Illusions Productions 1.1.2005 @ helsinki

146 posts, 8 pages, 13,817 views

UnityF

Posts: 15,721

#141 • • UnityF joo just se

Homegrove:
Koko mun ja Ollin setti nyt ladattavissa tämänkin foorumin miksaus-osastolta. :)



*kuolaa* *pihkassa*
on tässä päivässä sittenkin jotain hyvää *joo*
Avatar
#142 • • Fiamma Guest

Sixtus:
Tulipas sitten käytyä Illuissakin vuoden tauon jälkeen ja oli kyllä ihan kivaa. Suurimmat vaikuttavat tekijät oli hyvä seura ja illan aikana hankittu uv-kunto*nauru* Sekä ala- että yläkerrassa näytti olevan kaikilla muillakin hyvä meininki päällä.

Isot kiitokset Samulle jatkoista ennen illuja ja Jarnolle (?) illujen jälkeen!

Ja uudet tuttavuudet: Linda, Laura ja Heidi kiitokset teille seurasta. Oli kivaa*sydän*



Kiitokset sulle ja Jerelle! Olitte kyllä mukavia. *sydän* Harmittaa vaan se huono olo joka tuli lopussa, mutta ehkä vielä nähdään paremmilla mielin *hymy*
Sixtus

Posts: 198

#143 • • Sixtus

Liecci:

Harmittaa vaan se huono olo joka tuli lopussa, mutta ehkä vielä nähdään paremmilla mielin *hymy*



Joo toivottavasti*hymy*
Howdy

Posts: 7,955

#144 • • Howdy Oldie
Tuli ihan vanhat ajat mieleen . .tuttujakin oli jopa jonkin verran ja alakerran chilli toi mieleen muistoja *hymy*, oli kiva käydä pitkästä aikaa.

--
Käpy vailla vertaa

Elmiira

Posts: 1,446

#145 • • Elmiira
Mulla oli kyllä maailman eniten kivaa *plur* *jiihaa*

Harmi et muulle seurueelle tuli väsymys ihan liian aikaisin
ja enemmistön päätöksellä lähdimme pois jo 9 aikoihin ja
mulla jäi bileet omasta mielestä hieman kesken...
Juuri, kun aloin päästä vauhtiin *jiihaa* *nauru*

Mutta siis, kertakaikkisen loistavat bileet *plur*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#146 • • Iceman Guest
Väittäisin että oli parhaat uudenvuoden bileet missä oon ikinä ollu..*jiihaa* Vauhti oli ainakin meikäläisellä sekavan viileeteä?!? *nauru* Ei muuta ku uusia mahtibileitä odottellen...*vink*