Kun en yöllä oikein ehtinyt tanssahtelemaan,niin aamulla sitten senkin edestä Heaven Scent kruunasi aamun,kuten myös Ridgewalkerin Find. Uppouduin varmaan tunniksi vain tuijottelemaan lasereita..oli ne vaan taas niin upeita*sydän*
146 posts, 8 pages, 15,420 views
Jos nyt sattumalta olin kyseessä minä,niin en ollut surullinen vaan oli kauhee ikävä erästä henkilöö. .Ja sen takii bileetkin meni ihan istumiseksi.LinsQ:
mutta yks kohtaus jäi mieleen,istuttiin siellä rappusissa ylhäällä ja vieressä istui poika ihan yksin joka näytti tosi surulliselta*uuh* ajattelin mennä juttelemaan mutta ujous oli kovin suuri! toivottavasti ei pojalla kauheen huono ilta kuitenkaan ollut
UnityF:
I illut
huoh.. olin kyl niiiiiin liekeissä.. niin hyvää musaa et huh huh.. illut ei petä koskaan!
oli niin ihanaa vain tanssii ja tanssii.. ja vähän ja
Orkidea kiitos pianopimputuksesta
OlliS & Homegrove no huh huh pojat!
Super8 & Tab.. *kiitoskiitos*
kymiä väreitä tulee vain kun kirjoitan tätä koska en osaa kuvailla mun olotilaa. Persilleen menny joulu suruineen sain vähän balsamia haavoille täydellisen musiikin ansiosta. Kiitos kaikille.
kun sanat ei riitä:
idi:
olin vähän pettynyt ku ollis & homegroove soitteli kiksuu =I mut nojoo. nää on nää uv illut! :)
homegrove
http://klub itus.org/forum_aihe.php?id=8960;pid=464943#464943
Tracklist tuolla. Jotain tulee jossain vaiheessa jakoonkin. :)
hyperventilaatio:
Himpura. Harmittaa vieläkin etten koskaan päässyt tänne, vaikka matkalla olinkin jo ja kovasti olisin paikalle halunnut. Noo, maybe next time.
ALIEN:
mitä? teitkö meikäläiset ja kävelit tolppaa päin niin et melkein taju lähti?!
hyperventilaatio:
Kuis kävi?
Viltsu:
---
idi:
olin vähän pettynyt ku ollis & homegroove soitteli kiksuu =I mut nojoo. nää on nää uv illut! :)
---
kiksu means näköjään more than 1000 words :D
hallaaa:
kai sä biletit munki puolest, niinku lupasit? <3
UnityF:
yläkertaan bilettämään lisää ja odottaa innolla että katto aukee..voi että mitä muistoja