Illusions Productions 1.1.2005 @ helsinki

146 posts, 8 pages, 15,428 views

Peikkotyttö

#101 • • Edited Peikkotyttö
I *sydän*Illusions

Kun en yöllä oikein ehtinyt tanssahtelemaan,niin aamulla sitten senkin edestä*jiihaa* Heaven Scent kruunasi aamun,kuten myös Ridgewalkerin Find. Uppouduin varmaan tunniksi vain tuijottelemaan lasereita..oli ne vaan taas niin upeita*sydän**plur*

--
Groove is in the Heart

Tipsu

#102 • • Tipsu RONTTI =)
Täällä oli niin IIIIHANAAAA!!! Musiikki ja laser...wouh!*sydän* Fiilis korkeella vieläkin...*plur* Kiitos huippu ihanalle seuralle ja kaikillle tutuille sekä tuntemattomille! Tästä on hyvä jatkaa....*hali*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

fosforic

#103 • • fosforic

LinsQ:
mutta yks kohtaus jäi mieleen,istuttiin siellä rappusissa ylhäällä ja vieressä istui poika ihan yksin joka näytti tosi surulliselta*uuh* ajattelin mennä juttelemaan mutta ujous oli kovin suuri! toivottavasti ei pojalla kauheen huono ilta kuitenkaan ollut *lohduttel*

Jos nyt sattumalta olin kyseessä minä,niin en ollut surullinen vaan oli kauhee ikävä erästä henkilöö. *nyyh* .Ja sen takii bileetkin meni ihan istumiseksi.

--
reality sucks!

wallu

#104 • • wallu
Oli kyl mahtavat pippalot, sen mitä kerkesin olla *hymy* Entropyiden reilu 10h tauoton tamppaus ja edestakas kävely vaan alko tuottaa siinä seittemän aikaan mun polvelle tuskaa siinä määrin, että piti luovuttaa *poks*(vaatii lisää harjotusta ihan selvästi)
Ollis ja homegrove soitti kyl niin mahtavaa settiä että *plur*
Sille söpölle tytölle joka kävit tanssilattialla takaapäin kii ja meinasit vie mun kännykän taskusta, kannattaa tarkistaa vastasuudessa että on oikea henkilö kyseessä *vink**nauru*
AaKo

#105 • • AaKo Tosi veivaaja
yhdyn muitten mielipiteeseen et oli hyvät bibbalot *nauru*

kiitoksia uusille tutuille et sai tampattua lattiaa teidän kaa *jiihaa* muuten olis joutunut yksin tamppaileen. olitte kyllä hyviä tapauksia heheh*nauru*
ei tullut paljoo poistuttua tanssilattialta tuli semmosta "liekkimusaa" et huhhuh!

ulkopuolenjonotus oli kyllä jotai aivan käsittämätöntä.. ainaki ilman ennakkolippua olevalle henkilölle *blush*

--
En se mää ollut!!!

#106 • • kelasin Guest

UnityF:
I *sydän* illut

huoh.. olin kyl niiiiiin liekeissä.. niin hyvää musaa et huh huh.. illut ei petä koskaan!
oli niin ihanaa vain tanssii ja tanssii.. ja vähän *känni* ja *känni*

Orkidea *pus* kiitos pianopimputuksesta *sydän*

OlliS & Homegrove *super**plur* no huh huh pojat!
Super8 & Tab.. *super**sydän* *pus* *kiitoskiitos*

kymiä väreitä tulee vain kun kirjoitan tätä koska en osaa kuvailla mun olotilaa. Persilleen menny joulu suruineen sain vähän balsamia haavoille täydellisen musiikin ansiosta. Kiitos kaikille.

kun sanat ei riitä: *sydän*

kai sä biletit munki puolest, niinku lupasit? <3
vaavu

#107 • • vaavu vara-vana
Voisinpa melkein sanoa Tapsalle, että "last night a dj saved my life" - se alakerran chillout oli kyllä jotain ihan mieletöntä. Juuri sopivaa siihen loppuaamun väsyneeseen mutta onnelliseen mielentilaan. *sydän*
Viltsu

#109 • • Viltsu noname

idi:
olin vähän pettynyt ku ollis & homegroove soitteli kiksuu =I mut nojoo. nää on nää uv illut! :)

kiksu means näköjään more than 1000 words :D

homegrove
http://klub itus.org/forum_aihe.php?id=8960;pid=464943#464943

Tracklist tuolla. Jotain tulee jossain vaiheessa jakoonkin. :)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

vanhus

#110 • • vanhus
oli niin mageet illut mut toi känni oli pikkasen liian suurta ni ei sit tullut joraituu paljoo *joo**poks* muuten hyvä vuoden alotus *joo**super**nauru*
#111 • • hyperventilaatio Guest
Himpura. Harmittaa vieläkin etten koskaan päässyt tänne, vaikka matkalla olinkin jo ja kovasti olisin paikalle halunnut. Noo, maybe next time.
#112 • • ALIEN Guest

hyperventilaatio:
Himpura. Harmittaa vieläkin etten koskaan päässyt tänne, vaikka matkalla olinkin jo ja kovasti olisin paikalle halunnut. Noo, maybe next time.

mitä? teitkö meikäläiset ja kävelit tolppaa päin niin et melkein taju lähti?! *ding**nauru*
#113 • • hyperventilaatio Guest

ALIEN:
mitä? teitkö meikäläiset ja kävelit tolppaa päin niin et melkein taju lähti?! *ding**nauru*

No en sentään. Matkalla mestoille joku ystävällinen totesi että taitaa olla täyttä, eikä sisään pääse ilman hirmu jonotusta, jos sittenkään. Suuntasin sit suosiolla kotiin.
Kuis kävi? *ding*
#114 • • ALIEN Guest

hyperventilaatio:
Kuis kävi? *ding*

elossa vaikka pyörrytti ja tuli niskat kipeeks - ohi menevää onneks :DD
#115 • • ikj Guest

Viltsu:
---
idi:
olin vähän pettynyt ku ollis & homegroove soitteli kiksuu =I mut nojoo. nää on nää uv illut! :)

---

kiksu means näköjään more than 1000 words :D

nii no. saavuin paikalle tos heavenscentin kohalla (mikä btw on <3). ois pitänyt tulla ajoissa.
UnityF

#116 • • UnityF joo just se

hallaaa:
kai sä biletit munki puolest, niinku lupasit? <3

*joo* aivan varmasti tanssin siunkin puolesta.. jalkapohjaan tuli jopa vesirakkula kun sukkasilteen tuli tanssittuu miltei koko aamu.. +mun sukat sai lentää roskikseen oli vähän kärsineen näköiset. Mut kaikki oli sen arvoista. *super**plur*

Mä olen kanssa samaa mieltä siitä et alakerran chilli voisi olla auki synttäribileissä ja vappuna..ja ees kerran kesällä.. Kun muistattekos niitä illuja kesällä kun chilli oli alakerrassa auki ja kun klo oli 09 paikkeilla niin avattiin se terassi kanssa sinne merenpuolelle ja sai nauttii kylmää sidukkaa ja nauttii maisemista ja raikkaasta ilmasta ja ihmetellä milloin yläkerran ikkunat särkyy basson voimasta.mummot ja vaarit oli sunnutai aamu kävelyllä ja ne pyöritteli päitään kun näkivät joukon hikisä otuksia istumassa siihin aikaa aamusta jo terasilla.*hih*. sitten pysty nauttii merinäköala aamupalan samalla ja sitten eiku takaisin yläkertaan bilettämään lisää ja odottaa innolla että katto aukee..voi että mitä muistoja *sydän*
#117 • • kelasin Guest

UnityF:
yläkertaan bilettämään lisää ja odottaa innolla että katto aukee..voi että mitä muistoja *sydän*

voi plur <3 <3 oli kyl aina hämärä fiilis ku jorannu pilkkopimees moooonta tuntii ja sit aurinkoo! kädet vaan kattoo (tai taivasta ;) kohti ja jalkaa vastakkaiseen suuntaan <3 <3
inneah

#119 • • inneah ...Trust no one...

fosforic:

Jos nyt sattumalta olin kyseessä minä,niin en ollut surullinen vaan oli kauhee ikävä erästä henkilöö. *nyyh* .Ja sen takii bileetkin meni ihan istumiseksi.

Joo sinä se taisit ollakki *hih* No voi hitsi et meni bileet mönkään.... *uuh*

--
nahkalakanat

Mark

#120 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
loistokemut, ylhäällä ois volyymi voinu olla hieman pienemmällä tai sit 4-pisteääni niinq joku jo toteski. Mut kivaa oli ja jalat hajos *jiihaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!