Pahoittelen että harrastan valokuvausta ja siten vaadin kilpailukuvalta joitakin kriteereitä.
Mun on oikeasti aika vaikea nähdä miten valokuvaamisen harrastaminen johtaa vääjäämättä siihen, että ei voi kuvista valita kolmea omasta mielestään parasta vaan voit asettaa järjestykseen vain sellaisia kuvia, jotka täyttävät jotkut tietyt kriteerit.
Eikä sitä tosiaan tarvitse minulle pahoitella jos sinun pääsi sisällä tilanne oikeasti on näin. Jos se, että pidän mielipiteidesi ja toimintasi seurauksena sinua maitoperseilijänä haittaisi jotenkin minun elämäni, olisi pahoittelu varmaan paikallaan, mutta kuten ehkä arvaat; kynenen juuri ja juuri edelleen jatkamaan elämääni ilmankin.
Tässä se taas nähdään, että olisi varmaan pitänyt olla turpa kiinni ja kiltisti olla kertomatta omaa mielipidettään, jotta "leikkimieliset" eivät pahastu.
Mielipiteet on aina tervetulleita. Tuskin kukaan sun pisteidenannostasi sai pysyviä traumoja tai edes pahoitti suuresti mieltään. Emme vain jostain syystä ymmärtäneet sitä tapaa, jolla toimit mielipiteittesi seurauksena, joten halusimme herättää asiasta lisää keskustelua ja antaa omat mielipiteemme asiasta.
Mulle on henkilökohtaisesti ihan sama mikä on kisan lopputulos. Ainoa mitä toivon on, että saisin äänestää niitä kuvia joita itse pidän parhaina. Taitaa vaan olla turha toivo tässä forumissa.
Täysin turha toivo - ei kannata edes kuvitella! Me täällä foorumissa kiellämme sinua äänestämästä niitä kuvia, joita itse pidät parhaina. Tulemme vähintään kirveen kanssa ovesi taakse jos niin teet!