92 posts, 5 pages, 29,015 views
aerasi:
mutta kyllä tiedän itseänikin nuoremman kunnon klubittajan..
mehukatti:
minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri musaa?
Nikitah:olen joskus pohtinut että mitäköhän kymmenen vuoden päästä tapahtuu, tuskinpa tää musamaku tästä muuttuu ja mihis sitä sitten menee, onhan se vähän joukkoon kuulumattoman näköistä jos nelikymppiset naiset pyörii samoissa paikoissa kun parikymppiset.
Tyeicha:
---
Nikitah:olen joskus pohtinut että mitäköhän kymmenen vuoden päästä tapahtuu, tuskinpa tää musamaku tästä muuttuu ja mihis sitä sitten menee, onhan se vähän joukkoon kuulumattoman näköistä jos nelikymppiset naiset pyörii samoissa paikoissa kun parikymppiset.
---
ei ku tää on oikeesti vakava asia.. ei ole kovin helppo kuvitella itteensä tulevaisuudessa lady moonin ja vanhan tanssikellarin kantiksena tai ei-koskaan-bilettävänä kotiäitinä.
Dorka:
...ja musta kyl bileissä o paljon alle 20v tyyppejä, varsinkin säde / rush ei näytä mitään muuta olevankaan.
Dorka:
...jaahas, mä täytän 25 ja oon aivan ikäraakki paska. ikä painaa, jalka ei nouse jaja... eiei. tuntee ittensä ihan vanhukseks ja sairaaks tp metsästäjäks jos vahingossa eksyy premi, ooppera akselille.
...ja musta kyl bileissä o paljon alle 20v tyyppejä, varsinkin säde / rush ei näytä mitään muuta olevankaan.