päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,230 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#28341 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 11.11.2008 09:06:


Tietysti työergonomia on isossa roolissa, kun tässä tulee jäkiteltyä 8 tuntia päivässä väkisinkin koneen äärellä. Olen kyllä siltä osin oppinut hyville tavoille, että pyörittelen hartioita ja venyttelen suhteellisen usein ja vähintään 30 minuutin välein nousen pois näytön äärestä hakemaan lasin vettä, paperia tulostimelta tms.



Jep, itekin nousen tästä paikaltani suht usein hakemaan jotain, koska en vaan pysty istumaan kauaa paikallani. Venyttely kuuluu myös tapoihini. Yks iso ergonominen ongelma on se, et mulla on super lyhyt selkä ja tosi pitkät kädet. Eli en voi laittaa pöytää niin alas, et kädet olis näppiksellä kirjoitettaessa 90 asteen kulmassa, koska jalat ottaa kiinni pöytään. Niinpä mä joudun pitämään pöytää aina vähän liian korkeella mulle ja sekin varmaan rassaa hartioita. Toinen ongelma on mun mielettömän notko selkä, jonka takia en esim. voi juosta ollenkaan. Pitkät kävelylenkitkin tuntuu nyt käyvän tosi pahasti alaselkään.

Relaxantteja löytyy onneksi kotoa, pitääkin ottaa sellainen ensi yöksi. Ja sen hieronta ajan voisin oikeesti koittaa varata tähän lähipäiville.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kolera

Posts: 4,256

#28342 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ne poskiontelot sit täytty taas rää'ästä. tykkään tästä päänsisäisestä lämmöstä ja sykkivästä "päänsärystä"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

larzizi

Posts: 1,661

#28343 • • larzizi
Niskassa ollut ilmeisesti lihaskramppi koko illan. Sattuu ihan saatanasti! Ensin ei pystynyt vaan kääntämään päätä oikealle, mut nyt ei pysty pitämään päätä edes suorassa. Makuuasennossa sattuu vähiten, mutta makaamaan meneminen ja sieltä nouseminen kestää ihan helvetin kauan ja tekee todella kipeetä. Piti tehdä tänään vaikka mitä, mut tää menee nyt vaan sängyssä maatessa, kun ei mitään pysty tekemään. Kaupan päälle on vielä aikamoinen flunssa ja yskiminen sattuu ihan mukavasti tän niskan kanssa.

Paskaa! *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

silva

Posts: 82

#28344 • • silva
Koko päivän fiilis mennyt taas pilalle yhden asennevammaisen hoitajan vuoksi. Ymmärrän, että meitä kandeja on paljon ja varmasti rasittaa oman raskaan ja kiireisen työn ohella sietää meitä, mutta kun meidän on tosiaan PAKKO olla oppimassa sairaalassa, ei me tahallamme siellä kenenkään vaivoina olla. Jos on yliopistosairaalassa töissä, joutuu hyväksymään sen tosiasian, että siellä myös opetetaan porukkaa. Silloin voisi yrittää suhtautua siihen jollakin kehittävämmällä tavalla kuin olemalla vastaamatta ja ignooraamalla täysin taikka tiuskimalla. Jos ei tähän pysty, on syytä vaihtaa työpaikkaa. Argh.

Onneksi suurin osa hoitajista on aivan uskomattoman ystävällisiä, avuliaita ja kärsivällisiä opiskelijoita kohtaan. Kiitos siitä heille!
Sphyxia

Posts: 3,308

#28345 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Höh. 16 tunnin työpäivän takana ja aivan hassu fiilis päällä. Silmä vuotavat jne. *poks*

(Onneksi eilisen saldo oli "vain" 14 tuntia ...)
epicuros

Posts: 7,734

#28346 • • epicuros
Kaksi välilevynpullistumaa pitää nyt huolta, etten pääse treenaa brassia tai potkunyrkkeilyä. Kävelläkin saa, kuin joku 90-vuotias vanhus.

--
Valid criticism does you a favor.

mariq

Posts: 2,154

#28347 • • mariq
Vaikuttaa vahvasti siltä et tää ei oikein oo mun viikko. Koko ajan väsyttää. Ja kun väsyttää ni on huonolla tuulella, ja ilonaiheetkii hautautuu tän vellovan harmituksen alle. *uuh*
Enkä voi ees mennä salille hakemaan energiaa.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#28348 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 12.11.2008 12:05:
Vaikuttaa vahvasti siltä et tää ei oikein oo mun viikko. Koko ajan väsyttää. Ja kun väsyttää ni on huonolla tuulella, ja ilonaiheetkii hautautuu tän vellovan harmituksen alle. *uuh*
Enkä voi ees mennä salille hakemaan energiaa.



Mä oon huomannu että kun väsyttää ja harmittaa niin parasta mitä voi tehdä on antaa itselleen lupa nukkua mielin määrin. *joo* Se ei ehkä ole tehokasta ajankäyttöä, eikä siitä ehkä jää paljoa käteen, mutta jos siitä saa paremman mielen sille lopulle ajalle niin on se mun mielestä sen arvoista. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#28349 • • mariq

sapeli, 12.11.2008 12:10:
---
Mä oon huomannu että kun väsyttää ja harmittaa niin parasta mitä voi tehdä on antaa itselleen lupa nukkua mielin määrin. *joo* Se ei ehkä ole tehokasta ajankäyttöä, eikä siitä ehkä jää paljoa käteen, mutta jos siitä saa paremman mielen sille lopulle ajalle niin on se mun mielestä sen arvoista. *hymy*


Oonkii nukkunu viime päivinä tai siis öinä enemmän ku yleensä, mutta voisihan sitä vielä vähän enemmänkin nukkua. Turhaa on valvoakaan, jos ei huvita tehtä mitään.. *blush*

Ja kyllähän omaan hyvinvointiin kannattaa panostaa *hymy* Totesin tän saman eilen rahan suhteen, miksei tämä pitäisi paikkansa myös ajankäytön suhteen.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#28350 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 12.11.2008 12:19:
---
sapeli, 12.11.2008 12:10:
---
Mä oon huomannu että kun väsyttää ja harmittaa niin parasta mitä voi tehdä on antaa itselleen lupa nukkua mielin määrin. *joo* Se ei ehkä ole tehokasta ajankäyttöä, eikä siitä ehkä jää paljoa käteen, mutta jos siitä saa paremman mielen sille lopulle ajalle niin on se mun mielestä sen arvoista. *hymy*
---
Oonkii nukkunu viime päivinä tai siis öinä enemmän ku yleensä, mutta voisihan sitä vielä vähän enemmänkin nukkua. Turhaa on valvoakaan, jos ei huvita tehtä mitään.. *blush*

Ja kyllähän omaan hyvinvointiin kannattaa panostaa *hymy* Totesin tän saman eilen rahan suhteen, miksei tämä pitäisi paikkansa myös ajankäytön suhteen.



Mulla kun on välillä noita väsyvaiheita niin nukun suosiolla päiväunet. Mulla tosiaan on hyvät unenlahjat: voin nukkua 1.5h - 2h päiväunet eikä ne haittaa yöunia ollenkaan. *haukottel* *tirsk* Mutta se on fakta että on parempi olla 5h pirteänä kuin 10h kärttyisenä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#28351 • • crissy
ette kuulka uskokkaan kuinka kovasti haluisin KISSAN!!!!

oon potenu armotonta kissakuumetta nyt jonku aikaa. Mies ei lämpee kissalle niin millään! repii tapetit ja kusee jokapaikat ym..


No eipä se paljoa auta et meen tänään kaverille joka on just hankkinu pienen kissan *sydän*
SyndroDome

Posts: 1,103

#28352 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Unohdin sit nykkelit pyykkituvalle kun äskön siellä kävin :D Snadisti vitutti kun ovi meni kiinni ja hogasin, et mun nyklat on siellä :) Kamukaan (jonka kanssa asun) ei ollu himassa joten ei auttanu sit muu ku nälkäsenä ja väsyneenä venailla et joku tulis aukoo ovee. No onneks ei tarvinnu venata pitkään. TTU ku aina pitää sählää shaatana :D

Snadia stressiä & väsymystä puskee kans.. Aika paljo tullu kyl nyt stressattua noista treeni hommeleista vaikkei kyl pitäis. Ja ehkä vähän liikaakin pyörii nyt elämä sen ympärillä..

Noita reissu hommeja pitäs alkaa kans tässä järkkäämään, lähtöön ei enää ole hirveen pitkä aika ja things to do lista on piiiitkä. Noh mut reissua taas kelatessa kyllä jaksaa *hymy*

Jospa kohta sit salille ---> :D

--
Life is full of choises.

UnityF

Posts: 15,721

#28353 • • UnityF joo just se
Yön aikana on kuume alkanu nousee ja nyt on ihan raato olo. *nuha*
Eniten ärsyttää tää kuiva yskä. *nuha* *poks*
tiiplis

Posts: 1,043

#28354 • • tiiplis also available in sober
Väsyttää ihan törkeesti koko ajan *poks*

--
italia litania nainati lailati

anis

Posts: 2,451

#28355 • • anis
Yövuorot alkaa :( Ainakin ne on pirun helppoja mutta tylsiä. Eikä mun elimistö oikein diggaa öistä. Ainakin saa vähän rahaa kumminki, se on plussaa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Amma

Posts: 2,383

#28356 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tuttu kuoli eilen. *uuh*

--
*etsiskel*

tomppi

Posts: 1,600

#28358 • • tomppi thzombie ™
Kaupunki: Vaasa 0 tapahtumaa

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

MRC

Posts: 1,346

#28359 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Yritin ostaa netistä cd soittimet tos pari viikkoa sit Ele-zone.comista. Ei oo soittimia näkyny. Yritin mennä tänään niiden netti sivuille. Padaaam. Niit ei enää ole. Sinne meni rahat ja nyt vituttaa ehkä hieman.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!