päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,202 views

martina

Posts: 1,875

#9662 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
mun unelmakämppä annettiin jollekin muulle... :( :( :( *UUH* *NYYH*

nyt alkaa sitten operaatio paskanheittopartsille.
alan häiriköimään sitä asukasta niin paljon, että se muuttaa pois ja mä saan sen kämpän. *HIH* *PAHIS*
Mellu-

Posts: 4,006

#9663 • • Mellu-
vitun kela
vitun pieksämäki


oon nyt jo oppinu vihaamaan molempia ja tääl ollaan kohta päälle kk oltu.. ja 3 v edessä *taputapu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

o_°

Posts: 224

#9664 • • o_°

Mellu-, 24.8.2005 15:39:
vitun kela
vitun pieksämäki


oon nyt jo oppinu vihaamaan molempia ja tääl ollaan kohta päälle kk oltu.. ja 3 v edessä *taputapu*



Onneksi kela on joka puolella Suomea, joten et pääse sitä karkuun Suomessa ikinä :D
Avatar
#9665 • • Rujo Mutantti Guest
Joku mimmi ajo päälle skootterilla. Housut repes ja pyörä meni hiven solmuun mut itteeni ei tullu naarmuakaan. Uus pyörä ja uudet housut :(
Jutu

Posts: 3,054

#9666 • • Jutu Blondi

martina, 24.8.2005 15:39:
mun unelmakämppä annettiin jollekin muulle... :( :( :( *UUH* *NYYH*

nyt alkaa sitten operaatio paskanheittopartsille.
alan häiriköimään sitä asukasta niin paljon, että se muuttaa pois ja mä saan sen kämpän. *HIH* *PAHIS*


Ai se nyt sitten meni? No voi höööh. Ala soittelemaan sille "mä oon vakoillut sua ja mulla on kaksi kissaa. Koska sä muutat pois?" puheluja *pahis*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Fresia

Posts: 764

#9667 • • Fresia vähän outo
Nolla euroa tilillä. Viimeisin palkka tulee kai ensi viikolla, mutta olenpa kuullut huhua ettei siinä firmassa aina "muisteta" maksaa sitä ajoissa. *aska *dissaa* Jouduin lainaamaan rahat uuteen sänkyyn ja pian takuuvuokraankin ellen saa vanhan asunnon takuita takas...(mitkä se täti kuulemma maksoi viime ke...hiton hidas pankkiliikenne *igor*) Onneks sentään on äidin ja isän ruoat. Sosiaalinen elämä onkin sitten nolla, bussirahaa enempää en porukoilta kehtaa pyytää.

No, raha on suhteellista, sitä tulee ja menee...*justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

kAiStA

Posts: 229

#9668 • • kAiStA
Pakko avautua jossakin.
Tajusin juuri, että olen ollut se roikkuva osapuoli jokaisessa ihmissuhteessani, ja teen sitä taas.
(Olen kuitenkin ilmoittanut poikaystävälleni olevani erittäin huomionkipeä ihminen, ja vaadin paljon hellyydenosoituksia)

1.Tavoite: Saada poikaystäväni kävelemään välillä luokseni antamaan pusun/halamaan tjms.

2.Toteutus: Kokeilun vuoksi päätin olla menemättä poikaystäväni luokse häntä halaamaan/suutelemaan tänään.

3.Lopputulos: Ei yhtään halausta eikä suudelmaa tänään.

Olo on kuin vuoristoradasta tulleella. Tosi epätodellinen fiilis. Tuntuu, että ylireagoisin, mutta toisalta aiheesta. Olo on itseasiassa kuin kerjäävällä koiralla, joka odottaa armopaloja.

Eläköön television luomat kuvat täydellisistä ihmissuhteista!

--
Let the music be your only God..

martina

Posts: 1,875

#9669 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Jutu, 24.8.2005 16:34:
---
martina, 24.8.2005 15:39:
mun unelmakämppä annettiin jollekin muulle... :( :( :( *UUH* *NYYH*

nyt alkaa sitten operaatio paskanheittopartsille.
alan häiriköimään sitä asukasta niin paljon, että se muuttaa pois ja mä saan sen kämpän. *HIH* *PAHIS*

---

Ai se nyt sitten meni? No voi höööh. Ala soittelemaan sille "mä oon vakoillut sua ja mulla on kaksi kissaa. Koska sä muutat pois?" puheluja *pahis*



HAHAHHAHAH!! *LMAO*
jeesboks

Posts: 4,064

#9670 • • jeesboks p u p u
nilkka kipeyty nin kipeeks, että käveleminenkin sattuu. *uuh*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

AnssiV

Posts: 1,798

#9671 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...aina välillä tulee hetkiä jolloin tuntuu kuin eläminen olisi turhaa...yhä useammin...*uuh*
Mellu-

Posts: 4,006

#9673 • • Mellu-
Se johonkinkuuluvuus olikin vain pieni unelma ja illuusio ja kaikkee muuta paitsi sitä itseään.. vitut miä tohon joukkueeseen KUULU.. miä vaan pelaan ja harjottelen sen mukana. *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

noena

Posts: 3,138

#9674 • • noena first breath after coma
Väsyttää, kokoajan ja jatkuvasti *uuh*

--
TwistedLife™ Amusement Park

UnityF

Posts: 15,721

#9675 • • UnityF joo just se

noena, 25.8.2005 00:43:
Väsyttää, kokoajan ja jatkuvasti *uuh*



vitamiineja.. vitamiineja vitamiineja.. mä oon mässänny niitä viikon ja kyllä huomaa eron, väsymys on poissa ja energiaa ihan sikana.. oon siivonnu nyt pari päivää putkee täällä.. *joo*

voima - *hali*
UnityF

Posts: 15,721

#9677 • • UnityF joo just se

_kolibri_, 24.8.2005 15:33:
alamäki jatkuu... *uuh*



*sydän* muista rakas sieluveli, alamäen jälkeen tulee tasaista ja sitten taas elämä hymyilee. Oot rakas *sydän* *super**hali*

Ystävälle.
Ystäväni
jaksa rakastaa elämääsi,
vaikka se ei aina
osoita rakkauttasi sinuun.
Jaksa hymyillä elämälle
vaikka se ei aina
hymyille sinulle.
Et ole yksin,
ota kädestä kiinni,
yhdessä olemme vahvempia.


*hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#9678 • • UnityF joo just se

Mellu-, 24.8.2005 21:24:
Se johonkinkuuluvuus olikin vain pieni unelma ja illuusio ja kaikkee muuta paitsi sitä itseään.. vitut miä tohon joukkueeseen KUULU.. miä vaan pelaan ja harjottelen sen mukana. *dissaa*



sie kuulut ainakin peikon elämään *sydän*
kato ny.. tuol vasemalla puolella sydäntä lukee magneetin ihka oma huonelokero *sydän*

*hali*
Avatar
#9679 • • MiSSy* Guest
Uupumus...
Heräsin taas 1,5h myöhässä *poks*
Mellu-

Posts: 4,006

#9680 • • Mellu-

UnityF, 25.8.2005 00:54:
---
Mellu-, 24.8.2005 21:24:

sie kuulut ainakin peikon elämään *sydän*
kato ny.. tuol vasemalla puolella sydäntä lukee magneetin ihka oma huonelokero *sydän*

*hali*



tanks.. olo on jo vähän parempi..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER