päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,331 views

Morloc

Posts: 78

#19881 • • Morloc Onko mun koti täällä?
Nyt kyllä vitutta. Selkä paskaksi salilla ja sen takia 3h 45min lääkärin odottelua. Pari päivää saikkua ja about viikon treenikatko. *nyyh*
Nee-Chee

Posts: 244

#19883 • • Nee-Chee
Ei jaksaisi millään tehdä kouluhommia...tenttikin ois taas torstaina. *dissaa*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Freja

Posts: 8,775

#19885 • • Freja Sihteeri
Aamu, tai päivä vaikka, ei oikeen alkanut kivasti. Toivottavasti edes paranis loppua kohden. Menempäs siis purkamaan vitutustani tuhlaamalla rahaa jota minulla ei ole.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#19886 • • KooKie aka. Petress Pan
a) Mun saamattomuus autokoulun suhteen.
b) Pelottaa, että pitää lähteä lekuriin tutkituttamaan itsensä.
c) Hammaslääkäriinkään en oo aikaa saanut ja vihloo nykyään niin perkeleesti.
d) Flunssaa pukkaa ehk, kun kurkku on kipeä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Syce

Posts: 1,649

#19887 • • Syce
Todennäköisesti hiusmurtuma jalkapohjassa...vaivannu jo liian pitkää enkä ole saanu aikaseksi mennä lekuriin=/ persiistä!
KiimanenKurre

Posts: 791

#19888 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
Tupakat loppu eilen päivällä noin klo. 15.30.... ollu polttamatta siitä lähtien ja kädet täriseen lievästi...... on pikkusen heikko olokin ja töihin pitäis jaksaa lähtee....*poks* *TARVIIN TUPAKKAA !!!!!*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#19889 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Septique, 27.3.2007 21:43:
VITUN BLUES ARGH!!!



Mitä järkee edes seuraa jääkiekkoa jos ei kannata Jokereita tai Kärppiä *ding* Eihän noilla muilla pilipali joukkueilla ole mitään saumaa *hih* Mä katon vaan finaalin kun ratkee että kumpi voittaa... Tyttö on oulusta joten tulee olemaan tiukkaa seurantaa *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

merqus

Posts: 1,010

#19890 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Väsyttää aivan tajuttomasti *poks* Eilen pääs joskus yhden aikaan nukkumaan, tänään heräsin seittemältä ja nousin puol kasilta hoitamaan asioita. Sit oon taas vasta puoliltaöin kotona, arh...
-Santtu-

Posts: 1,965

#19891 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Taidan joutuu lähtee kesken päivän kotiin lepäilee..*nuha*

..viduddaa ku ei voi kipeenä sit urheillakkaan..ois niin makee lenkki-ilma..ehkä jos ihan pikku kävelylle..*blush*
Sand3

Posts: 1,157

#19892 • • Sand3 satuolento
Miten voikin vatsaan sattua tällä tavalla? *uuh*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

crissy

Posts: 1,958

#19893 • • crissy
kävin tänään verikokeissa ja ne perkeleet ei löytäny multa suonia.. *poks* ne oli menny piiloon.. mä kun lievästi inhoon neuloja..

no se nainen siellä labras ei ees löytäny multa suonia ollenkaa kummastakaan taipeesta ja sit se kaks kertaa yritti tökkiä vasempaan taipeeseen mut eih...*poks* ja sit kerran oikeeseen mut ei nii yhtään mitään..

sit tuli joku vanhempi nainen joka oli ilmeisesti kokeneempi nii se sit tempas tosta kädenselästä eli mihin tippa laitetaan.. sit saatiin se pakollinen 2 pulloo..

tuli huono olo..........*poks*
Septique

Posts: 441

#19894 • • Septique

Steven Hoaks, 28.3.2007 09:24:
---
Septique, 27.3.2007 21:43:
VITUN BLUES ARGH!!!

---


Mitä järkee edes seuraa jääkiekkoa jos ei kannata Jokereita tai Kärppiä *ding* Eihän noilla muilla pilipali joukkueilla ole mitään saumaa *hih* Mä katon vaan finaalin kun ratkee että kumpi voittaa... Tyttö on oulusta joten tulee olemaan tiukkaa seurantaa *pahis*



Kärpät mä nyt viel ymmärrän mut jokerit? :D dude, jengis on rahalla ostettu ja ei siltikää pärjää. Hohhoijaa
Freja

Posts: 8,775

#19895 • • Freja Sihteeri

Septique, 28.3.2007 13:53:
---
Steven Hoaks, 28.3.2007 09:24:
---
Septique, 27.3.2007 21:43:
VITUN BLUES ARGH!!!

---


Mitä järkee edes seuraa jääkiekkoa jos ei kannata Jokereita tai Kärppiä *ding* Eihän noilla muilla pilipali joukkueilla ole mitään saumaa *hih* Mä katon vaan finaalin kun ratkee että kumpi voittaa... Tyttö on oulusta joten tulee olemaan tiukkaa seurantaa *pahis*

---


Kärpät mä nyt viel ymmärrän mut jokerit? :D dude, jengis on rahalla ostettu ja ei siltikää pärjää. Hohhoijaa



Anteeks nyt mut mihin jäi HPK?? *DING**DING*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#19896 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Septique, 28.3.2007 13:53:
Kärpät mä nyt viel ymmärrän mut jokerit? :D dude, jengis on rahalla ostettu ja ei siltikää pärjää. Hohhoijaa



Miten niin ei pärjää *ding* Katoppa missä ne on *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#19897 • • Freja Sihteeri
Ja perkele, ei si tuu nähtyä kai futistakaan illalla, tai en ainakaa löytäny tietoa että jostain ilmaiselt kaapelikanavalta tulis matsi. Pah. Ei väkisin. Ttu mikä päivä. *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#19898 • • sapeli jokukukamikä?

KooKie, 28.3.2007 09:05:
c) Hammaslääkäriinkään en oo aikaa saanut ja vihloo nykyään niin perkeleesti.



Päivystykseen pääset parissa tunnissa - soitto aamulla vaan ja sit sinne vähäks aikaa lukemaan seiskaa tai katsoa *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nacu

Posts: 1,293

#19899 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Musta tuntuu, että oon oman elämäni sivustakatsoja :(

Tänään taas näitä päiviä, kun tekis mieli vaan pakata reppu ja suunnistaa jonnekin pois.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Septique

Posts: 441

#19900 • • Septique

Steven Hoaks, 28.3.2007 14:03:
---
Septique, 28.3.2007 13:53:
Kärpät mä nyt viel ymmärrän mut jokerit? :D dude, jengis on rahalla ostettu ja ei siltikää pärjää. Hohhoijaa

---


Miten niin ei pärjää *ding* Katoppa missä ne on *hih*



Niin mut tolla määrällä rahaa mitä ne tuhlaa pelaajahankintoihin pitäis viedä mestaruus joka vuonna. Mites kävi viimevuonna? Myönnetään et ne on saanu pelinsä kulkeen vihdoin, mut veikkaanpa et voi tulla aika tiukkaa päästä hpk:sta jatkoon.