päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,638 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#25441 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Aivastuttaa ja kukkua kirveltää.. Toivottavasti en tuu kipeeksi! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pirpeli

Posts: 5,533

#25442 • • pirpeli
Karmee räkäröhnärutina nenässä, nenänalus kipeenä ja hikoiluttaa kun ottaa 2 askelta."JEE!"
Korvatkin tuntuu olevan jotenkin tukossa....hienoa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Timce

Posts: 5,381

#25443 • • Edited Timce
Todella vittumainen juttu tuolla kurkussa. Kai tämä jotain flunssaa on. Kurkku ei ole kipeä, mutta "arka"/kirvelee. Nukkumisesta ei tule vittuakaan, kun pitää nieleskellä minuutin välein ja yöllä herää siihen, kun kurkku on kuiva, kuin peduiinin kivekset. Oikein puistattaa miettiä sitä "kohtausta" viime yöltä, kun ei saanut nieltyä..brrr..Onkohan tuohon jotain lääkettä olemassa..

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

pirpeli

Posts: 5,533

#25444 • • pirpeli

Timce, 7.2.2008 09:00:
Onkohan tuohon jotain lääkettä olemassa..



Kurkkua miedosti puuduttava Bafucin. Sekä ihan tavan kurkkupastillit toimii ainakin mulla, sellaset vahvat. Mutta tossa Bafucinissa on sen verran sitä puudutetta, että se auttaa jonkin matkaa yöhönkin nukkumaan mentyä. Ja yöllä voi ottaa lisää, jos herää nieleskelyyn. Kannattaa ottaa myös samantien joku särkylääke ja petin viereen vesilasi.

Nimim. 8 päivää flunssassa ilman kuumetta*igor*(Kurkkukipu, nivelkipu, lihassärky, nuha, aivastelu, yskä, hengenahdistus, väsymys)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Timce

Posts: 5,381

#25445 • • Timce

pirpeli
Kurkkua miedosti puuduttava Bafucin.



Joo..Noinhan myö tehhää. Täytyypä kävästä apteekissa. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

kilobitti

Posts: 2,419

#25446 • • kilobitti 1-2-3 techno
flunssa ja kuume. Toisaalta ehkä ihan hyvä pudotella kierroksia välillä, mutta mulla olis todellakin muutakin tekemistä...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Chadonna

Posts: 152

#25447 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
kemian välikoe, päin helvettiä. Saa nähdä pääseekö ees läpi.*eiei*

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Tiinuliinu81

Posts: 510

#25448 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Simba-kani lopetettiin eilen*uuh*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

sapeli

Posts: 11,768

#25449 • • sapeli jokukukamikä?

Timce, 7.2.2008 09:10:
---
pirpeli
Kurkkua miedosti puuduttava Bafucin.
---
Joo..Noinhan myö tehhää. Täytyypä kävästä apteekissa. :)



Strepsils on kanssa aika hyvä, siinä on kans jotain desinfioivaa ainetta ja ainaki ne punaiset on aika herkkuja. *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#25450 • • pirpeli

sapeli, 7.2.2008 10:31:
Strepsils on kanssa aika hyvä, siinä on kans jotain desinfioivaa ainetta ja ainaki ne punaiset on aika herkkuja. *slurps*



Strepsils toimii, jos ei halua sitä puuduttavaa vaikutusta. Ainoastaan Bafucinissa on sitä, ja luulisin että Toncils- merkkisessä kanssa. Mut ainaki se Toncils jota ostin, maistu kamalalta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Timce

Posts: 5,381

#25451 • • Timce

sapeli, 7.2.2008 10:31:
---
Timce, 7.2.2008 09:10:
---
pirpeli
Kurkkua miedosti puuduttava Bafucin.
---
Joo..Noinhan myö tehhää. Täytyypä kävästä apteekissa. :)

---


Strepsils on kanssa aika hyvä, siinä on kans jotain desinfioivaa ainetta ja ainaki ne punaiset on aika herkkuja. *slurps*



Strepsilsiä on tullut kokeiltua, mutta sen toimivuudesta on vähän vaihetelevia kokemuksia, tyyliin 3/10 kerrasta toimii jne.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

sapeli

Posts: 11,768

#25452 • • sapeli jokukukamikä?
Uskomatonta kuinka suuri kaaos ja paha mieli voi syntyä siitä kun on osa suurempaa koneistoa eikä kukaan ollut kertonut sinulle kuinka asia X tehdään. Kukaan muukaan ei sitä päätynyt tekemään ja siitä seurasi kaikenlaista ikävää. Ensi kerralla en tee samaa virhettä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#25453 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oon ihastunut... (joka on myös :):):):) mut olosuhteet huomioon ottaen enemmänkin tän topikin juttui)

--
pinkki on pop!!!

anis

Posts: 2,451

#25454 • • anis
Himmeet mustelmat toisessa kädessä*ding*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

infiana

Posts: 93

#25455 • • infiana Baby Prodigy

Miinapiina, 7.2.2008 15:46:
oon ihastunut... (joka on myös :):):):) mut olosuhteet huomioon ottaen enemmänkin tän topikin juttui)



Mulla yleensä kaikki ihastumiset kuuluu tähän topicciin, tällä kertaa toivon ettei :). Tsemppiä.
infiana

Posts: 93

#25456 • • Edited infiana Baby Prodigy

anis, 7.2.2008 20:42:
Himmeet mustelmat toisessa kädessä*ding*



Mun sääret ja käsivarret on aina mustelmilla.

Nyt oon tosi kipee, ja nihkeetä kun ei tiedä mikä auttais. Exälläni on välilevyntyrä, joka tänään todettiin ei-välilevyntyräksi, eli lääkärit ei osaa auttaa vaikka mimmi on ollut puol vuotta neljän seinän sisällä. Multa jää tätä menoa pacifiquet väliin koska on niin kauhee flunssa, ja mun kullalla on nyt luult. multa saatu tartunta. Tekis mieli vetää pää täyteen viinaa, mutta sit vasta kolottaakin huomenna, lisäksi on yksinäinen olo vaikka periaattessa on seuraa.

Kuume sucks, ikävä rakastavaa kainaloa.


Kultsilla on parempi olo, eli kjul tänne tullaan vaiks ois lapamato ja kuinka läsky ja mustelmilla
anis

Posts: 2,451

#25457 • • anis

infiana, 7.2.2008 21:10:
---
anis, 7.2.2008 20:42:
Himmeet mustelmat toisessa kädessä*ding*

---


Mun sääret ja käsivarret on aina mustelmilla.

Nyt oon tosi kipee, ja nihkeetä kun ei tiedä mikä auttais. Exälläni on välilevyntyrä, joka tänään todettiin ei-välilevyntyräksi, eli lääkärit ei osaa auttaa vaikka mimmi on ollut puol vuotta neljän seinän sisällä. Multa jää tätä menoa pacifiquet väliin koska on niin kauhee flunssa, ja mun kullalla on nyt luult. multa saatu tartunta. Tekis mieli vetää pää täyteen viinaa, mutta sit vasta kolottaakin huomenna, lisäksi on yksinäinen olo vaikka periaattessa on seuraa.

Kuume sucks, ikävä rakastavaa kainaloa.



Pikaisia paranemisia sinnepäin! Toivottavasti pääset Serenaan la, nähdään siellä sitten ; )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miinapiina

Posts: 3,494

#25458 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

infiana, 7.2.2008 21:07:

Mulla yleensä kaikki ihastumiset kuuluu tähän topicciin, tällä kertaa toivon ettei :). Tsemppiä.



kiitsa *hihu*
nyt täytyy jostain kerätä rohkeutta ja pyytää tätä tyyppiä treffeille...

--
pinkki on pop!!!

Mark

Posts: 7,311

#25459 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Eilen myöhään iltasella kun olin kotiutumassa peli-illasta ja päätin napata snagarilta jotai evästä messiin, pääs taas todistamaan miten vitun apinoita alkkiksia stadista löytyy *dissaa*

Eka kaks vitun densoa koittavat vartin verran saada ilmaseks safkaa ja kun ei onnistu, alkavat mesoomaan ja huutamaan että pikkutyttö kiskassa on pölliny heidän massit (mitä ei koskaan edes annettu tytölle). Kun asiasta huomautti ja kehotti herroja lähtemään lätkimään kun ei hommasta mitn tule, oli seurauksena se että nää kaks apinaa käy sit mun päälle, huoh.

Nyt on jalka kipee ku piti potkasta toista et pääs tilanteesta ulos ilman et ketään sattuu oikeesti. Vittu mitä vatipäitä, ei heru sympatioita tollasille kusipäille *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#25460 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark, 8.2.2008 08:54:
Eilen myöhään iltasella kun olin kotiutumassa peli-illasta ja päätin napata snagarilta jotai evästä messiin, pääs taas todistamaan miten vitun apinoita alkkiksia stadista löytyy *dissaa*

Eka kaks vitun densoa koittavat vartin verran saada ilmaseks safkaa ja kun ei onnistu, alkavat mesoomaan ja huutamaan että pikkutyttö kiskassa on pölliny heidän massit (mitä ei koskaan edes annettu tytölle). Kun asiasta huomautti ja kehotti herroja lähtemään lätkimään kun ei hommasta mitn tule, oli seurauksena se että nää kaks apinaa käy sit mun päälle, huoh.

Nyt on jalka kipee ku piti potkasta toista et pääs tilanteesta ulos ilman et ketään sattuu oikeesti. Vittu mitä vatipäitä, ei heru sympatioita tollasille kusipäille *dissaa*

-M



Oho, Mark joutunut keskelle nyrkkitappelua. Onneks teit niistä selvää! *nauru*

Eiku oikeesti, hyvä ettei käynyt pahemmin ja puolustit sitä tyttöä! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..