päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,165 views

Neitokakadu

Posts: 5

#19341 • • Neitokakadu Säveltäjä
Äärimmäisen v-mäisessä vatsataudissa ja korkeassa kuumeessa ollut jo toista päivää... Eilen sitä luuli vielä krapulaksi, mutta taitaa ollakin tosi ärhäkkä virus kyseessä... :(

--
Musiikkia, maestro!

ninscu

Posts: 635

#19342 • • ninscu candydelic

India, 18.2.2007 20:59:
Ei todellakaan ole mikään voittaja fiilis fyysisesti tai henkisestikään. V*ttu..



Sama homma *poks*

--
.. grooving with the eternal now ..

Freja

Posts: 8,775

#19343 • • Freja Sihteeri
Flunssa menossa tosi pahaksi, ja nyt on tunne että kuumetta alkaa nousemaan. Kaiken lisäks tuli ihan todella paha olo taksissa matkal himaan. Oli ihan yhtä tuskaa.
Tosi kiva jos oon sitten kipeenä lomalla, saatikka 20 tunnin lentomatkan ajan... *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#19344 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
viime perjantai ja vähän kaikki muukin :(

lisä-:( toki taas tästä viikon ensimmäisestä
työpäivästä... onneksi enää viikko jäljellä!

--
dasinoaisnvs

Avatar
#19346 • • Annakins Guest
Lievästi sanottuna sellanen "hakkaan päätä seinään" -olo.
Birgie

Posts: 1,311

#19347 • • Birgie Kikati
Ihmiset arvostelee toisia ihmisiä ennakkoluulojen perusteella ihan tosta noin vaan.
Aika syvältä. *eiei*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#19349 • • Peikkotyttö
on vaan taas niin lohduton olo*uuh* Elämä on totaalisen sekasin,kuten ajatuksetkin. Ois edes joku syy miksi herätä aamusin sängystä,jotain mistä pitää kiinni..

</3

--
Groove is in the Heart

Late

Posts: 3,441

#19350 • • Late team Lasse
Autosta meni tuossa viikko sitten bensaluukun lukitusmekanismi paskaks pakkasessa (luukku lepatti auki kokoajan).
Tänään se sitten korjattiin, ensimmäinen hiihtoloma päivä alkoi heräämällä aikaseen ja venaamalla 2,5 tuntia kun autoa korjataan. Tommosesta "pikkuviasta" joutui vielä köyhtymään 80 *nyyh*
Jusna666

Posts: 1,447

#19351 • • Jusna666 Diablo
Viikonloppu oli ja muisti meni mut onneks aika voittajafiilis jäi käteen näin maanantaille!
Kiva lähtee täst sit töihin seuraavaks.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

AaKo

Posts: 637

#19352 • • AaKo Tosi veivaaja
mun vuoro oli sit saada kuume,, 39.2 ollu enkat *nuha* huhhuh et onkin hajalla

--
En se mää ollut!!!

Umbala

Posts: 769

#19353 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Tänään on taas näköjään tällänen päivä et kun kaikki lähtee menee vituiks, menee sit kaikki vituiks huolella. *eiei*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

martina

Posts: 1,875

#19354 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
niin kova stressi kouluasioitten kanssa, että käyn ihan ylikierroksilla. *poks**pökr* pakko oli käydä ulkona vetämässä hetki syvään henkeä.
Ozie

Posts: 1,389

#19355 • • Ozie
Inssityö pitäis olla valmiina reilun kuukauden päästä. Oon saanu noin 3 sivuu kasaan joissa ei tekstiä viel oo yhtään ja itse työtä en oo viel alottanu.

Duunit puskee päälle vähän liikaaki välist. Lauantaina hyvät dokailut, sunnuntaina herään 14:00, puhelin soi 15:30. Töissä 16:00, himaan 21:00... vitutti -> dokaamaan.

Onneks toises duunis rupee olee kaikki taas niin kasas ettei niiden kans tarvi sentäs enää stressailla.
Avatar
#19357 • • *Mirri* Guest
Selkä kipee ja sit ku syö särkylääkkeitä ni ne väsyttää. *uuh*
Vi-ci

Posts: 61

#19358 • • Vi-ci
Myöhästyin aamul junasta, katoin sit seuraavan junan joka tulee stadiin, hyppäsin siihen ja sit tulee vitun konduktööri ja kysyy lippua -seutu lippu ei kelvannut ja jouduin ostamaan jonkun tyyliin Tampere lipun, vaikka vain yks pysäkki eli Pasila oli ennen stadia*grr*
Kit^

Posts: 798

#19359 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Aivan liikaa tekemistä ja väsyttää törkeesti.. saa nähä koska pääsee nukkuu.. ja sit taas huomen pitäs jaksaa koko päivä heiluu..*nyyh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Freja

Posts: 8,775

#19360 • • Freja Sihteeri
Kolme yötä reissuun ja mä oon ku jyrän alle jääny. Taitaa tulla helvetillinen lentomatka.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been