Club Colors - DJ Tiësto 13.3.2005 @ Helsinki

519 posts, 26 pages, 111,782 views

UzU

#401 • • UzU [33100]

Deo:
Äänentoistossa oli jossain vaiheessa häiriötä tai sitä ei oltu suunniteltu kunnolla, kun lavarakenteet alkoivat resonoida. Se oli varsin häiritsevää.

Studio51 kattorakenteet on ontot. Eli siinä tanssilattian päällä on vain venerilevyä ja sit tyhjää tilaa, kuten saattoi mm. pelipallon yläpuolelta huomata. Tämä on asia mille järjestävä taho ei vain voi tehdä mitään. Itse huomasin pientä rätinää pari kertaa, joten ei se elämää suuremmin haitannut.

hallucinogen:
Itse ei tullut tanssittua askeltakaan koska väkeä oli liikaa jokaisessa kivassa paikassa jossa ois voinu ottaa muutaman askeleen

Me ollaan kyllä oltu eri kemuissa sit. Mä suorastaan ihmettelin miten aina joka paikasta löyty tilaa ja miten koko salin ympäri pääsi kulkemaan. En tosin edes yrittänyt tunkea keskelle pientä tanssilattiaa.

Burncycle: Vähän kyllä ärsytti kun siellä seikkaili niitä keskiikäisiä äijjiä olut-tuoppi kädessä. Ja niitten joukossa myös kukas muu kun Henry the Great.

Mä muistan nähneeni Henkkaa bileissä (myös tanssilattialla, myös eilen) niin kauan kuin olen itse käynyt (n.5v). Ja ei pelkästään noissa iso-stara bileissä vaan mm. Colorsin kemuissa Kouvolassa 2000.

Ja sit oli muuten ehkä hienoimmat screenit pitkään aikaa, etenkin Tiesto aikana. :) Etenkin se setti että on 3 screeniä vierekkäin ja keskimmäinen kuvaa dj-koppia oli toimiva. Oli myös mukava katsella pääareenan menoa isosta ruudusta siellä house-puolella samalla kun joraili.
Rubicon

#402 • • Edited Rubicon
lyhyesti, tyhjentävästi ja kaiken kattavasti : iso *sydän*

Tears from the moon kruunas sen keikan ihan täydellisesti!*pihkassa*

Nyt vaan sit ootellaan Armin Van Buurenin saapumista *jiihaa*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

inneah

#403 • • inneah ...Trust no one...
juuh,oli kyllä mieleiset tsembalot *joo* paikka oli mitä mahtavin juuri tällaiseen tapahtumaan ja ilmastointi toimi erittäin hyvin (ainakin siellä missä itse pyörähtelin) että ei päässyt tuskaisen kuuma tulemaan missään vaiheessa*hihu*

jotenki outoa oli kun bileet oli sunnutaina vaikka ei se ihmisistä erikoisemmin näkynytkään

*känni* mutta kun itse tiesi että aamulla kasiksi kouluun *igor* (minne en tietenkään päässyt)

Ei voi muuta sanoa kuin *jiihaa**jiihaa**jiihaa* aivan mahtavaa *plur*

--
nahkalakanat

Ato^

#404 • • Ato^ 2Hot2Handle
olihan siellä kameroita aika hitosti vaikka olikin kuvauskielto kyllä. eivät järjestäjät juuri puuttuneet kuin niihin jotka kuvasivat eturivistä.

--
Matt. 23:24

Jussi Soro

#405 • • Jussi Soro choon!
Oli kyllä oikein hauskaa, vähän tuntu välillä, ettei Tiësto ollut parhaimmillaan, mutta 3 tuntia meni vallan kivasti tanssilattialla. Paikkana Studio51 toimi kyllä vallan loistavasti, puitteet on kyllä kohdallaan hyville bileille. Soundi oli hyvä, volumee melko sopivasti (vaikka Elacinet olis ehkä kannattanu olla päässä, nyt piippaa aika huolella).

Bussireissu oli taas oma lukunsa, oikein mukavaa porukkaa muutamakin bussillinen :) Extraisot kiitokset Annelle ja sille toiselle tytölle, jotka hoiti paluumatkalla mun hommia siinä vaiheessa kun vähän väsytti :) Saatte kolme skenepistettä.

Illan paras juttu oli kuitenkin screeneillä pyörinyt ilmoitus siitä, että elokuussa jatketaan Armin van Buurenin kanssa *sydän*
Epyx

#406 • • Epyx
joo eipä muuta ku että kyllä oli pirun jees!
nathan fake - the sky was pink (james holden mix) oli illan ehdottomasti iloisin yllätys mutta kyllä se tieston vika tunti rokkas myös isosti
*thaya*

#407 • • *thaya*
Oli niin mukavaa...*aplodit* Kiitos Colors...*kiitoskiitos* Elokuussa nähdään...
#408 • • Dorka Guest
ei voi, kun vain todeta et oli hyvä päätös et mä en menny koomailee kipeenä sinne. lukiessa palautetta niin selvästi sitä samaa mitä aikasemmin on. Aleksi heittää loistavaa settiä ennen staraa ja itse stara heittää ok setin... ihmiset vain töpinöissä "fiiliksestä" minkä luomiseen se superstara tänne tarvitaan - vaik sen fiiliksen vois saada aikaseks normibileissäkin ja vielä melkein aina paremmalla musiikilla *lmao*
nicii

#409 • • nicii team tiku ja taku
Loistava setti tiestolta..kyllä se osaa*plur*
Olin niin fiiliksissä siellä kaiteella tanssiessa että hymy*hymy* ei edes hetkeksi hyytynyt..
Ainoa miinus koko illassa, porukkaa oli ehkä vähän liikaa..

Kiitos & kumarrus TIESTO *sydän**sydän**sydän*
STU

#410 • • STU teamnokia
OIOIOIOI *plur* Aivan mahtavaa settiä, myöskin Kunnarilta. Tiesto veti kuitenkin pisteet kotiin 10-0...oli kyllä hienoa nähdä kuinka paikka meinasi revetä, kun Tiesto asteli pöydän taakse *aplodit*
Tunnelma oli katossa alusta lähtien ja porukka oli koko ajan mukana 110%, mikä nostatti omaakin fiilistä...AIVAN MAHTAVAA!!! Varsinkin Tieston lopussa heittämät hitit sai karvat nousemaan pystyyn.

Paikka oli aivan mahtava ja screeneille iiiiso plussa!!! Mutta taas kerran fiilistä laski se väen paljous, ei viitsinyt edes yrittää tanssilattialle Tieston setin alku/keskivaiheilla *uuh* Ja taas kerran tuli todettua, että se musiikki soi huomattavan kovalla ---> kuulo ei ole vieläkään palautunut (ehkä pikkuhiljaa oppisi käyttämään niitä tulppia)

Ja Sedulle iso kiitos ---> vesi 4 *kivatsulle*

--
Tranz is a form of life!!!

Samu81

#411 • • Samu81 kokolihaa

zaler:

---
UnityF:
Eikös siellä ollu kuvauskielto käsittääkseni? *täh*

---

kyllä siellä jonkun verran kameroita näki silti...

Ton kuvauskiellon ois voinu ilmasta hieman nkyvämmin kuin jollain lappusilla narikassa? Itse en todellakaan sisääntullessa huomannut minkäänmoisia lappusia, ja tottakai otin kuvia ihan huolella.
Tälläiselle Tyhmälle Tavikselle voisikin joku selventää miksei saisi ottaa starasta kuvia?
Tänä päivänä kun kamerakännykkä löytyy melkein jokaiselta, tollaset kiellot on imho aika mahdottomia valvoa.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

1ncarnation

#412 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Lace:
Oli kyl hyvät bileet! Ainakin edessä oli tosi hyvä fiilis, vähän tiivistä tosin välillä. Piti nostella kunnolla jalkoja, ettei edessä olevat ehdi hyppiä varpaille *nauru* Vesipullo ois kyl voinu olla aika hyvä... kuuma! Tuli tanssittua 3,5 h ilman juomista *hikoil* Mut kyl kannatti lähteä, ja Tieston nimmarikin on nyt lipussa *jiihaa**hihu*

antokoi tiesto sitten nimmareita ? voi perse olisi pitänyt tietää et käy kuten Arminin keikal..eli nimmarin ois saanu... ARGh.....

mut muuten ihaan jees..Armin on kyl 100 parempi tuli nyt ihan livenä todistettua ...vähän ahdasta vaan oli..
Mistä mä nyt saan Tieston nimmarin prkl.... :S

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Jussi Soro

#413 • • Jussi Soro choon!

STU^^:

Vittu et tipahdin kun olin ite ostaas bissee ja joku jäbä tuli ostaan kolme vettä. "12 euroo". niinku WTF?
1ncarnation

#414 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

JussiS:
Illan paras juttu oli kuitenkin screeneillä pyörinyt ilmoitus siitä, että elokuussa jatketaan Armin van Buurenin kanssa *sydän*

ill start to pray today :)

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

leka

#415 • • leka anteeksi olen eläin
Näköjään missasin paljon *nyyh*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Steven Hoaks

#416 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

JussiS:
Vittu et tipahdin kun olin ite ostaas bissee ja joku jäbä tuli ostaan kolme vettä. "12 euroo". niinku WTF?

Kohta Ibiza hinnat on täällä pohjoisessakin *ding*

Kyselin illalla bileisiin lippua... Soitin kahdelle ihmiselle jotka myi "tiestoon lippuja" topikissa... Yksi myi 50e ja toinen 70e/kpl... Mihin plur kulttuuri katoaa?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sinza

#417 • • Edited Sinza

Ato^:
olihan siellä kameroita aika hitosti vaikka olikin kuvauskielto kyllä. eivät järjestäjät juuri puuttuneet kuin niihin jotka kuvasivat eturivistä.

Olin itse suurimman osan ajasta edessä, en kyllä nähnyt, että jotakuta olis kielletty kuvaamasta. Ja niitä kuvia otettiin paljon *poks* (<- katkera, ettei itse ottanut kameraa narikasta pidemmälle*nauru*)

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

peepe

#418 • • Edited peepe

Steven Hoaks:
Kyselin illalla bileisiin lippua... Soitin kahdelle ihmiselle jotka myi "tiestoon lippuja" topikissa... Yksi myi 50e ja toinen 70e/kpl... Mihin plur kulttuuri katoaa?

Siis ei voi olla totta..siis ei kai kukaan ihan oikeesti tolla hinnalla osta niitä, eihän? Ja mitä enemmän ihmisiä, sitä kauemmaks katoaa plur...
tomppi

#419 • • tomppi thzombie ™

STU^^:

Tallinnassa Tiëston bileissä vesipullo maksoi 25eek (~1.57e)

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

mikee

#420 • • mikee
Joo pakko kyllä sanoa, että 51 on siisti mesta, mutta tollasten bileiden pitämiseen mielestäni kyllä aivan liian pieni !! muuten oli ihan hyvät kemut kiitos alexille ja tiestolle hyvistä seteistä *hymy*