92 posts, 5 pages, 34,379 views

mehukatti:
minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri musaa?

mehukatti:
minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri musaa?
Mistä sitä tietää jos niitä "klubbaajia" on mutta jos suurin osa niistä on vielä alle 18? Eihän ne sillon pääse mihinkään bileisiin edes jne.
Sade*:
Eihän ne sillon pääse mihinkään bileisiin edes jne.
greenie:
---
Sade*:
---
Ei ollut edes mulle miespuolisena ongelma :)
mehukatti:
minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri
musaa?

... (mun mielestä teini on alaikäinen tai henkilö joka käyttäytyy kuin teini)

Juhgu:
Minusta on varsin jees että konemusaa kuuntelevat (suurimmaksi osaksi) ne, jotka todella tykkäävät konemusiikista, eivätkä ne, jotka kuuntelevat jotain musiikkia siksi että se on muotia.
Mutta olihan se sit mahtavaa ku täytin 18 ja pääsin ekoihin hyviin bileisiin, joissa soitti Orkidea.
Pari kk niin alkaa viimenen teinivuosi. Mutta eipä mulla kyllä edelleenkään oo kovin montaa omanikästä kaveria, jotka ois reiveistä kiinnostuneita.
greenie:
---
Sade*:
---
Ei ollut edes mulle miespuolisena ongelma :)
mutta kyllä tiedän itseänikin nuoremman kunnon klubittajan..