päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,459 views

asdf

Posts: 3,155

#19361 • • asdf

KooKie, 17.2.2007 11:43:
Voisin kirjoittaa listan, mutta tyydyn toteamaan, että mulla on sekä fyysisesti että henkisesti aivan helvetin paska olo, enkä voi syyttää siitä kuin itseäni.

Tosin kyllä se oli tän arvoista. :D



Mä allekirjoitan tän täysin, mut helvetti mikä viikko! :D
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19362 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Huomen piti pistää haalarit päälle, vetään päiväkännit ja pulkkaileen, mut enpä taida uskaltautuu kun on kuumetta *uuh* ...muuten en ehkä ois terve ens viikonlopuks *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

asdf

Posts: 3,155

#19363 • • asdf
Koko yö taas heräilyä ja painajaisia, vaikka olo alkaa muuten olla ihan normaali. :/
faarao

Posts: 279

#19364 • • faarao DramaQueen
Tarkastusmaksu 80 *toktok*
Avatar
#19365 • • tanja Guest
Ostin ihanat Bronxin saappaat. Laitoin ne ekaa kertaa jalkaan ja kävellessäni huomasin, että ne on liian pienet. Ja kyllä sovitin niitä ennen ostopäätöstä, mutta ne tuntui silloin hyvältä. Kokokin on oikea, mutta mulla on leveä jalka ja ne on ehkä tavallista kapeammat saappaat. Nyt ottaa tosi paljon päähän.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19366 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

tanja, 20.2.2007 14:43:
Ostin ihanat Bronxin saappaat. Laitoin ne ekaa kertaa jalkaan ja kävellessäni huomasin, että ne on liian pienet. Ja kyllä sovitin niitä ennen ostopäätöstä, mutta ne tuntui silloin hyvältä. Kokokin on oikea, mutta mulla on leveä jalka ja ne on ehkä tavallista kapeammat saappaat. Nyt ottaa tosi paljon päähän.



Mulle kävi myös noin viime syksynä. Oli vielä maailman ihanimmat saappaat :( kävelin ehkä 100m ulkona niillä kengillä, enkä enää saanut vaihdettua. Onneks meni kaupaks täällä, vaik luopuminen harmittikin :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pirpeli

Posts: 5,533

#19367 • • pirpeli

faarao, 20.2.2007 12:27:
Tarkastusmaksu 80 *toktok*



Mniiih, halvemmaks ois tullu ostaa 39euron kuukausilippu, jos sisäsel liikkuu :(
Mun päivän möllinaama on se, että oon flunssassa ja ulkona on kiva keli, ja töissäki ois kiva olla.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

faarao

Posts: 279

#19368 • • faarao DramaQueen

pirpeli, 20.2.2007 15:03:
---
faarao, 20.2.2007 12:27:
Tarkastusmaksu 80 *toktok*

---


Mniiih, halvemmaks ois tullu ostaa 39euron kuukausilippu, jos sisäsel liikkuu :(
Mun päivän möllinaama on se, että oon flunssassa ja ulkona on kiva keli, ja töissäki ois kiva olla.



Niimpä.. Nyt saldoksi tuli 80+2,2+kuukausilippu.
rose

Posts: 1,047

#19369 • • Edited rose vakaasti epävakainen
kurkkukipu =( Toivottavasti ei tuu angiina, viime vuoden muistot siitä on aika karmeet.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Heli

Posts: 1,489

#19370 • • Heli vai kuka se oli
kavereiden väliset skismat ja törkee avautuminen ja toisten asioihin puuttuminen.
toisaalta se on hyvä et pääsee näkeen millaisia jotkut "kaverit" oikeesti ovat.
väkisin tulee leiriytymisfiiliksiä, kun huomaa miten toista kohdellaan!

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#19371 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 20.2.2007 15:47:
kavereiden väliset skismat ja törkee avautuminen ja toisten asioihin puuttuminen.
toisaalta se on hyvä et pääsee näkeen millaisia jotkut "kaverit" oikeesti ovat.
väkisin tulee leiriytymisfiiliksiä, kun huomaa miten toista kohdellaan!



juups, ihan samaa on pyörinyt tänään päässä!! ja tuo että kylläpä nyt ainakin tietää, "kuka kukin on"!! ja kuka on oikeasti sellainen rakas ystis *hali* ja *plur* vaan sulle !! *joo*


ja sit viel se, että olen aivan liian kiltti... ajattelen todellakin liikaa muita... *eiei* ei hyvä!!

--
pinkki on pop!!!

Piiuzki

Posts: 870

#19372 • • Piiuzki
mun pienen murmeli gerbiilin jalka o rikki tänään mennää näyttämään sitä vielä illalla eläinlääkärille.. toivottavasti se paranis *nyyh*
unoha

Posts: 929

#19373 • • unoha Lti-/UG Collective
Ajokortti myöhästyy*grr*

--
Never Quit !

Duracell

Posts: 173

#19374 • • Duracell Öhkömökö...
Ei näin *eiei* kipeenä..kurkku kipee, ei ääntä ja kaamee päänsärky *poks* Sais edes sairastaa rauhassa mut huomenna pakko mennä tekemään tentti, ettei jää rästiin. Onneks on mussu kotona hellimässä ja hoivaamassa...ja lupas huomenna viedä mut sinne tenttiinkin *sydän* Sentään jotain positiivista...
Freja

Posts: 8,775

#19375 • • Freja Sihteeri
Flunssa pahenee, pahenee, ja pahenee. Ja huomen pitäs hypätä lentokoneeseen. "Jee".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lunake

Posts: 800

#19376 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Hirvee kiire duunissa ja piti sit kipeeks tulla. *nuha**hmph**poks*

--
Hedelmällisyys on påp!

Sand3

Posts: 1,157

#19377 • • Sand3 satuolento
Mä jouduin tyhjentää puhelimen kun laitan sen huoltoon *nyyh* siel meni monta kivaa viestiä...perkeleen puhelin...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

crissy

Posts: 1,958

#19378 • • Edited crissy
puhuin just tädin kanssa puhelimessa ja nyt on aika *täh* fiilis.

kertoi laihialla sattuneesta rekan ja pienen henkilöauton kolarista.. rekkaa ajoi mun tädin miehen työkaveri (nuori jätkä).. pikkuautos kuoli molemmat naishenkilöt joista toinen oli tän miehen Harryn entinen tyttöystävä.. ihan olivat kavereita edelleen.

tältä naiselta jäi ekaluokkalainen poika. tää nainen oli juontaja.. mm. juonsi kolmosella ring a lingia ja ylen 1:llä kirppisohjelmaa..
subu

Posts: 1,174

#19379 • • subu Suski
Noniih, nyt se sit vihdoin ja viimein tapahtu mun elämässä!
Hajosin duunissa totaallisesti(joku masennus vissiin..?) ja soitto samantien lekurille. Kohta sitä lähetään juttee ja toivottavasti rapsahtaa piiitkä saikku!
Avatar
#19380 • • jesus Guest
Kolmas päivä ilman tupakkaa *igor* Kiristelee *grr*