päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,533 views

sapeli

Posts: 11,768

#25461 • • sapeli jokukukamikä?
Inhottava uni.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#25462 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nukuin liikaa ja nyt väsyttää *haukottel*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#25463 • • Freja Sihteeri
Toimistossa jäätyy. Sormet kohmees, sattuu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tiiplis

Posts: 1,043

#25464 • • tiiplis also available in sober
Eilen just koputin puuta kun en oo ollut kipeänä ja eikös sit eilen illalla alkanut kurkkukipu ja nyt pukkaa täysimittaista räkätautia *nuha* Olin ajatellut tehdä duunia huomenna et saan rästihommat tehtyä ennen lomaa mut saattaa jäädä väliin. Mikä tietää joko pitkiä päiviä ensiviikolla tai sitten hommien tekemättä jättämistä. Jipii. *igor*

--
italia litania nainati lailati

Heli

Posts: 1,489

#25465 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 8.2.2008 09:33:
nukuin liikaa ja nyt väsyttää *haukottel*



Niin käy joskus, mutta mua Activia auttaa.

--
ei se väärin ole.

Avatar
#25467 • • *Mirri* Guest
Rakas hauvani lähtee tänää viimeiselle matkalleen. *nyyh**uuh* Nuku rauhassa Vili. *sydän*
Wolverine

Posts: 1,860

#25468 • • Wolverine
Amadeus Selling Platform kolmatta päivää putkeen *dissaa*
hajoo pää.
Mark

Posts: 7,311

#25469 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

*Mirri*, 8.2.2008 11:04:
Rakas hauvani lähtee tänää viimeiselle matkalleen. *nyyh**uuh* Nuku rauhassa Vili. *sydän*



Voi ei *lohduttel* Lemmikkien poismeno on nihkeetä :(

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25470 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kelalta tulevat turhat takaisinperintäkirjeet! Nyt sit pitäs selvitellä jotain v. 2006 tuloja, ihan kun mulla enää olis mitään sen aikasia palkkatodistuksia tallella. En oo varmaankaan ainoo (:D) opiskelija, joka on tehnyt täyspäiväistä työtä ennen opintoja. Eli montakohan tuhatta turhaa paperia sitä on taas lähetelty. Muutenkaan ei kiinnostas tuhlata arvokasta aikaa johonkin turhaan paperisotaan *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lauruska

Posts: 821

#25471 • • Lauruska nihkee
Olin eilen koko päivän (lähdin aamulla 8 junalla, tulin yöllä yhdeltä) Kuopiossa tekemässä luksimittarilla mittauksia päätötyötä varten. No, ulkona arvot otetaan maan pinnasta kyykistellen, ja kartoitin koko ison alueen 5 metrin välein. Tänään aamulla oli sitten tuskaa herätä kun lihakset jaloissa oli aivan sairaan kipeet, portaita ei voi kulkea olleskaan *igor*

Mitenköhän se uiskentelu huomenna sujuuuuuu
Avatar
#25472 • • hyperventilaatio Guest
Näitä 2500e:n laskuja on kyl kiva saada.
Kiitti kela. *dissaa*

Opintotukea kalliimpaa rahaa oo ku pikavipit saatana.
Wolverine

Posts: 1,860

#25473 • • Edited Wolverine

hyperventilaatio, 8.2.2008 12:16:
Näitä 2500e:n laskuja on kyl kiva saada.
Kiitti kela. *dissaa*

Opintotukea kalliimpaa rahaa oo ku pikavipit saatana.



niinpä. noiden aivan uskomaton riistokorko 15% on kans semmonen et tekis mieli polttaa koko lafka maan tasalle.
Sssan*

Posts: 651

#25474 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Uuh..*uuh* en ymmärrä itseäni...

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Lyylikki

Posts: 2,975

#25475 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Winampissa jotain vikaa...kaikki musiikki särisee...
Jammailija

Posts: 3,224

#25476 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Mark, 8.2.2008 08:54:
Eilen myöhään iltasella kun olin kotiutumassa peli-illasta ja päätin napata snagarilta jotai evästä messiin, pääs taas todistamaan miten vitun apinoita alkkiksia stadista löytyy *dissaa*

Eka kaks vitun densoa koittavat vartin verran saada ilmaseks safkaa ja kun ei onnistu, alkavat mesoomaan ja huutamaan että pikkutyttö kiskassa on pölliny heidän massit (mitä ei koskaan edes annettu tytölle). Kun asiasta huomautti ja kehotti herroja lähtemään lätkimään kun ei hommasta mitn tule, oli seurauksena se että nää kaks apinaa käy sit mun päälle, huoh.

Nyt on jalka kipee ku piti potkasta toista et pääs tilanteesta ulos ilman et ketään sattuu oikeesti. Vittu mitä vatipäitä, ei heru sympatioita tollasille kusipäille *dissaa*

-M


Huh! Säikähdin jo, että sulle on käynyt huonosti! Hitto ens kerral soitat mut messiin täst kulmilta, ni pyrähdän apuun. Onneks sait hoidettua ne idiootit. Sä oot meidän *super*sankari!*plur* Hyvä Mark!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

MiMoSa

Posts: 1,664

#25477 • • MiMoSa
Kela!*dissaa* Sainpas sit tänään laskun takaisinperittävästä opintotuesta vuodelta -06. Hitto, mä kun olin ihan varma, että laskin tuloni niin tarkkaan, että rajat ei ylittynyt, mut näköjään sit en laskenutkaan. Mut kyllä ottaa päähän kun tulorajat ylitty about 200e ja nyt sit saa maksaa reilun 500e takas.*senkin* Eikä tässä vielä kaikki, vielä muutama tunti sitten mulla olis ollut rahaa maksaa se pois mut kävin töiden jälkeen pankissa tyhjentämässä säästötilin ja maksoin opintolainaa pois, joten eipä oo sit enää niitäkään rahoja.*grr* Helvetti!*igor*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Rubicon

Posts: 550

#25478 • • Rubicon
äiti*sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.