Deo:
Äänentoistossa oli jossain vaiheessa häiriötä tai sitä ei oltu suunniteltu kunnolla, kun lavarakenteet alkoivat resonoida. Se oli varsin häiritsevää.
Studio51 kattorakenteet on ontot. Eli siinä tanssilattian päällä on vain venerilevyä ja sit tyhjää tilaa, kuten saattoi mm. pelipallon yläpuolelta huomata. Tämä on asia mille järjestävä taho ei vain voi tehdä mitään. Itse huomasin pientä rätinää pari kertaa, joten ei se elämää suuremmin haitannut.
hallucinogen:
Itse ei tullut tanssittua askeltakaan koska väkeä oli liikaa jokaisessa kivassa paikassa jossa ois voinu ottaa muutaman askeleen
Me ollaan kyllä oltu eri kemuissa sit. Mä suorastaan ihmettelin miten aina joka paikasta löyty tilaa ja miten koko salin ympäri pääsi kulkemaan. En tosin edes yrittänyt tunkea keskelle pientä tanssilattiaa.
Burncycle: Vähän kyllä ärsytti kun siellä seikkaili niitä keskiikäisiä äijjiä olut-tuoppi kädessä. Ja niitten joukossa myös kukas muu kun Henry the Great.
Mä muistan nähneeni Henkkaa bileissä (myös tanssilattialla, myös eilen) niin kauan kuin olen itse käynyt (n.5v). Ja ei pelkästään noissa iso-stara bileissä vaan mm. Colorsin kemuissa Kouvolassa 2000.
Ja sit oli muuten ehkä hienoimmat screenit pitkään aikaa, etenkin Tiesto aikana. :) Etenkin se setti että on 3 screeniä vierekkäin ja keskimmäinen kuvaa dj-koppia oli toimiva. Oli myös mukava katsella pääareenan menoa isosta ruudusta siellä house-puolella samalla kun joraili.