päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,883 views

anis

Posts: 2,451

#25341 • • anis
Mullon silmätulehdus toisessa silmässä. Kai se on lähdettävä ilman meikkiä duuniin.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sapeli

Posts: 11,768

#25342 • • sapeli jokukukamikä?
Ei riitä kahdeksan tunnin yöunet meikäläiselle, ei. *uuh* Joka aamu on väsyneempi ja väsyneempi, vaikeampi riuhtautua irti unilogiikasta ja valjastaa aivot arkitöihin. Ja tänään ei pääse nukkumaan päikkäreitäkään, eikä todennäköisesti pääse nukkumaankaan kovin aikaisin. *poks* No, huomenna sitten päikkärit töiden jälkeen... *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

terraluna

Posts: 1,270

#25344 • • terraluna Agentti
Epäreilu opettaja. Kommentoi julkisesti oppilaidensa pukeutumista tarkoituksena nolata ryhmän edessä jne. Esim. mulle sano ennen mun puhetta et "laita se napa piiloon" vaikka mulla ei TODELLAKAAN ollut mikään normaalin pituista lyhyempi paidanhelma tai mitään vaaraa sen navan vilahtamisesta edes.

Samoin kommentoi yhdelle toiselle tyttöoppilaalle jtn et "tissit ei saa sit näkyä mun tunneilla" ja sit perään et "tämä ei ole mitään henkilökohtaista" vaikka katso suoraan siihen tyttöön, niin et kaikki tunnilla olijat kyllä tiesi kenestä puhutaan. Vituttaa et vielä 2000-luvullakin pitää sietää tollasta kohtelua koulussa ja vieläpä aikuisena toisen aikuisen(?) opetuksessa! :P

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

pirpeli

Posts: 5,533

#25345 • • pirpeli
Mulla on suussa afta :C
Eka mooooneeeeen vuoteen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#25346 • • Freja Sihteeri
Töissä, ei kiinnosta, ei jaksa.

Yks tyyppi pääs taas pilaan ok-mieleni, tai oikeestaan mä annoin sen pilata. Plaah.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

Posts: 2,451

#25347 • • anis
Mekko tuli ja kokokin oli melkein sopiva (hieman kireä että ihan hyvä etten ottanu vielä kokoa pienempää niinkuin aluksi kuvittelin olevani mukamas hyvinkin pieni*nauru*). Mutta saatana, siihen ei kuulunutkaan hihoja ja materiaali ei vastannu läheskään sitä mitä kuva antoi olettaa. Hitto, vielä kun hihat tohon lisää niin oon maksanu jo yli yhden kuun vuokrani. Jes.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miinapiina

Posts: 3,494

#25348 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anis, 31.1.2008 09:00:
Hitto, vielä kun hihat tohon lisää niin oon maksanu jo yli yhden kuun vuokrani. Jes.



melko kallista *pepsodent*
nyt heräs kiinnostus et millai mekko sit on kyseessä? *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Slim_Jim

Posts: 573

#25349 • • Slim_Jim
HEräsin klo03:50 tms yöllä, ei nukuta ja pyörin sängyssä ja pelasin sitten loppuyön Space Empires IV:tä.

Nyt ramasee.....*ttu.
kinderi

Posts: 1,783

#25350 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tänään on se päivä,millon Kinderi on harvinaisen ruma, lihava, ruttuinen, löysä, laiska, etova ja muutenkin paska.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#25351 • • Freja Sihteeri
Jotenkin.. Paha mieli. En tiedä. Kai se on vaa joku yleisfiilis.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#25352 • • crissy
närästys on perseestä!
Avatar
#25353 • • Annakins Guest
Darra keskellä työviikkoa on perseestä, mutta omaa syytähän se on. Saksalaiset juomalaulut, bratwurst ja pöytiin kannettu siideri ilkkuu takaraivossa. Onneks oli kivaa, vaikka käyttäydyinkin kuin keski-ikäinen virkanainen *justjoo* (tai no en vaan minä vaan koko seurue)
Ninka

Posts: 564

#25354 • • Edited Ninka
Ihmiset jotka ei erota mitkä asiat kuuluu niille ja mitkä ei *grr* *poks* Töissä niin ärsyttävä ku yrittää nyt pitää edes jotkut välit kaikkiin nii että olis vähä helponpaa.. Ei kaikista tarvii tykätä mut ei tarvii heittää paskaa niskaankaan *grr*

muok. Ja epäsosiaaliset ihmiset lähinnä sellanen ihmistyyppi joka ei tiedä kuinka tietynlaisissa tilanteissa tulee toimia.

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Sand3

Posts: 1,157

#25355 • • Edited Sand3 satuolento
[li]Että vituttaa, musta liikkuu taas perättömiä huhuja*poks* [/li]
[li]Ahdistaa kun tiedän seuraavan puoli vuotta menevän ilman mitään valopilkkua mun elämässä, siis elämä kulkee samaa rataa päivästä toiseen *poks* [/li]
[li]Näillä näkymin en edes pääse skimbaa tänä talvena kertaakaan *poks*[/li]
[li]muoks ostin sit siniset piilarit mitkä näemmä värjää mun silmät mustiksi...[/li]

Että näin!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Mellu-

Posts: 4,006

#25356 • • Mellu-
jee.. palkkapäivä.. ja seura maksanu palkkaa 16e .. jes*dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

-V-

Posts: 587

#25358 • • -V-
Mä luulen et mulla on kolmenkympinkriisi... *nyyh*
Avatar
#25359 • • Annakins Guest
Eilen ja tänään menny ihan liikaa rahaa turhuuksiin, kuten siideriin ja raskaaseen ruokaan :/
Freja

Posts: 8,775

#25360 • • Edited Freja Sihteeri
Olin ehkä odottanut yhtä juttua viikonlopulta, mutta se nyt ei toteudukaan. Se vähä kolahti, mut kai tähän rupee tottumaan. Back to my old life.

Kaiken lisäks mul on ihan hemmetin ikävä mun siskoa *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been