31,307 posts, 1,566 pages, 8,535,729 views
remotion, 3.3.2007 16:31:
aiheesta parturit.
Ihan järjetöntä hommaa käydä parturissa ja syytää hirveä määrä rahaa leikkaukseen ja värjäykseen ja sitten tulos on jotain ihan muuta kuin alunperin sovittiin.
taas tuli heitettyä kirjaimellisesti rahaa kankkulan kaivoon.
ymmärtäisin jos en ois antanu selkeitä ja yksiselitteisiä tavoitteita halutusta lopputuloksesta. mutta kun parturi on joku tollo jonka mielestä "tää näyttää tälleen nypittynä kivalta" niin ei vaan onnistu...
ensikertaa varten. teen varmasti fotarilla mallikuvan siitä mitä haluan. ja kysyn ensiksi että tälläisen haluan, osaatko tehdä, kiinnostaako tehdä ja mikä on hinta. jos ei natsaa ni sit vaan seuraavaan putiikkiin...
RainChild, 3.3.2007 19:04:
eli ts. leikkaan itse tukkaani, ainakin täl hetkellä kun toimenpiteenä lähinnä tukan kasvatus. jos menisin parturiin nyt ja toivoisin "hiukan tasausta" niin ihan varmaan ne repäsis jonku hirvityksen taas :/
Ja joo, opiskelijana on kyllä muutakin käyttöö sille rahalle.
^Petunia, 3.3.2007 09:26:
eilen se jo alko tehdä tuloaan ja tänään se lopulta tapahtu...
Vitun digi-aika tuli taloyhtiöön!!
Ja arvatkaa vaan Onko mulla digi-boxia????
Missasin mun la-aamun piirretyt!
fine, 3.3.2007 19:08:
---
^Petunia, 3.3.2007 09:26:
eilen se jo alko tehdä tuloaan ja tänään se lopulta tapahtu...
Vitun digi-aika tuli taloyhtiöön!!
Ja arvatkaa vaan Onko mulla digi-boxia????
Missasin mun la-aamun piirretyt!
---
Raitkaisin ongelman heittämäl TVn pois kesällä.. en ole missannut hetkeäkään. Ja ai tätä ihanuutta, pää on kirkas. Yksikään vitun vaippamainos ei pyörii siellä.
remotion, 4.3.2007 04:43:
sain bussissa tarkastusmaksun vaikka leimasin kortin siinä vitun homopaskalaitteessa.
Avernian, 3.3.2007 20:47:
Kämppiksellä on taas kaveri täällä asumassa Olkkarissa on rukousmatto ja helvetin paha suitsuke haisee. Joku on jättänyt jätteitään porraskäytävään. Ihmiset parkkeeraavat koko ajan nurtsille. Nyrkkeilysäkki on rikki. Muutenkin paha mieli jo.
Edit: uusi tietsikkakin prakaa.