Missä teinit juhlivat

92 posts, 5 pages, 27,893 views

Elias

Posts: 434

#21 • • Elias Elias
Tää teini tykkää käydä bileissä joka viikonloppu *jiihaa*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Tyeicha

Posts: 5,807

#22 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

siveys:Hei te, joita on siunattu pikkusiskoilla ja veljillä - mitä teinisisaruksenne touhuavat?


mun pikkubroidi koittaa epätoivosesti rekisteröityä klubbariin.. venailee viel varmistuskoodia meiliinsä. *hihu*

--
-Tyeicha-

sts

Posts: 7,969

#23 • • sts Sama pyynti aitta!
TEINEILLE ON P2000. (mikälie dancestation nykyää) Pysykööt siel ;)
leka

Posts: 373

#24 • • leka anteeksi olen eläin
Hesasta kaikki pissikset löytää suunilleen näistä osoitteista... Premier nights, Oppera, Night Train....kahteen jäkimmäiseen en tosin enää astu jalallanikaan sisääs ilman että mulle pitää maksaa*iihhih* Premiin voi tosin mennä vain la iltana kuuntelee club alternativea, josta antasin muuten niin mtv musaa soittavalle baarille pisteitä! *justjoo*- rohkeeta!*nauru*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#25 • • astaroth Guest

aerasi:
mutta kyllä tiedän itseänikin nuoremman kunnon klubittajan.. *piis*


Kyllä mekin tiedämme.*vink*
MissKoo

Posts: 1,289

#26 • • MissKoo

mehukatti:
minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri musaa?



Mä olen taas omasta mielestäni jo puoliksi ikäloppu *nauru*, tuntuu että kaikissa blleissä porukka on jotain 22 vee.. olen joskus pohtinut että mitäköhän kymmenen vuoden päästä tapahtuu, tuskinpa tää musamaku tästä muuttuu ja mihis sitä sitten menee, onhan se vähän joukkoon kuulumattoman näköistä jos nelikymppiset naiset pyörii samoissa paikoissa kun parikymppiset. Pitäisköhän sitä sitten pitää bileitä yli 30-vuotialle? *hih*
Avatar
#27 • • . Guest
Siellä missä soi MTV hitit!!
Avatar
#28 • • Dorka Guest
...jaahas, mä täytän 25 ja oon aivan ikäraakki paska. ikä painaa, jalka ei nouse jaja... eiei. tuntee ittensä ihan vanhukseks ja sairaaks tp metsästäjäks jos vahingossa eksyy premi, ooppera akselille.

...ja musta kyl bileissä o paljon alle 20v tyyppejä, varsinkin säde / rush ei näytä mitään muuta olevankaan.
Tyeicha

Posts: 5,807

#29 • • Edited Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Nikitah:olen joskus pohtinut että mitäköhän kymmenen vuoden päästä tapahtuu, tuskinpa tää musamaku tästä muuttuu ja mihis sitä sitten menee, onhan se vähän joukkoon kuulumattoman näköistä jos nelikymppiset naiset pyörii samoissa paikoissa kun parikymppiset.


ei ku tää on oikeesti vakava asia.. ei ole kovin helppo kuvitella itteensä tulevaisuudessa lady moonin ja vanhan tanssikellarin kantiksena tai ei-koskaan-bilettävänä kotiäitinä. *eiei*

--
-Tyeicha-

MissKoo

Posts: 1,289

#30 • • MissKoo

Tyeicha:
---
Nikitah:olen joskus pohtinut että mitäköhän kymmenen vuoden päästä tapahtuu, tuskinpa tää musamaku tästä muuttuu ja mihis sitä sitten menee, onhan se vähän joukkoon kuulumattoman näköistä jos nelikymppiset naiset pyörii samoissa paikoissa kun parikymppiset.
---

ei ku tää on oikeesti vakava asia.. ei ole kovin helppo kuvitella itteensä tulevaisuudessa lady moonin ja vanhan tanssikellarin kantiksena tai ei-koskaan-bilettävänä kotiäitinä. *eiei*



No aivan! Tottakai varmaan suurimmat bilehimot häviää uusien elämäntilanteiden myötä (monet saa varmaan lapsia sun muuta), mutta eihän se tarkoita sitä etteikö koskaan haluis bilettää. Pitää varmaan ruveta kehittelee jotain 'vanhusten' bileitä sitten *joo*
Jinx

Posts: 2,615

#31 • • Jinx Superfeminine
No mutta ei se nyt oo ongelma mennä bileisiin vaikka ikää tuleeki...... se on kuitenki aika paljon kiinni siitä kuin nuoreks ittensä tuntee henkilökohtaisesti en meinaa koskaan kasvaa "isoksi" ja onhan esim. pussy clubillakin nähty muutamaan kertaan tää Ben Furman bailaamassa siis tää tohtori joka on jo yli 50v että eipä tässä nyt varmaan oo suurempaa hätää.... *nauru*

--
Pyllykkä

Mellu-

Posts: 4,006

#32 • • Mellu-
*jiihaa* polkkateinix-mellu *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Claquesous

Posts: 3,206

#33 • • Claquesous viidettä kolonnaa


Dorka:

...ja musta kyl bileissä o paljon alle 20v tyyppejä, varsinkin säde / rush ei näytä mitään muuta olevankaan.



Niin ja Halluissa, Colorsseissa ja muissa kiksuhelveteissä ei käy kuin reilusti yli kakskymppisiä "kypsiä" bilettäjiä..?*vink*

--
32. of December

Optik

Posts: 1,691

#34 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Dorka:
...jaahas, mä täytän 25 ja oon aivan ikäraakki paska. ikä painaa, jalka ei nouse jaja... eiei. tuntee ittensä ihan vanhukseks ja sairaaks tp metsästäjäks jos vahingossa eksyy premi, ooppera akselille.

...ja musta kyl bileissä o paljon alle 20v tyyppejä, varsinkin säde / rush ei näytä mitään muuta olevankaan.



*lmao**nauru**mielipuolen huutonauru*

ai että 25?.... niin noh... mulle ikä on vaan numero *justjoo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#35 • • Gilgamint.com Making questions
valitettavasti teinit mekastaa tossa pihalla pullojen kaa... mutta minkäs teet ja kuka sitä ite o sanomaa ku iha samaa itekki tehny...
Fyrisch

Posts: 4,525

#36 • • Fyrisch
Parin viimekertaisen highlight käynnin jälkeen huomasin et senkin paikan "laatu" on alentunu, siel pysty moikkaa meijän koulun 16 vuotiait..
Ant

Posts: 1,351

#37 • • Ant africant
Teinit juhlii himabileissä ja puistoissa. *muhaha*

--
...antwillalwaysbewithyou...

Saara

Posts: 1,954

#38 • • Saara #2970
dance station o/


tulipa muuten mieleen et yksi kaveri yritti tonne sisään eikä päässy, koska oli liian vanha :P

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

remotion

Posts: 5,283

#39 • • remotion nostatus guru
joo tonne dance stationeihin tuli "yläikäraja" valvonta vuosia sitten jo kun siellä rupes käymään erittäin agressiivisesti heruttavia ulkomaalaismiehiä joilla ikää 30-40v... *ding*
Fyrisch

Posts: 4,525

#40 • • Fyrisch

remotion:
jsiellä rupes käymään erittäin agressiivisesti heruttavia ulkomaalaismiehiä joilla ikää 30-40v...



Ja mitä oon kuullu, niin ne nuoremmatki on aika agro porukkaa, laumas hyökätään minihameisen ^îhqpejpe88^^ kimppuun ja O____o