päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,293,264 views

asdf

Posts: 3,155

#19901 • • asdf

Septique, 28.3.2007 14:47:
Niin mut tolla määrällä rahaa mitä ne tuhlaa pelaajahankintoihin pitäis viedä mestaruus joka vuonna. Mites kävi viimevuonna? Myönnetään et ne on saanu pelinsä kulkeen vihdoin, mut veikkaanpa et voi tulla aika tiukkaa päästä hpk:sta jatkoon.



Älä ny oo katkera ku Espoon pojat feidas!
Septique

Posts: 441

#19902 • • Septique

Zenni, 28.3.2007 15:02:
---
Septique, 28.3.2007 14:47:
Niin mut tolla määrällä rahaa mitä ne tuhlaa pelaajahankintoihin pitäis viedä mestaruus joka vuonna. Mites kävi viimevuonna? Myönnetään et ne on saanu pelinsä kulkeen vihdoin, mut veikkaanpa et voi tulla aika tiukkaa päästä hpk:sta jatkoon.

---


Älä ny oo katkera ku Espoon pojat feidas!



Kyl mä todellaki oon katkera siit et Blues A hävis finaalissa.
Worin

Posts: 526

#19903 • • Edited Worin
Koslasta katkes laturinhihna enkä tajunnu sitä ajoissa. Kevyesti ehti keittää ennen kun tajusin miten korkeella lämmöt oli. Sit kun sain parkkiin niin jäähdytysnesteet ja öljyt sekottunu eli varmaan joku tiiviste paskana. Eihän meikä sitä hihnaa saanu mitenkään paikanpäällä vaihdettua, joten hinaten liikkeeseen.

No pari viikkoo sit joku rosvo koitti viedä koko paskan ja lukko oli jo paskana et menee sekin sit samalla kertaa kuntoon.

Pelkkä hinaus makso jo 83 euroo joka löin käteisenä käteen. Tulee varmaan 500 euroo tai enemmän vielä päälle siitä ja ei sekään ole työssäkäyvälle opiskelijalle mahdoton ongelma (tietysti muutenkin vois rahansa käyttää), mut huomenna ois pohjarakennuksen tentti (soitin vielä maikalle ja kysyin et onko varmasti ja onhan se perkele!) ja suu napsaa ihan hillittömästi ja ostin vielä hermopäissäni kopan kaljaakin ja askin savukkeita, niin voi tässä olla koetuksella ettei korkit aukeile (yhden jo tossa korkkasin ja join tätä kirjottaessa ja toisen haen kohta, mut koitan pitää maltin mukana).

Niin ja kun tulin himaan niin kone oli tiltannu ja ei lähteny enää käyntiin muuten kun virta katkasijasta pelkkä boot nappi ei riittäny. Eli jotain erroria ruudulla. Joskus täys bootti virrat sammuttamalla eikä pelkällä bootti napilla saa paljon aikaan. Sekin on tosin sanomattakin selvää, että jotain on tässäkin vehkeessä vialla.

Muistinko sanoo vielä, et tuuraan Faijaa tän viikon sen firmassa ja rottelon toimivuus ois aika kova kun perjantaina pitäs päästä liikkuukin, tosin se ei nyt toimi ja julkiset ei mulle kelpaa kun ne ei aja rinksaa mun mielen mukaan siellä missä pitäs olla. Eli vituiks meni sekin homma.

Nyt haen sen toisen, kolmatta odotellessa ja luen tenttiin sen minkä kykenen.
egmondo

Posts: 292

#19904 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Mä åån kipee*nuha*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

lunake

Posts: 800

#19905 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Yhtäkkiä lämpöä 37,5 ja joka paikkaan kolottaa... Joku helvetin puolalainen hyppykuppa taas iskeny! *hmph**eiei**uuh*

--
Hedelmällisyys on påp!

Pätkis

Posts: 1,038

#19906 • • Pätkis Pikkis
Auto meni ja levis manskulle*senkin* Sit mentiin hytkyn-hytkyn-putkun-putkun-jänisloikkaa uukkarin kautta takasin kotiin.. Toivotaan että huolto sujuu nyt sit tällä kertaa nopeasti ja kivuttomasti. Ikäänkuin autohuolto olisi ikinä nopeaa tai edes auto ensimmäisen käyntikerran jälkeen myös valmis *hmph*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

aleksisi

Posts: 282

#19907 • • aleksisi
*dissaa*azerbaidzhan*dissaa*

--
siellä missä jatkot..

Ripzu

Posts: 202

#19908 • • Ripzu
Aivan surkeeta peliä Suomelta*grr*
Ei tolla pelillä kisoihin päästä...
Freja

Posts: 8,775

#19909 • • Freja Sihteeri

Ripzu, 28.3.2007 20:16:
Aivan surkeeta peliä Suomelta*grr*
Ei tolla pelillä kisoihin päästä...



Mä jotenki arvasin tän, koska mulla meni koko aamu ja päivä nii huonosti ni ei sillo koko Suomen joukkueellakaan mee hyvin. Lupaan olla kesällä hyvällä tuulella ja jopa katsomossa kannustamassa :)

Mustahan siis tää häviö vaan johtui :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kim123

Posts: 127

#19910 • • Kim123 jokke123
ihan uskomaton väsymys.. ei jaksais mennä töihin

--
pioneer

Ripzu

Posts: 202

#19911 • • Ripzu

Freja, 28.3.2007 20:42:
---
Ripzu, 28.3.2007 20:16:
Aivan surkeeta peliä Suomelta*grr*
Ei tolla pelillä kisoihin päästä...

---


Mä jotenki arvasin tän, koska mulla meni koko aamu ja päivä nii huonosti ni ei sillo koko Suomen joukkueellakaan mee hyvin. Lupaan olla kesällä hyvällä tuulella ja jopa katsomossa kannustamassa :)

Mustahan siis tää häviö vaan johtui :D



Mulla oli kiva päivä ja odotin innolla matsia.
Mutta näin tässä taas kävi*hih*

Suomi pelaa hyvää peli hyviä maita vastaan. Kun tulee huono maa vastaan nii turpaa tulee*nauru*
Freja

Posts: 8,775

#19912 • • Freja Sihteeri

Ripzu, 28.3.2007 20:54:
Suomi pelaa hyvää peli hyviä maita vastaan. Kun tulee huono maa vastaan nii turpaa tulee*nauru*



Ja just niin perus = viimesillä minuuteilla tuli maali.
ja ymmärsinkö oikein että Aleksei "only god judge me" Eremenko sai varotustilinsä täyteen?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#19913 • • Jutu Blondi
Auts auts auts. Sattuu niin helkutisti. Otin yhen särkylääkkeen ja onneks vähän helpotti, mutta siltikin tulee välillä kivoja kipupiikkejä. Ja huomenna odotettavissa kahta kovempaa kipua. No lisää lääkettä sano mummo ja jatko matkaa. Ja totta kai pitää silloin "sairastaa" kun on vapaapäivä koulusta ettei vahingossakaan tule poissaoloja *poks*. Parhainta tässä on, että myös siskon vapaapäivä menee piloille kun se joutuu mua hoivailee ja hyysää ja vahtimaan :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

aleksisi

Posts: 282

#19914 • • aleksisi

Ripzu, 28.3.2007 20:54:
Suomi pelaa hyvää peli hyviä maita vastaan. Kun tulee huono maa vastaan nii turpaa tulee*nauru*


nii, mutta muurisen aikaan asia oli päinvastoin. joten lopputulos karsintojen kannalta on sama

--
siellä missä jatkot..

Ripzu

Posts: 202

#19915 • • Ripzu

aleksisi, 28.3.2007 21:51:
---
Ripzu, 28.3.2007 20:54:
Suomi pelaa hyvää peli hyviä maita vastaan. Kun tulee huono maa vastaan nii turpaa tulee*nauru*

---

nii, mutta muurisen aikaan asia oli päinvastoin. joten lopputulos karsintojen kannalta on sama




Juups.
No toivotaan jatkossa parempaa peliä*hymy*
Foxmagon

Posts: 1,329

#19916 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Olo vaan pahenee. *eiei*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Kit^

Posts: 798

#19917 • • Kit^ ihme höpöttäjä
huomenna ois huippuristeily tiedossa ja nyt on sellai olo, et nousee kuume.. tosi kiva ajotus taas.. *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#19918 • • candyraver Guest
Eilen kärsitty paha migreenikohtaus jatkui iltaan asti lievempänä päänsärkynä ja päätä särki edelleen aamulla kun heräsin ja nyt pitäs lähtee töihin*poks*
*valivalivali*
Elmiira

Posts: 1,446

#19919 • • Elmiira
Kurkku on kipeä *grr*
Nytkö se flunssa sitten tulee, kun olen koko
talven siltä onnistunut säästymään... *eiei*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#19920 • • cjet Guest
Oon taas nukkunu ihan vitun huonosti.. tänään selviää nimittäin aika paljon siitä miten makselen seuraavien kuukausien aikana mun laskuja.. eli työtilanne.. *uuh*