Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 119,483 views

AcidR

Posts: 521

#301 • • Edited AcidR Serine (Distortion)
En ole hävenny itseni enkä toisten puolesta. Mun mielestä se tuo vaan enemmän fiilistä jos porukoilla on kaikenlaisia härpäkkeitä päällä. *nauru* Ja noista asukokonaisuuksista/kasvomaaleista sun muista et ei mun mielestä niiden tarvitse olla edes kauheen hyvin "suunniteltuja", kiva nähdä et porukoilla löytyy mielikuvitusta. Itse en enää varmaan pystyis mennä ihan siviilikuteissa bileisiin, ne erikoisemmat vaatteet vaan tuntuu jotenkin asiaankuuluvilta. Omasta mielestä vähän tylsän näköstä jos aina on perus farkut + t-paita tms. päällä. No mut en tuomitse, jokanen tyylillään *jiihaa*

Joskus on ehkä jälkeenpäin tullu mietittyä et ois toiset vaatteet sopinu tiettyihin bileisiin paremmin mut en nää mitään häpeämisen aihetta.
Jago

Posts: 4,039

#302 • • Jago un-trained monkee

Strobocop, 28.2.2007 20:57:
Se on huomattu että oma pukeutuminen saattaa ärsyttää nimenomaan bileissä joissa muut ei ole mitenkään erityisesti pukeutuneita, vaikkei itsekään olisi tyystin Ronald McDonald-osastolta.


pussyissa olin vähän nolona kun kaikki muut oli studio 51:sen kanta-asiakkaan näkösiä, mutta sen jälkeen en oo välittäny, vaikka parissa bileissä oonkin ollut ainoo jolla on ollu reivimmät vaatteet

mä en tosin koskaan meikkaa erityisemmin(koska en osaa) tai laita hiuksiini(kun vaan sen peruskeesin) bileisiin, mut jos osaisin ja saisin vielläkin kiksumpia vaatteita kaappiini niin ihan varmasti käyttäisin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#303 • • Edited Jago un-trained monkee

-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*


arvaa vaan harmittaako olla myöhäisherännyt
2000 kuuntelin kyllä trancee(ja oisin kuunnellu enemmänkin, jos oisin tiennyt millä nimellä ja mistä ettiä musaa) ja reiveissäkin oisin mielellään käynyt, mutta kun niistäkään en silloin ollu kuullut keneltäkään(paitsi leffoista nähnyt)

nyt kun vihdoin haluis liittyy mukaan on skene jo muuttunut*uuh*

edit. luultavasti parastapa yrittää elvyttää sitä on vaan näyttämällä mahollisimman makeelta, jotta ne jotka ei muuten kehtais, kehtais

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Strobocop

Posts: 161

#304 • • Strobocop Skenepoliisi

Jago, 14.3.2007 16:38:
---
pussyissa olin vähän nolona kun kaikki muut oli studio 51:sen kanta-asiakkaan näkösiä, mutta sen jälkeen en oo välittäny, vaikka parissa bileissä oonkin ollut ainoo jolla on ollu reivimmät vaatteet



Kanta-asiakkaat, tätä väkeä mikä tulee teemailtana sönköttämään että 'mitä vtun musaa tää on, eix tääl soi mitään normaalii?' kun eivät osaa lukea flyereitä eivätkä ilmeisesti huomaa jos pääsymaksu on tuplat normaalista. Ja sitten vielä ihmetellään mun kuteita, helvetti.

--
Three strikes and you are out!

Jago

Posts: 4,039

#305 • • Jago un-trained monkee

Strobocop, 15.3.2007 20:26:
---
Jago, 14.3.2007 16:38:
---
pussyissa olin vähän nolona kun kaikki muut oli studio 51:sen kanta-asiakkaan näkösiä, mutta sen jälkeen en oo välittäny, vaikka parissa bileissä oonkin ollut ainoo jolla on ollu reivimmät vaatteet

---


Kanta-asiakkaat, tätä väkeä mikä tulee teemailtana sönköttämään että 'mitä vtun musaa tää on, eix tääl soi mitään normaalii?' kun eivät osaa lukea flyereitä eivätkä ilmeisesti huomaa jos pääsymaksu on tuplat normaalista. Ja sitten vielä ihmetellään mun kuteita, helvetti.


kantisten takia mä oon tehny päätöksen etten mee studioon,roseen tai virgin oiliin vaikka olis mimmoset bileet
stockholmissa käynyt vasta kerran, mutta sekin on jo puolivirallisesti listalla

ois kyl kiva jos bileet pidettäis paikoissa joihin ei voi eksyy ihmisiä jotka ei ees tajuu minne menee(mama on ihan ok, koska ne on rauhallisia + siellä vakkarit käy suurelta osalti lauantaisin[sikshän siellä noita perjantaisin järjestetäänkin])

hytkyt oli ihan loistavat, kun siellä kaikki oli oiskeesti musan takii*thumpsup*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Strobocop

Posts: 161

#306 • • Strobocop Skenepoliisi

Jago,

kantisten takia mä oon tehny päätöksen etten mee studioon,roseen tai virgin oiliin vaikka olis mimmoset bileet stockholmissa käynyt vasta kerran, mutta sekin on jo puolivirallisesti listalla



Toivoisinkin että jonakin päivänä mun biletyyppiä järjestettäisiin edes paikoissa missä olisi kunnon tanssilattiat valoineen päivineen, sedula tai ei. Tyypillinen tilanne kun on sellainen että paikka on jokin kahvila/kellari/räkälä jonne ei mahdu edes seisomaan, pää hipoo kattoa ja lattiat hajoaa tamppaamisesta.

--
Three strikes and you are out!

Avatar
#307 • • pipa Guest
En oo hävenny, lähinnä huvittunut. Se oli sillon kivaa ja mageeta. Niin ne ihmiset ja ajat muuttuu ja TYYLI. *nauru*
Axu-T

Posts: 427

#308 • • Edited Axu-T
Kyllähän se vaan hävettää kun ei saa aikaiseksi panostaa.. Voisi joskus kyllä tehdä pikku egotripin ja vetää tyylilläkin.. Pitäisi ainakin!

edit:
Siis se on vaan niin piristävää ku joku vetää jotkut ihan älyttömät kostyymit ja bailaa viimeistä päivää.. Sellasta kaipaisi ihan yleisesti ja vähän itsekin..
Strobocop

Posts: 161

#309 • • Strobocop Skenepoliisi
Kyllä mä alan vähitellen huolestua kun kaikkialla Euroopassa koko kylä kyylää mun kuteita. Johtunee pelätystä kiiltävästä kasarilookista.

--
Three strikes and you are out!

NNN

Posts: 16

#310 • • NNN
Joskus on kieltämättä iskenyt tunne, ettei ole panostanut tarpeeksi vaan lähtenyt liikkeelle suunnilleen samat kuteet päällä kuin edellisellä viikolla kouluun/töihin ja vain epätoivoisesti yrittänyt piristää lookia jänskällä hatulla/lyhyemmällä hameella/kunnon kengillä/whatever. Välillä on myös hiukkasen pistänyt mietityttämään, että onkohan tämä hame nyt liian lyhyt tanssimiseen, kun en vartalotyypiltäni ole langanlaiha ja roiskeläpissä tunnen välillä näyttäväni perunalta, johon on tökätty raajoiksi pari makkaraa. Tällaisia paineita ei tietenkään vähennä se, että joskus aamulla bileiden jälkeen heräillessä seuralainen on todennut, että sieltä helman alta saattoi jotain välillä tanssilattialla vilahtaa, mutta että mikäpä poikkeus tuo nyt siinä porukassa edes on. :)

Myös meikkaamisen - no, minun tapauksessani meikkaamattomuuden - suhteen on välillä tullut vähän orpo olo: en ole koskaan vaivautunut meikkaamaan arkipäivinä, eikä se ole sitten bilerutiiniinkaan ikinä tullut.
Avatar
#311 • • aalto2 Guest
kerran.. oli sellainen puku/arki sekoitus päällä.. oli jotenki hiukka epäkorrekti olo *nauru*
tomii

Posts: 3,594

#312 • • tomii kallion herttua
Rumat ne vaatteilla koreilee, otan osaa.

--
reivaan kunnes kuolen

Sin_nombre

Posts: 203

#313 • • Sin_nombre
en häpeä*hih* mä tykkään pukeutua ja erottua joukosta. Musta on ihanaa pukeutua bileisiin. Tänään pääsee eka kerran käyttöön uusi neonkeltainen hamonen.*jiihaa*
¡ Previous post about a year ago !
Kolera

Posts: 4,256

#314 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

tomii, 15.9.2007 12:11:
Rumat ne vaatteilla breakcoreilee, otan osaa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#315 • • Krankkenhakken Guest
Oi että ku olis bileet mihin EI PÄÄSE SISÄÄN jos on farkut + t-paita-yhdistelmä. *nauru*
Decion

Posts: 1,569

#317 • • Decion Koneradio
e

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

longshort

Posts: 180

#318 • • longshort silmiäni usko en...
hienoa se on yleensä et on kaiken näköstä sakkia, vaikka pistäis naurattaa joku niin ei ikinä pahalla :)
Kolera

Posts: 4,256

#319 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ah niin ne kulta-ajat <3

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

turquoise

Posts: 732

#320 • • turquoise e-ra2co
Emmä muistaakseni ikinä oo itse bilepaikalla hävennyt. Mulla kuitenkin vaihtu aatteet ja normityyli niitten mukana aika rajusti tossa 2,5 vuotta sitten, ja nyt kun on katellu bilekuvia muutaman vuoden takaa niin voihan vitero...*vink* Muitten päällä ei nää välttämättä näyttäis niin pahoilta, mutta nyt kun kuvittelen että verhoilisin oman sieluni tämmösten sisään, niin... *justjoo*

Yksis bileis oli neonpinkit kiksusäärystimet + rannejutut, aivan saatanan lyhyt musta hame, mustat verkkosukkahousut, seeprakuvioitu tissitoppi, neonpinkit meikit. Tukka mulla oli muutenki ihan platinablondi sillon, ja siinä semmonen musta-violetti klipsilisäke. On niin kauhee kuva, että laitoin FB:kiin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.