92 posts, 5 pages, 28,997 views
Monet "keksii" vasta myöhemmällä iällä klubbailun.
ehkä jotkut teinit kiertävät ensin perushelvettejä(juuri koska ne on niitä perusbilepaikkoja) ennen kuin "löytävät" klubit ym..
Astaroth, 24.10.2004 14:40:
---
Juhgu:
Minusta on varsin jees että konemusaa kuuntelevat (suurimmaksi osaksi) ne, jotka todella tykkäävät konemusiikista, eivätkä ne, jotka kuuntelevat jotain musiikkia siksi että se on muotia.
---
Miten niin? Kuuntelevatko sitten räbän kuuntelijat musiikkiaan ihan trendin takia?
Edit: Tähän vielä lisättäköön, että mielestäni monet konemusiikin diggailijat ovat bileissä vain, jotta nipsut skulais paremmin. Ei ne paljoa siitä musiikista kuule perusta. Sama asia.
Dzmal, 21.5.2005 09:52:
Näinhän se on, koska kaikkihan ihmisethän oikeesti haluu vaan käydä klubbailemassa, mut suurin osa ei oo tiedostanu sitä vielä. Valaistunut murto-osa nuorisosta sitten "löytää" itsensä ja piletyksen ja hylkää perushelvetit. Kaikissa meissähän asuu se sisäinen kiksukarvaan verhoutunut tikkaria imevä ihq-starba trance-messias. .
kinder, 21.5.2005 14:30:
On vaan vähän vaikeeta tietää mihin kantsis lähtee, esim laserpointis en tienny kuka soitti millonki biletin vaan täysillä
Niin ja jos lähes kukaan kaveri ei tykkää(niinku mulla) konemusasta ni ei paljoo inspaa yksin lähtee.
vinha, 21.5.2005 22:47:
Amisautot ja 90-luvulla suurempikin nuorisojoukko otti omakseen eurodancen, mutta (onneksi) r'n'b-aika on kai tiputtanut uudet E-Typet listoilta.
Astaroth, 21.5.2005 14:26:
Tässä taas minä kyllä näen hivenen totuutta. Harvemmin kuitenkin jengi heti 18 vuotta täytettyään tai alaikäisenä henkkarit saatuaan ovat heti ensimmäisenä ryntäämässä bileisiin - ainakin näin oli omalla kohdallani: Vaikka konemusiikkia oli tullut jo kuunneltua jonkun aikaa, niin ei minulla ollut hölkäsen hajuakaan mistään Säteestä, Halluista, Klubitus.org:sta sun muista jutuista. Minä tiesin vain jonkun Proteuksen, kuulema suomalainen, josta oltiin kaverin kautta kuultu ja et se tekee vitun hyvää musiikkia (vittuuks sitä tajuamaan dj:n ja artistin eroa :DD).
Astaroth, 22.5.2005 13:22:
---
rosenkreutz, 22.5.2005 07:45:
Tämä tulee suoraan sydämestäni. Ammu ittes!
---
Mistä vitusta tämä tuli?
Displacer, 22.5.2005 13:56:
Eiku sydämestä eikä vitusta
rosenkreutz, 22.5.2005 07:45:
---
Tämä tulee suoraan sydämestäni. Ammu ittes!
sakk303, 22.5.2005 18:57
sanoo konemusiikkipiirien skeneikoni!
mayah, 21.5.2005 04:00:
Täältä muuten varmasti löytää lisää vinkkejä uusien lapsipoikaystävien hankintaan