IllusionsKun en yöllä oikein ehtinyt tanssahtelemaan,niin aamulla sitten senkin edestä
Heaven Scent kruunasi aamun,kuten myös Ridgewalkerin Find. Uppouduin varmaan tunniksi vain tuijottelemaan lasereita..oli ne vaan taas niin upeita*sydän*
146 posts, 8 pages, 20,582 views
Illusions
Heaven Scent kruunasi aamun,kuten myös Ridgewalkerin Find. Uppouduin varmaan tunniksi vain tuijottelemaan lasereita..oli ne vaan taas niin upeita*sydän*
Jos nyt sattumalta olin kyseessä minä,niin en ollut surullinen vaan oli kauhee ikävä erästä henkilöö.LinsQ:
mutta yks kohtaus jäi mieleen,istuttiin siellä rappusissa ylhäällä ja vieressä istui poika ihan yksin joka näytti tosi surulliselta*uuh* ajattelin mennä juttelemaan mutta ujous oli kovin suuri! toivottavasti ei pojalla kauheen huono ilta kuitenkaan ollut
.Ja sen takii bileetkin meni ihan istumiseksi.
Entropyiden reilu 10h tauoton tamppaus ja edestakas kävely vaan alko tuottaa siinä seittemän aikaan mun polvelle tuskaa siinä määrin, että piti luovuttaa
(vaatii lisää harjotusta ihan selvästi)

muuten olis joutunut yksin tamppaileen. olitte kyllä hyviä tapauksia heheh*nauru*
UnityF:
Iillut
huoh.. olin kyl niiiiiin liekeissä.. niin hyvää musaa et huh huh.. illut ei petä koskaan!
oli niin ihanaa vain tanssii ja tanssii.. ja vähänja
Orkideakiitos pianopimputuksesta
OlliS & Homegroveno huh huh pojat!
Super8 & Tab..![]()
*kiitoskiitos*
kymiä väreitä tulee vain kun kirjoitan tätä koska en osaa kuvailla mun olotilaa. Persilleen menny joulu suruineen sain vähän balsamia haavoille täydellisen musiikin ansiosta. Kiitos kaikille.
kun sanat ei riitä:
idi:
olin vähän pettynyt ku ollis & homegroove soitteli kiksuu =I mut nojoo. nää on nää uv illut! :)
homegrove
http://klub itus.org/forum_aihe.php?id=8960;pid=464943#464943
Tracklist tuolla. Jotain tulee jossain vaiheessa jakoonkin. :)
hyperventilaatio:
Himpura. Harmittaa vieläkin etten koskaan päässyt tänne, vaikka matkalla olinkin jo ja kovasti olisin paikalle halunnut. Noo, maybe next time.

ALIEN:
mitä? teitkö meikäläiset ja kävelit tolppaa päin niin et melkein taju lähti?!
hyperventilaatio:
Kuis kävi?
Viltsu:
---
idi:
olin vähän pettynyt ku ollis & homegroove soitteli kiksuu =I mut nojoo. nää on nää uv illut! :)
---
kiksu means näköjään more than 1000 words :D
hallaaa:
kai sä biletit munki puolest, niinku lupasit? <3
aivan varmasti tanssin siunkin puolesta.. jalkapohjaan tuli jopa vesirakkula kun sukkasilteen tuli tanssittuu miltei koko aamu.. +mun sukat sai lentää roskikseen oli vähän kärsineen näköiset. Mut kaikki oli sen arvoista. 

. sitten pysty nauttii merinäköala aamupalan samalla ja sitten eiku takaisin yläkertaan bilettämään lisää ja odottaa innolla että katto aukee..voi että mitä muistoja
UnityF:
yläkertaan bilettämään lisää ja odottaa innolla että katto aukee..voi että mitä muistoja