Jone:
---
Kyllä mä myönnän, että mua sieppaa kuulla kuinka esim. mun kuvan meriitit ovat siis selkeästi näiden kriitikoiden mielestä kuvaajan nimessä ja herran maineessa (joka ei ole hääppöinen, ellette ole huomanneet).
Sitäpä tässä ei varsinaisesti ole kukaan sanonut; tarkoitus oli luoda neutraali pohja myös täysin uusille naamoille antaa kuvansa arvioitavaksi, mutta kukin tulkitkoon asian miten haluaa.
Jone:
---
Ana-5000:
Miten niin?
---
Siten, että sun kontribuutiosi likipitäen threadiin kuin threadiin on jotain onlinereiden, replykuvien, wannabemoderoinnin ja provoilun välimaastoon sijoittuvaa.
---
Niin, mulla ei oo koskaan tapana kirjottaa esim. yli lauseen mittaisia replyjä, saatikka sisällyttää viesteihini mitään muuta kuin hymiöitä tai "En jaksanu lukee koko thredii mut mun mielestä..."-tyylisiä vastauksia. Mä en vaan jotenkin tunne kilometrin mittasten "nimim. närkästynyt kansalainen"-viestin kirjottamista passiivis-aggressiivisesti hampaita puristelleen ihan omimmaksi tyylikseni.
Jone:
---
Ana-5000:
Enköhän mä oo ottanut osaa ihan niin paljon kuin valokuvausta harrastamaton, kameraa omistamaton ihminen voi.
---
Enpä usko kaikkien edelliseenkään skabaan osaa ottaneiden olevan valokuvauksen harrastajia. Se ei ainakaan ollut skaban tarkoitus, vaan tarkoitus oli aktivoida kaikki mahdolliset, joita kiinnostaa hieman miettiä asiaa ja käydä ottamassa ideansa pohjalta kuva.
Niinpä - tosiaankaan, mulla ei ollut ideaa, taitoa tai kiinostusta ottaa itse skabaan osaa, joten oon pahoillani jos oon tuhlannu kaikkien aikaa keskustelemalla aiheesta. Saa ampua, tähdätkää kiveksiin.
Jone:
Mulla on tossa hyllyssä 3 "ylimääräistä" kameraa. Saat ihan vapaasti koska tahansa tulla lainaamaan minkä tahansa niistä ennaltamäärittelemättömäksi ajaksi päästäksesi osallistumaan muutenkin kuin sanallisesti.
Kiitos! Katotaan jos oon Keravalla päin niin voisin lainatakin hetkeksi, mulla on muutama juttu mistä on pitäny ottaa kuva jo pitkään.