Joskus on ehkä jälkeenpäin tullu mietittyä et ois toiset vaatteet sopinu tiettyihin bileisiin paremmin mut en nää mitään häpeämisen aihetta.
338 posts, 17 pages, 119,952 views
Strobocop, 28.2.2007 20:57:
Se on huomattu että oma pukeutuminen saattaa ärsyttää nimenomaan bileissä joissa muut ei ole mitenkään erityisesti pukeutuneita, vaikkei itsekään olisi tyystin Ronald McDonald-osastolta.
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti. Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
Jago, 14.3.2007 16:38:
---
pussyissa olin vähän nolona kun kaikki muut oli studio 51:sen kanta-asiakkaan näkösiä, mutta sen jälkeen en oo välittäny, vaikka parissa bileissä oonkin ollut ainoo jolla on ollu reivimmät vaatteet
Strobocop, 15.3.2007 20:26:
---
Jago, 14.3.2007 16:38:
---
pussyissa olin vähän nolona kun kaikki muut oli studio 51:sen kanta-asiakkaan näkösiä, mutta sen jälkeen en oo välittäny, vaikka parissa bileissä oonkin ollut ainoo jolla on ollu reivimmät vaatteet
---
Kanta-asiakkaat, tätä väkeä mikä tulee teemailtana sönköttämään että 'mitä vtun musaa tää on, eix tääl soi mitään normaalii?' kun eivät osaa lukea flyereitä eivätkä ilmeisesti huomaa jos pääsymaksu on tuplat normaalista. Ja sitten vielä ihmetellään mun kuteita, helvetti.
Jago,
kantisten takia mä oon tehny päätöksen etten mee studioon,roseen tai virgin oiliin vaikka olis mimmoset bileet stockholmissa käynyt vasta kerran, mutta sekin on jo puolivirallisesti listalla
tomii, 15.9.2007 12:11:
Rumat ne vaatteilla breakcoreilee, otan osaa.
-disease, 18.5.2009 23:23:
Oi että ku olis bileet mihin EI PÄÄSE SISÄÄN jos on farkut + t-paita-yhdistelmä.