päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,293,202 views

crissy

Posts: 1,958

#19921 • • crissy
huono olo *sars**uuh**uuh**uuh**poks*

miks se ny vasta tulee???
Avatar
#19922 • • cjet Guest
Vittu ku on paska olo.. Ei elämä.. pahenee vaa.. *eiei* Kevyt henkinen pahoinpitely päällä.. Kaipa tää tästä.
Mark

Posts: 7,311

#19923 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

cjet, 29.3.2007 11:06:
Vittu ku on paska olo.. Ei elämä.. pahenee vaa.. *eiei* Kevyt henkinen pahoinpitely päällä.. Kaipa tää tästä.



samma här *poks* Eip juur mitää positiivista jaksa kaivaa kaikesta perseilystä mitä saa kestää. hohhoi.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Ninka

Posts: 564

#19924 • • Ninka
tää on tätä alusta loppuun aina ja ikuisesti. onneks on ihana ilma voi paeta ulos *hymy*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Septique

Posts: 441

#19925 • • Septique
Oon sit repiny ittelleni jostai kivan flunssan.
^Petunia

Posts: 888

#19926 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Mun Hra P.Kilpinen kuoli (15v.) *nyyh*
Jago

Posts: 4,039

#19927 • • Jago un-trained monkee
tää on eilisen jälkikäteen
löysin kauheen ilkeen niljakkaan hämppiksen eteisestä*iik**blush*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Nightmare

Posts: 137

#19928 • • Nightmare
Maha oli tänään aamusta asti kauheen kipee ja joutu sitten lähtemään pois töistä kesken päivän. Toivottavasti huomenna on parempi.
Avatar
#19929 • • cjet Guest

pipa, 30.3.2007 00:00:
Mua ei ole koskaan loukattu näin törkeesti tai lapsellisella tavalla, olen toosi pettynyt.. *uuh*



Same here.
a-j

Posts: 785

#19930 • • a-j
luumu yosa *poks*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

ninni

Posts: 489

#19931 • • ninni sydän
17h työpäivä *grr**eiei* hirvee väsymys ja nälkä *uuh*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

noena

Posts: 3,138

#19932 • • noena first breath after coma
:(

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#19933 • • sapeli jokukukamikä?

noena, 30.3.2007 02:47:
:(



Mikä meiän pikkusella on? *uuh* Ei saa olla paha mieli *hali*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#19934 • • Edited cjet Guest
Hyi vittu mul on darra. Ei niinku yhtään huvittais lähtee töihin, vaik onki viimeinen työpäivä. *hikoil* Oon varmaa viel kännis.. Ei niinku mitää muistikuvaa taas muuta ku heräsin äsken vahingos sängystä ja puhelin oli näemmä kii.. *nauru*

Ja hyi vittu.. *eiei* taas muistikuvat näemmä palailee pätkittäin.. Oon tempassu illan päätteeks aika ison lasin jaloviinaa raakana.. ja kaikki mitä on sen jälkeen tapahtunu on iha .. *toktok* *uuh*
lunake

Posts: 800

#19935 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Kuume ja kolotus senkun jatkuu.... *nuha**nyyh**eikä*

--
Hedelmällisyys on påp!

remotion

Posts: 5,283

#19936 • • remotion nostatus guru
Pientä avautumista Biancon kengistä. Siis aivan sairaan siistejä kenkiä, mutta nää on nyt toiset bianconi minkä ostin ja nämäkin hiertävät kantapääni verille. ihan uskomaton koska nuo ovat niin pehmeät kengät että ei todellakaan pitäisi tehdä noin. taas vituttaa kun sukat ja kengät punasena...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19937 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

remotion, 30.3.2007 09:57:
Pientä avautumista Biancon kengistä. Siis aivan sairaan siistejä kenkiä, mutta nää on nyt toiset bianconi minkä ostin ja nämäkin hiertävät kantapääni verille.



Käytitkö niitä vasta ensimmäistä/toista kertaa? Mulla ainakin melkein kaikki kengät hiertää aluks, mut parin-kolmen käyttökerran se loppuu :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

remotion

Posts: 5,283

#19938 • • remotion nostatus guru

Hyzenthlay, 30.3.2007 10:13:
---
remotion, 30.3.2007 09:57:
Pientä avautumista Biancon kengistä. Siis aivan sairaan siistejä kenkiä, mutta nää on nyt toiset bianconi minkä ostin ja nämäkin hiertävät kantapääni verille.

---


Käytitkö niitä vasta ensimmäistä/toista kertaa? Mulla ainakin melkein kaikki kengät hiertää aluks, mut parin-kolmen käyttökerran se loppuu :)

nyt toista kertaa. naisten kengissä tuo onkin ihan tavanomaista. mutta itse en kärsi muita kuin biancon kengistä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19939 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Jaa.. no mut laastaria jalkoihin ja kävelet vaan sitkeesti niillä, kyllä se loppuu *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19940 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
taisin tehdä uuden ennätyksen pienessä palkassa *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D