päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,437 views

Dementation

Posts: 2,892

#28361 • • Dementation wednesday?

MRC, 14.11.2008 08:32:
Yritin ostaa netistä cd soittimet tos pari viikkoa sit Ele-zone.comista. Ei oo soittimia näkyny. Yritin mennä tänään niiden netti sivuille. Padaaam. Niit ei enää ole. Sinne meni rahat ja nyt vituttaa ehkä hieman.



Ootko kysellyt mistään viralliselta taholta että onko tommosessa tilanteessa rahoja mahdollisuus yrittää jostain saada takas ja jos niin mistä?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

MRC

Posts: 1,346

#28362 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Dementation, 14.11.2008 08:46:
---
MRC, 14.11.2008 08:32:
Yritin ostaa netistä cd soittimet tos pari viikkoa sit Ele-zone.comista. Ei oo soittimia näkyny. Yritin mennä tänään niiden netti sivuille. Padaaam. Niit ei enää ole. Sinne meni rahat ja nyt vituttaa ehkä hieman.

---


Ootko kysellyt mistään viralliselta taholta että onko tommosessa tilanteessa rahoja mahdollisuus yrittää jostain saada takas ja jos niin mistä?



Joo oonhan mä. Kuluttajasuoja virastos ja ne oli sitä mieltä et aika vaikee tehdä asialle mitään koska kyseessä on kiinalainen firma. Oisko sulla mitään neuvoi?

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

sapeli

Posts: 11,768

#28363 • • sapeli jokukukamikä?

MRC, 14.11.2008 09:00:
---
Dementation, 14.11.2008 08:46:
---
MRC, 14.11.2008 08:32:
Yritin ostaa netistä cd soittimet tos pari viikkoa sit Ele-zone.comista. Ei oo soittimia näkyny. Yritin mennä tänään niiden netti sivuille. Padaaam. Niit ei enää ole. Sinne meni rahat ja nyt vituttaa ehkä hieman.
---
Ootko kysellyt mistään viralliselta taholta että onko tommosessa tilanteessa rahoja mahdollisuus yrittää jostain saada takas ja jos niin mistä?
---
Joo oonhan mä. Kuluttajasuoja virastos ja ne oli sitä mieltä et aika vaikee tehdä asialle mitään koska kyseessä on kiinalainen firma. Oisko sulla mitään neuvoi?



Mikä oli maksutapa? Jos maksoit luottokortilla niin ehkä pankin kautta voisi kiistää tuon maksun?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#28365 • • sapeli jokukukamikä?

MRC, 14.11.2008 09:21:
Niin :( mut maksoin pankkisiirrolla et ei toikaan onnistu.



Kyl sun kannattaa ottaa pankkiin yhteyttä ja selittää tilanne - onhan se aika epätodennäköistä että he voivat sille mitään tehdä, mutta ei sitä koskaan tiedä. Varmasti harmittaisi jos et kysy ja sitten jälkikäteen osoittautuu että he voisivatkin jotakin!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MRC

Posts: 1,346

#28366 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

sapeli, 14.11.2008 09:27:
---
MRC, 14.11.2008 09:21:
Niin :( mut maksoin pankkisiirrolla et ei toikaan onnistu.

---


Kyl sun kannattaa ottaa pankkiin yhteyttä ja selittää tilanne - onhan se aika epätodennäköistä että he voivat sille mitään tehdä, mutta ei sitä koskaan tiedä. Varmasti harmittaisi jos et kysy ja sitten jälkikäteen osoittautuu että he voisivatkin jotakin!


Joo oon kysyny ja eivät voi tehdä asialle mitään. Kyl se taitaa niin vaan olla et niit rahoja et tuu koskaan näkeen

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Samu81

Posts: 1,224

#28367 • • Samu81 kokolihaa
En tiedä onko täällä jotain päivän *grr* -topikkia, mutta .. samperin työpäällikkö. Aloitteli täällä viime viikolla ja nyt huudattaa tuolla Radio Rockia netin kautta läppärin kajareilla. Siis kun en yhtään jaksais kuunnella tähän perjantaihin mitään sankarirokkia.

Onneksi on ASOT latautumassa *pahis*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Freja

Posts: 8,775

#28368 • • Freja Sihteeri
Tää kipu :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#28369 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä oon vissiin jotenkin vajaa. Mä oon ollu yksin kotona,siis oikeesti yksin kotona viimeks..öö.. Pari vuotta sitten?Siis yksin niin ettei ole kukaan edes tulossa myöhemmin paikalle.. Nyt sitten on koko viikonloppu edessä yksin oleskelua,ja voi vittu että mua hajottaa pelkkä ajatuskin.*uuh*

Osasyynä on tietysti sekin et tarkotus ois laittaa oikeen urakalla paikkoja kondikseen,mut vittu kun ei vaan inspaa. Mä en halua olla yksin. Mua oikeesti vähän pelottaa... Kaikki se hiljasuus.. Musiikki todnäk pauhaa täysillä mutta kuitenkin. Hiljasta on silti,ei musiikki sitä peitä.

Toisaalta en kyllä halua nähdäkkään ketään. Vituttaa aika paljon. Ja itkettääkin. Höh.
Voiko muka olla näin vaikeeta olla pari päivää omissa oloissaan?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

nomic

Posts: 4,120

#28370 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Selkä paskana ja sairaslomalla. Tämän vuoksi myös jäi yksi koe tekemättä tänään. :I
Decion

Posts: 1,569

#28371 • • Decion Koneradio
myöhästyin bussista ni joudun sit näemmä oleen sittenki koko päivän koulus :(

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Stene

Posts: 430

#28372 • • Stene
perjantai - aina niin perseestä!
UnityF

Posts: 15,721

#28373 • • UnityF joo just se

UnityF, 13.11.2008 12:08:
Yön aikana on kuume alkanu nousee ja nyt on ihan raato olo. *nuha*
Eniten ärsyttää tää kuiva yskä. *nuha* *poks*





Olo sen kuin pahenee ja yskä senkuin kovenee, aina kun yskin niin Kia tulee taputtaa selästä mua ja halaa sen jälkeen. *sydän*

Nyt vain surettaa et hänkin tulee varmasti ekaa kertaa elämässään oikeen kunnolla kipeeksi kun kakat on tullu tänään jo kolmeen kertaan ja räkä alkanu valuu.. *uuh*
Onneksi ens viikon alussa on neuvola 2wee tarkastus, toivottavasti ei jouduta jo aikasemmin lähtee lääkärille.

positiivistä ajattelua: Ukko saa passata minkä kerkii kuin leidit sairastaa. *pepsodent**pahis*
UnityF

Posts: 15,721

#28374 • • UnityF joo just se

nomic, 14.11.2008 12:23:
Selkä paskana ja sairaslomalla. Tämän vuoksi myös jäi yksi koe tekemättä tänään. :I



Tää on selkeesti: Meidän suku sairastaa kuukaus. *hali*
Toivottavasti selkä paranee ja nyt aletaan kyylää uutta tietokonetuolia herralle. *joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#28375 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ollu koko viikon töis, enkä oo saanu tehtyä yhtään koulujuttuja, ja nyt kun ois aikaa, niin ei nappaa yhtään *uuh* vituttaa. Väsyttääkin niin paljon ettei jaksa tehdä mitään mut ei niin pljon et vois mennä nukkumaan *poks* ois jo huominen

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Progress

Posts: 955

#28376 • • Progress
tyhjä olo.

no onneksi huomenna on töitä. olisi ollu vapaa mut sain järjestettyy duunii... *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#28377 • • astaroth Guest
eilen meni vitusti rahaa
Snaggo

Posts: 1,147

#28378 • • Snaggo ;__;
Sulakkeet pamahti, koneesta meni ilmeisesti virtalähde. Ei mee enää päälle.
Kuitit hukassa.
Ei varaa uuteen.
Vittu.

--
bojoing.

Kolera

Posts: 4,256

#28379 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
melkeen kyl oikeestaan perjantain :( kun sillon selvis et kavereil ollu jo kesäkuusta tyhjä 20m^2 huone johon ne on ettiny asukasta. Elokuussa kun piti muuttaa ni sinnehä mä olisin ehottomasti muuttanu mut empä mä varmaa enää jaksa nyt vähään aikaan siirrellä kamojani.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

UnityF

Posts: 15,721

#28380 • • UnityF joo just se
Edelleen ihan kipeenä *nuha*
Onneksi mutsi toi tänään vähän lääkkeitä lisää mut kyljet on jo ihan arat kun oon yskiny niin paljon. *uuh*
Kuume ei oo tänään sentään jojoillu mut eilinen oli ihan kamala kun lämpö hyppi 36,2 - 39,1 väliä sellaisen 3h välein nousi sit laski. Tuli "pikkaisen" palelua ja hikoilua.. *nuha*