552 posts, 28 pages, 334,042 views
Wegez:
Miks ei vois?! Ihminenhän se exäkin on, eikä yleensä muutu eron jälkeen hirviöksi yms... Itse ainakin haluan olla exäni kanssa kaveri, ja olenkin..!!!
devisss:
---
Wegez:
Miks ei vois?! Ihminenhän se exäkin on, eikä yleensä muutu eron jälkeen hirviöksi yms... Itse ainakin haluan olla exäni kanssa kaveri, ja olenkin..!!!
---
No mut joskus voi käydä niin, että se exä onkin ollut hirviö alunperinkin, ja sen on tajunnut vasta siinä vaiheessa, kun siitä on tullut exä. Ja silloin tuo ei kyllä onnistu.
Wegez:
devisss:
No mut joskus voi käydä niin, että se exä onkin ollut hirviö alunperinkin, ja sen on tajunnut vasta siinä vaiheessa, kun siitä on tullut exä. Ja silloin tuo ei kyllä onnistu.
linnea:
Riippuu kaikesta. Tuskin heti suhteen jälkeen pystyy olee normaali, vaikka sitä kuinka ajattelis ja sanois ja puhuis. Mutta kun aikaa ehtii kulua pari vuotta niin on helppo olla kaveri. --- Tietysti helpottaa jos toisella tai molemmilla on uudet suhteet.
linnea:
Mut kuiteski ku se toinen tuntee sut niin hyvin ni on helppoa olla.
äm:
Mitenköhän erilaisen tyylin saisi vastauksiin, jos kysyisi
"voiko tyttö-/poikaystäväsi olla eksänsä kanssa kaveri?" Vastauksista voisi löytyä kummasti enemmän näitä "Täysin turhaa. Mennyt olkoon mennyttä." -ajatelmia...
Moni sallii itselleen asioita, jotka toisinpäin ei sitten olekaan niin "ok".