519 posts, 26 pages, 124,590 views
. Tieston setti sitten onkin asia erikseen en muista ihan heti ketä olisi vetänyt 3 tunnin nostatusta tuli itsellekkin sellainen olo että pitää tamppaa paremmin ja paremmin
. Eilen tieston setin jälkeen ei voinut muuta kuin todeta toi äijä on jumala (ehkä hieman liioittelua mut silti)
.
SilverJo:
---
Summerblink:
En kokeillut, mutta luulisi että baarista olisi saanut myös hanavettä ja ehkä halvemmallakin?
---
Mulle typy tiskin takana sanoi "Tänään meillä myydään vettä vain pulloissa, 4 euroa kiitos".. tiedä sitten oliko vain moka vai onko 51:ssä yleensä myös hanavettä saatavilla.

CM:
Jonossa jotku möi niitä muistaakseni samaan hintaan, 26e
Steven Hoaks:
---
CM:
Jonossa jotku möi niitä muistaakseni samaan hintaan, 26e
---
Juu kyllähän niitä ystävällisiäkin ihmisiä löytyy. Itsekkin ostin lipun ennakkohintaan... Mutta toivottavasti kukaan ei ostanut niitä lippuja niiltä idiooteilta jotka myi 50e ja 70e/kpl...
ja fillis oli niin katossa ihmiset pomppi huus ja taputti paljon*aplodit* parempaa fiilistä en oo henkilökohtasesti vielä kokenu bileissä
Tiësto on kyll aika ykkös äijä
Summerblink:
---
SilverJo:
---
Summerblink:
. Toivottavasti se ei osta serenaa tms, vois tulla aika kalliit uinnit jos altaat ois täynnä Eviania

p3T0:
---
Aki A.:
---
Bileet oli kivat, äänentoisto oli kyl vähän turhan kovalla..tuntuu ettei vieläkään oikeen kuule täysin kunnolla :/
---
sama juttuoli pakko pistää korvalaput pauhaa korvii ku menin nukkuu ku se soiminen häiritsi ihan liikaa (ei niin kivaa) tuntus kyllä siltä että nyt on joku hajonnu korvista *lähteekauppaanostaaneonvärisiikorvatulppii*
Sillee pääs ihan toisiin maailmoihin niitten nostatusten aikana. (ps. Ja olin täysin selvinpäin, se vesi oli muuten arvossaan)
sitähän sai täyttää täysin ilmaseks vessassa eli tuli halvemmaks ja muovipulloja on varmaan kivempi keräillä illanpäätteeks ku tuoppeja ja varsinkin lasituoppeja, niitä hajoili kyllä aika tahtiin*nauru* mutta mun mielestä oli ihan normaali hinnat esimerkiksi siideri oli femman ei oo kallista*eiei*
TheBoiZu:
Kyllä täytyy sanoa, että on maineensa veroinen. Sorry Armin, Tiësto ajoi nyt edellesi.
alex kunnari:
Studio 51 on tilana voisin sanoa jopa maamme hienoin yökerho tällähetkellä ei mikään alennus"kuppila"..