31,307 posts, 1,566 pages, 8,565,668 views
Timce, 7.2.2008 09:00:
Onkohan tuohon jotain lääkettä olemassa..
Timce, 7.2.2008 09:10:
---
pirpeli
Kurkkua miedosti puuduttava Bafucin.
---
Joo..Noinhan myö tehhää. Täytyypä kävästä apteekissa. :)
sapeli, 7.2.2008 10:31:
Strepsils on kanssa aika hyvä, siinä on kans jotain desinfioivaa ainetta ja ainaki ne punaiset on aika herkkuja.
sapeli, 7.2.2008 10:31:
---
Timce, 7.2.2008 09:10:
---
pirpeli
Kurkkua miedosti puuduttava Bafucin.
---
Joo..Noinhan myö tehhää. Täytyypä kävästä apteekissa. :)
---
Strepsils on kanssa aika hyvä, siinä on kans jotain desinfioivaa ainetta ja ainaki ne punaiset on aika herkkuja.
Miinapiina, 7.2.2008 15:46:
oon ihastunut... (joka on myös :):):):) mut olosuhteet huomioon ottaen enemmänkin tän topikin juttui)
anis, 7.2.2008 20:42:
Himmeet mustelmat toisessa kädessä
infiana, 7.2.2008 21:10:
---
anis, 7.2.2008 20:42:
Himmeet mustelmat toisessa kädessä
---
Mun sääret ja käsivarret on aina mustelmilla.
Nyt oon tosi kipee, ja nihkeetä kun ei tiedä mikä auttais. Exälläni on välilevyntyrä, joka tänään todettiin ei-välilevyntyräksi, eli lääkärit ei osaa auttaa vaikka mimmi on ollut puol vuotta neljän seinän sisällä. Multa jää tätä menoa pacifiquet väliin koska on niin kauhee flunssa, ja mun kullalla on nyt luult. multa saatu tartunta. Tekis mieli vetää pää täyteen viinaa, mutta sit vasta kolottaakin huomenna, lisäksi on yksinäinen olo vaikka periaattessa on seuraa.
Kuume sucks, ikävä rakastavaa kainaloa.
infiana, 7.2.2008 21:07:
Mulla yleensä kaikki ihastumiset kuuluu tähän topicciin, tällä kertaa toivon ettei :). Tsemppiä.
Mark, 8.2.2008 08:54:
Eilen myöhään iltasella kun olin kotiutumassa peli-illasta ja päätin napata snagarilta jotai evästä messiin, pääs taas todistamaan miten vitun apinoita alkkiksia stadista löytyy
Eka kaks vitun densoa koittavat vartin verran saada ilmaseks safkaa ja kun ei onnistu, alkavat mesoomaan ja huutamaan että pikkutyttö kiskassa on pölliny heidän massit (mitä ei koskaan edes annettu tytölle). Kun asiasta huomautti ja kehotti herroja lähtemään lätkimään kun ei hommasta mitn tule, oli seurauksena se että nää kaks apinaa käy sit mun päälle, huoh.
Nyt on jalka kipee ku piti potkasta toista et pääs tilanteesta ulos ilman et ketään sattuu oikeesti. Vittu mitä vatipäitä, ei heru sympatioita tollasille kusipäille
-M