päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,034 views

Avatar
#9641 • • jesus Guest
*nyyh*mun kulta lähti lukuvuodeksi pois Suomesta. Jäljellä tosi tyhjä olo*uuh*
Avernian

Posts: 7,451

#9642 • • Avernian Kerettiläinen

Karvinen, 23.8.2005 11:35:
kortti väittää et mun rahat on loppu... mulla kyllä pitäis olla viel rahaa *grr*



Visalasku? Eräpäivänä maksettavaksi jätetyt laskut?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Jennam0n

Posts: 55

#9643 • • Jennam0n
-En saanu viimeyönä nukuttua kovan yskän ja kuumeen takia.
Fresia

Posts: 764

#9644 • • Fresia vähän outo
Meidän koiralta lähtee näkö vasemmasta silmästä eikä mitään voida tehdä *uuh* Oikeassakaan ei näkö kuulemma tule pysymään montaa vuotta. Voi raasua *lohduttel*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

bubbelgum

Posts: 2,477

#9645 • • bubbelgum ~sylikissa~
Onnistuin unohtaa keittiön hanan päälle ku olin laskemassa tiskivesiä. Ei tarvinu ku hetki olla kylppärin puolella niin keittiö oli ehtiny tulvii puoleen väliin huonetta. Oli ihan vitun fiksu veto. *dissaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Freja

Posts: 8,775

#9646 • • Freja Sihteeri
Kulta lähti kaverinsa kaa kahville... Miten mun nyt muka pitäis saada unta...? *uuh* *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sune

Posts: 2,096

#9647 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Fresia, 23.8.2005 17:54:
Meidän koiralta lähtee näkö vasemmasta silmästä eikä mitään voida tehdä *uuh* Oikeassakaan ei näkö kuulemma tule pysymään montaa vuotta. Voi raasua *lohduttel*



kyllä se yhellä silmällä pärjää ihan hyvin. *lohduttel* mun mutsin koira on melkee kokonaa sokee eikä se sen menoa oo haitannu hirveesti *hymy*

--
ei kovin ihku eikä plur

Elmiira

Posts: 1,446

#9648 • • Elmiira

Fresia, 23.8.2005 17:54:
Meidän koiralta lähtee näkö vasemmasta silmästä eikä mitään voida tehdä *uuh* Oikeassakaan ei näkö kuulemma tule pysymään montaa vuotta. Voi raasua *lohduttel*



Koiraa pärjää kohtalaisen hyvin huonollakin näöllä. Meidän vanhuksella on toinen silmä ollu sokea jo usean vuoden ja toisellakaan se ei taida enää kunnolla nähdä.

On se kyllä välillä vähän säälittävä, kun törmäilee johonkin tai ei löydä sille annettuja herkkuja. Vieraassa paikassa se on hiukan hukassa, mutta kotona kaikki sujuu hyvin. Tai no ei se kyllä tee enää juuri muuta kun syö ja nukkuu ja käy lenkillä...hyvin hitaasti... Niin haluaa olla rapsutettavana *sydän*

Mut siis en usko et se itse kokee toisen silmän sokeutta kauheen häiritsevänä. Kai se on tottunut siihen jo.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Mellu-

Posts: 4,006

#9649 • • Mellu-
Lihaskipu

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#9650 • • sapeli jokukukamikä?

Fresia, 23.8.2005 17:54:
Meidän koiralta lähtee näkö vasemmasta silmästä eikä mitään voida tehdä *uuh* Oikeassakaan ei näkö kuulemma tule pysymään montaa vuotta. Voi raasua *lohduttel*



Koirille hajuaisti on onneks melkeinpä tärkeämpikin, joten hauveli tulee luultavasti pärjäämään ihan hyvin yhdelläkin silmällä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#9651 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Hmph *hmph* huomaa ettei oo vähään aikaan tullu ostettua uusia pelejä... Nyt kun ostin (ja tää on siis jo vanha peli) niin valittaa että tarvii paremman näyttökortin *grr* Tuli tää peli aika kalliiks *igor*

edit: hätä ei olekaan tämännäköinen, netistä löytyi ilmainen 3D-kortin emulointisofta *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Psychogenic

Posts: 182

#9652 • • Psychogenic
No se, että masennukseen ei vissiin auta pelkät pillerit, et tarvis käydä terapiassakin. ? Minä kun en sellasissa ala ramppaamaan prkl! *grr*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

AnssiV

Posts: 1,798

#9653 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...rrkeleen nukkumatti ku on jostain syystä unohtanu minut...pyörimiseks meni minun nukkumisyritys...sama kai tuo on sitten valvoa...*uuh*
Karvinen

Posts: 699

#9654 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Avernian, 23.8.2005 15:47:
---
Karvinen, 23.8.2005 11:35:
kortti väittää et mun rahat on loppu... mulla kyllä pitäis olla viel rahaa *grr*

---


Visalasku? Eräpäivänä maksettavaksi jätetyt laskut?



visaelektron *hihu* se väitti että rahat loppu *hymy* ostoksia sillä yritin tehdä !

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Mark

Posts: 7,311

#9655 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
väsymys / liian vähät unet mitä on jatkunu nyt kohta kaks vkoa *poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Android

Posts: 3,908

#9657 • • Android

sapeli, 23.8.2005 22:12:
---
Fresia, 23.8.2005 17:54:
Meidän koiralta lähtee näkö vasemmasta silmästä eikä mitään voida tehdä *uuh* Oikeassakaan ei näkö kuulemma tule pysymään montaa vuotta. Voi raasua *lohduttel*

---


Koirille hajuaisti on onneks melkeinpä tärkeämpikin, joten hauveli tulee luultavasti pärjäämään ihan hyvin yhdelläkin silmällä *hymy*



Meidän kissalta postettiin noin vuosi sitten toinen silmä pahan tulehduksen vuoksi ja ihan hyvin se yhdelläkin pärjää. Ei tuntunut vaikuttavan siihen mitenkään.
Fyrisch

Posts: 4,525

#9658 • • Fyrisch

Android, 24.8.2005 14:31:
Meidän kissalta postettiin noin vuosi sitten toinen silmä pahan tulehduksen vuoksi ja ihan hyvin se yhdelläkin pärjää. Ei tuntunut vaikuttavan siihen mitenkään.



Meijän kissalt poistettii pallit 2 vuotta sitte, oppipahan ottaa lungisti :(
e-nergique

Posts: 568

#9659 • • e-nergique STT

Fyraett, 24.8.2005 14:34:
---
Android, 24.8.2005 14:31:
Meidän kissalta postettiin noin vuosi sitten toinen silmä pahan tulehduksen vuoksi ja ihan hyvin se yhdelläkin pärjää. Ei tuntunut vaikuttavan siihen mitenkään.

---


Meijän kissalt poistettii pallit 2 vuotta sitte, oppipahan ottaa lungisti :(



Onhan sillä kuitenkin edelleen pylly tallella??? *huolestunut* :D

[pieni]sori, OT[/pieni]

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Fyrisch

Posts: 4,525

#9660 • • Fyrisch

e-nergique, 24.8.2005 14:38:
---
Fyraett, 24.8.2005 14:34:
---
Android, 24.8.2005 14:31:
Meidän kissalta postettiin noin vuosi sitten toinen silmä pahan tulehduksen vuoksi ja ihan hyvin se yhdelläkin pärjää. Ei tuntunut vaikuttavan siihen mitenkään.

---


Meijän kissalt poistettii pallit 2 vuotta sitte, oppipahan ottaa lungisti :(

---


Onhan sillä kuitenkin edelleen pylly tallella??? *huolestunut* :D

[pieni]sori, OT[/pieni]



On onneks, ainii ja se kissa ei oo mun >:D vanhempien se on!