päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,064 views

asdf

Posts: 3,155

#19541 • • asdf
Äää tv-links ei toimi :(.
innae

Posts: 1,377

#19542 • • innae PaskaJätkä
Huh, elintaso näkyy perässäni ja lähdin tuosta "nopeasti" ostamaan uusia farkkuja itiksestä. Tietysti siellä on ihmisiä lauantai-iltapäivänä. Tästä nopeasti vaatteiden vaihto ja slinkkuun oottaan et Jasu pääsee töistä ja Peterin synttäreille.
Ihan hirveä hiki ja vitutus.

--
PaskaJätkä

RainChild

Posts: 909

#19543 • • RainChild

remotion, 3.3.2007 16:31:
aiheesta parturit.

Ihan järjetöntä hommaa käydä parturissa ja syytää hirveä määrä rahaa leikkaukseen ja värjäykseen ja sitten tulos on jotain ihan muuta kuin alunperin sovittiin.

taas tuli heitettyä kirjaimellisesti rahaa kankkulan kaivoon.
ymmärtäisin jos en ois antanu selkeitä ja yksiselitteisiä tavoitteita halutusta lopputuloksesta. mutta kun parturi on joku tollo jonka mielestä "tää näyttää tälleen nypittynä kivalta" niin ei vaan onnistu...

ensikertaa varten. teen varmasti fotarilla mallikuvan siitä mitä haluan. ja kysyn ensiksi että tälläisen haluan, osaatko tehdä, kiinnostaako tehdä ja mikä on hinta. jos ei natsaa ni sit vaan seuraavaan putiikkiin...


Ton takia en oo vähään aikaan taas käyny kampaajal... menee hermot, kun lopputulos onki ihan jotain muuta mist puhuttiin... onpa kerran itkuakin tuherrettu, kun kampaajan käsitys leikata kerrostuneesti mun pitkä tukkani olikin jotain ihan muuta (=joku semilyhyt polkkavääntö),

eli ts. leikkaan itse tukkaani, ainakin täl hetkellä kun toimenpiteenä lähinnä tukan kasvatus. jos menisin parturiin nyt ja toivoisin "hiukan tasausta" niin ihan varmaan ne repäsis jonku hirvityksen taas :/

Ja joo, opiskelijana on kyllä muutakin käyttöö sille rahalle.
*piis*

--
Rainchild is back home

remotion

Posts: 5,283

#19544 • • remotion nostatus guru

RainChild, 3.3.2007 19:04:
eli ts. leikkaan itse tukkaani, ainakin täl hetkellä kun toimenpiteenä lähinnä tukan kasvatus. jos menisin parturiin nyt ja toivoisin "hiukan tasausta" niin ihan varmaan ne repäsis jonku hirvityksen taas :/

Ja joo, opiskelijana on kyllä muutakin käyttöö sille rahalle.
*piis*



joo, itekin teen jatkos ainakin viimeistelyn kotiparturi vermeellä.

se ois varmasti osannut tehdä semmosen ku selostin. leikkasi hiukset tosi hyvin. ja värjääminen on helpompaa kumminkin, mutta ei. pitää roiskia väri miten sattuu.
anton fine

Posts: 1,359

#19545 • • anton fine myspace.com/finethedj

^Petunia, 3.3.2007 09:26:
eilen se jo alko tehdä tuloaan ja tänään se lopulta tapahtu...
Vitun digi-aika tuli taloyhtiöön!! *grr*
Ja arvatkaa vaan Onko mulla digi-boxia???? *toktok*
Missasin mun la-aamun piirretyt! *nyyh*



Raitkaisin ongelman heittämäl TVn pois kesällä.. en ole missannut hetkeäkään. Ja ai tätä ihanuutta, pää on kirkas. Yksikään vitun vaippamainos ei pyörii siellä.
remotion

Posts: 5,283

#19546 • • remotion nostatus guru

fine, 3.3.2007 19:08:
---
^Petunia, 3.3.2007 09:26:
eilen se jo alko tehdä tuloaan ja tänään se lopulta tapahtu...
Vitun digi-aika tuli taloyhtiöön!! *grr*
Ja arvatkaa vaan Onko mulla digi-boxia???? *toktok*
Missasin mun la-aamun piirretyt! *nyyh*

---


Raitkaisin ongelman heittämäl TVn pois kesällä.. en ole missannut hetkeäkään. Ja ai tätä ihanuutta, pää on kirkas. Yksikään vitun vaippamainos ei pyörii siellä.



mäkin elelin viimeset 3 vuotta ilman töllöä. Great time, Jagshemash!!
ja täytyy sanoo kyl et senjälkee ku tähän läppärille ostin digiboksin, niin aikaa on vierähtänyt tämän parissa. ja alkuun kyllä joka ikinen ohjelma tuntui valmiiksi pureskellulta, ja täysin katsojia aliarvioivalta. nyt olen kyllä pehmennyt jo päästäni ja hyväksyn pulla mössön nikottelematta. :D
lunake

Posts: 800

#19547 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Mahdollisesti angiina päällä... Himassa maaten loppu weekendi, ootellen että nouseeko kuumetta vai ei. *poks**uuh**sars*

..ja että on sit vitun ahistavaa..

--
Hedelmällisyys on påp!

Avernian

Posts: 7,451

#19548 • • Edited Avernian Kerettiläinen
Kämppiksellä on taas kaveri täällä asumassa *grr* Olkkarissa on rukousmatto ja helvetin paha suitsuke haisee. Joku on jättänyt jätteitään porraskäytävään. Ihmiset parkkeeraavat koko ajan nurtsille. Nyrkkeilysäkki on rikki. Muutenkin paha mieli jo.

Edit: uusi tietsikkakin prakaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Chrisdyan

Posts: 479

#19549 • • Edited Chrisdyan
housenationit jää välii, mut onnex näkee ees kuun pimennyksen *hymy*

blah mut pitää lähtee pois lahesta et ees vois nähä sen, sehän onnistuu sentäs. koht lähtö.

--
Hikitomori

Trixie

Posts: 1,342

#19550 • • Edited Trixie
odotin koko päivän yhtä puheua tai tekstaria, mutta ei sitä tullut*uuh* eikä lähettämääni viestiin vastattu. Ehkä se pitää vaan uskoa ettei lupauksiin voi uskoa koskaan.... Jäi hieman huono fiilis...

--
face your fears and live your dreams

remotion

Posts: 5,283

#19551 • • remotion nostatus guru
sain bussissa tarkastusmaksun vaikka leimasin kortin siinä vitun homopaskalaitteessa.
Vittu nyt syö niin saatanasti tää vitun paskavaltio. pitäs joka vitun kyttä pilkkoo oksasilppurilla vitun tuhanneks palaksi ja keittää saatanan kebapiksi ja lähettä jonnekki somaliaa syötäväksi.

seuraava sakko jonka joku tunkee kätee ni se on henkipois saatana samantien
T0mbstone

Posts: 728

#19552 • • Edited T0mbstone The Process.
Plääh. Osaapas masentaa kaikki. Omien murheiden lisäksi myös läheisillä ihmisillä on huolia mihin auttasi mielellään, mutta johon on mahdoton auttaa muuta kun korkeintaan omalla läsnäololla ja ymmärryksellä. Ainut pinnalla pitävä ajatus on, että on vielä sentään fiilis, että on joillekkin ihmisille merkityksellinen. Muuten olisi varmaan jo luovuttanut olemassaolon raskaasta taakasta.

Välillä on myös fiilis, että mitä tahansa teenkin, teen sen suhteessa toisiin ihmsiin kuitenkin päin p.......

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Verottaja

Posts: 1,174

#19553 • • Verottaja no-life / luuviulu

remotion, 4.3.2007 04:43:
sain bussissa tarkastusmaksun vaikka leimasin kortin siinä vitun homopaskalaitteessa.


Hmm... eikös tuota mukamas pysty tarkistamaan, notta onko
leimattu vaiko ei?

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19554 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
vieläkin hereil, vaik ois 8.30 herätys. Taidanpa suosiol poistaa herätyksen :(

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Nitta

Posts: 5,021

#19555 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Avernian, 3.3.2007 20:47:
Kämppiksellä on taas kaveri täällä asumassa *grr* Olkkarissa on rukousmatto ja helvetin paha suitsuke haisee. Joku on jättänyt jätteitään porraskäytävään. Ihmiset parkkeeraavat koko ajan nurtsille. Nyrkkeilysäkki on rikki. Muutenkin paha mieli jo.

Edit: uusi tietsikkakin prakaa.



Positiivista tässä on se että tiedät miten ainakaan et halua jatkossa asua *hymy*

Häntä pystyyn!

*hali*
Avatar
#19556 • • Annakins Guest
Jos ajattelee vähän laajemmalla skaalalla, niin eihän mulla pitäis olla mitään valittamista, mutta omaa napaani tuijottaen on kyl aika *uuh*-olo eikä nappais mikään.
Verottaja

Posts: 1,174

#19557 • • Verottaja no-life / luuviulu
Hajotin sit selkäni. *toktok*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

keijukainen

Posts: 1,599

#19558 • • keijukainen kiksumurmeli
kuumeinen olo *uuh*

--
*seepla*

larzizi

Posts: 1,661

#19559 • • larzizi
Yhden kaverin käytös harmittaa todella paljon *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#19560 • • Kon-tiki The Unsinkable
Unelmien kesätyö meni sivu suun. Keikkatyöläisen epävarma arki jatkuu läpi kesän ja pelottaa, että joudun siitä syystä deekikselle! Nuoremmat ja vanhemmat vie duunit. Mua ei kukaan halua nähdä eikä kuulla *uuh*