päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,483 views

Bio

Posts: 4,429

#28381 • • Bio The Bullies / Pinky
kuumetta 39 astetta *igor* odotan ensi yön unia <3
plink

Posts: 1,405

#28382 • • plink team paska
harmittaa kun alunperin ei eilen pitänyt kaljotella tai muutenkaan hillua, mutta sain sattumalta illalla lipun pendulumin bileisiin, jotka oli ihan vitun paskat, ja nyt tänään on ollut melko nuutunut olo.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Freja

Posts: 8,775

#28383 • • Freja Sihteeri
Ei oo hetkeen ollutkaa tällasta kipuilua et oksettais eikä mikään asento tunnu hyvältä. Argh. *uuh*
Ei oo ees oikee muuta vaihtoehtoo ku ottaa nappia (ihan reseptilääkettä) naamaan, josta en kyl tykkää yhtään mut en löydä enää muutakaan ratkasua. :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#28384 • • Freja Sihteeri
Kurkku kipuilee, tuntuu selvästi et oon tulos kipeeks. Vielä ei lihaksia särje paljoaa, eikä lämpö oo noussut. Kurkus tuntuu vaa just siltä, et pian on taas koko kaula turvonnut ja poskiontelot täynnä räkää. Ihkuu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

thomas

Posts: 5,618

#28385 • • thomas
facebook potkii kokoajan käyttäjiä pois palvelimelta.. hv !
Avatar
#28386 • • Taika Guest
viisaudenhammas kiskottiin irti aamulla*igor*
ei itse toimenpiteessä mitään kamalaa ollut, hammas lähti hetkessä irti mut nää jälkitilat..naama näyttää siltä kun olisin turpaan saanut ja suussa maistuu veri, illasta todennäköisesti buranasta huolimatta tulee sattumaan ja paljon*hmph*
tosin siinä vaiheessa kun työpaikan aulavartija mut nähdessään kysyi olenko alkanut harrastamaan jotain kamppailulajia, oli itsekin jo pakko revetä nauramaan tälle ulkomuodolle*nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#28387 • • sapeli jokukukamikä?

Taika, 17.11.2008 12:12:
viisaudenhammas kiskottiin irti aamulla*igor*



Kuumottaa... mulla torstaina edessä... *sars* *pökr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#28388 • • Taika Guest

sapeli, 17.11.2008 12:13:
---
Taika, 17.11.2008 12:12:
viisaudenhammas kiskottiin irti aamulla*igor*
---


Kuumottaa... mulla torstaina edessä... *sars* *pökr*


onnea matkaan*lohduttel*
eikä kannata tehdä samaa virhettä kuin mä ja kiireessä jättää esim. aamupala syömättä - nälkä on valtava mutta vereltä maistuva jäätelö tai jogurtti ei oikein nyt houkuttele syömään *sars*
Avatar
#28389 • • Annakins Guest
Eilisen tavaroiden siirtelyn seurauksena selkä kipeä.
Freja

Posts: 8,775

#28390 • • Freja Sihteeri
Joo ei, ei ollenkaan hyvä päivä. Aika pettymysten päivä. kaikin puolin, joka suunnasta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#28391 • • Freja Sihteeri
Kylläpäs tuntukin kivalta tulla alas sieltä jostain hemmetin pilvilinnoista ja ihanasta elämästä. Ei ollu ees mikään pehmee lasku. *igor*
Jos jokin voi vaan tällä hetkellä mennä pieleen, se menee.
Vituttaa, harmittaa, surettaa, ahistaa, itkettää, mitä vaan negatiivista tunnetta tulee mieleen, i has it. Ei helvetti oikeesti mikä tunne. *uuh*
Miten tästä jaksaa nousta ylös?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#28392 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 17.11.2008 19:13:
Miten tästä jaksaa nousta ylös?



Siten, että muistat että sä olit todella vielä hetki sitten siellä pilvilinnoissa, ja että ne on yhä olemassa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Josssu

Posts: 506

#28393 • • Josssu
Olen jäässä, kurkku kipeä, yskittää. Olen lössähtänyt, kun treenaaminen on jäänyt vähemmälle.
Seurustelevilla kavereilla ei ole aikaa mulle. Olen yksin.
Mitähä vielä.
Kaikki rahat meni jonnekkin ja työtkin loppuu. Ihanaa.
Samu81

Posts: 1,224

#28394 • • Samu81 kokolihaa
Kirottu julkinen liikenne *grr*

Kaksi aamuvuoroa jättää tulematta, pysäkillä seisoskelua päälle puoli tuntia. No, onneksi ei satanut tai tuullut yhtään enempää :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Freja

Posts: 8,775

#28395 • • Freja Sihteeri
Halun pois.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SyndroDome

Posts: 1,103

#28397 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
*haukottel* Aika törkeen väsy fiilis. Ollu oikeestaan jo pitkään. Heräsin tänään vasta joskus klo 11 jälkeen.. No onneks on iltaviikko ja välipäivä treeneistä niin ei haittaa. Eiliset treenitkin meni ihan puihin ku ei vaan jaksanu ja tuska hikea puski *hikoil*

En kyl oikeen mitään syytä löydä tällä väsymykselle vaikka kuinka oon kelannu. Ehkä sit vaan viime viikot on ollu niin rankkoja et nyt alkaa hyytymään. Pysähtyy kai se ikiliikkujakin joskus.

Jospa kohta taas duuniin *haukottel* Noh enää 29 päivää *hihu*

--
Life is full of choises.

Avatar
#28398 • • astaroth Guest
taisi sitten napsahtaa alkuviikon kunniaksi sakko

vittu kun vituttaa
maiu

Posts: 328

#28399 • • maiu ..miau..
olin hammaslääkärissä ja kaks viisaudenhammasta poistettiin.. Se ei itseasiassa juurikaan sattunu, mutta nyt juilii pahemman kerran. Ja on NÄLKÄ!
kurjuus.

--
sitä saa, mitä tilaa