päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,243,812 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#17681 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
vittu ku o tylsää :(

--
dasinoaisnvs

Timce

Posts: 5,381

#17683 • • Timce
Vuokraemäntä nostaa vuoden alusta vuokraa 30e:lla. No morjens! Piä tunkkis, mie en maksa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

La Petite

Posts: 1,160

#17684 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Työpaikan viereinen räjäytystyömaa aiheuttaa mulla salettii sydärin viel joku kerta. *kaboooom*
*toktok*

--
Rem tene, verba seqventur

hemuz

Posts: 2,178

#17685 • • hemuz kätevä emäntä

Timce, 28.11.2006 12:20:
Vuokraemäntä nostaa vuoden alusta vuokraa 30e:lla. No morjens! Piä tunkkis, mie en maksa.



Ootan kans innolla tota vuokrannousulappuu. *piis*
Vvo ku vetäs tollaset kuitunetit jotka kuuluu vuokraa...
Mut siis jokavuosha vuokrat nousee, ilmat et taloyhtiös ois tapahtunu mitää erikoist.
Avatar
#17686 • • Edited Annakins Guest
Vähän täs viime aikoina ollu sellanen olo, et työ on ainoa asia joka menee hyvin (ja sen suhteen meneekin sit tosi hyvin). Kaikki muu sit onkin ihan plaah ja *uuh*
Timce

Posts: 5,381

#17687 • • Timce

hemuz-, 28.11.2006 12:35:
---
Timce, 28.11.2006 12:20:
Vuokraemäntä nostaa vuoden alusta vuokraa 30e:lla. No morjens! Piä tunkkis, mie en maksa.

---


Ootan kans innolla tota vuokrannousulappuu. *piis*
Vvo ku vetäs tollaset kuitunetit jotka kuuluu vuokraa...
Mut siis jokavuosha vuokrat nousee, ilmat et taloyhtiös ois tapahtunu mitää erikoist.



Mulla on vuokra pysynyt samana 5 vuotta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Miinapiina

Posts: 3,494

#17688 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
väsyttää aivan sairaasti...!!!!!

--
pinkki on pop!!!

bubbelgum

Posts: 2,477

#17689 • • bubbelgum ~sylikissa~
Vieläkin rytmi ihan sekasin perjantain bileissätyöntekoputken jälkeen. *uuh*

Oishan se ihan kivaa ollu ku ois sinne työpajalle päässy tänään. *justjoo*
No, ehkä huomenna sitten...

--
Hullu ku pullosta tullu.

roberto

Posts: 251

#17690 • • roberto
Mikään ei nyt tunnu onnistuvan....*eiei*
crissy

Posts: 1,958

#17691 • • crissy
Mä en syö enää ikinä! kauhee olo tuli.... tai sit tein vaa nii pirun paskaa ruokaa ku ei kelvannu neidillekkää *justjoo**justjoo*
lostgone

Posts: 2,493

#17692 • • lostgone

crissy, 28.11.2006 14:26:
Mä en syö enää ikinä! kauhee olo tuli.... tai sit tein vaa nii pirun paskaa ruokaa ku ei kelvannu neidillekkää *justjoo**justjoo*

Testaat miehelläsi. Jos hän jää eloon, niin ruoka oli vallan onnistunut.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

crissy

Posts: 1,958

#17693 • • crissy

lostgone, 28.11.2006 14:47:
---
crissy, 28.11.2006 14:26:
Mä en syö enää ikinä! kauhee olo tuli.... tai sit tein vaa nii pirun paskaa ruokaa ku ei kelvannu neidillekkää *justjoo**justjoo*

---
Testaat miehelläsi. Jos hän jää eloon, niin ruoka oli vallan onnistunut.*vink*



Joo se varmaan syö sitä ku tulee himaan.. ;) ehkä johtuu siitä et on yks jännitystilanne päällä ja se jännitys on ohi noin klo 16.45 viimestää...
mariq

Posts: 2,154

#17694 • • mariq

domi, 28.11.2006 10:10:
---
KooKie, 28.11.2006 10:08:
....
---
Ei vedetä kasvatuskeskusteluksi, mutta tämän luettuani alan edelleen ajatella mielessäni kuvaa, jolloin maailmanvaltiaana laittaisin pakolliseksi vanhemmuustestin 18-vuotiaana ja kaikki vanhemmiksi soveltumattomat tehtäisiin lisääntymiskyvyttömiksi *hihu*


Mä joskus leikin samankaltaisen tyyppisellä teorialla. Sen mukaan jokaiselta yksilöltä sukukypsyyden saavuttaessa otettaisiin talteen riittävä määrä sukusoluja, minkä jälkeen "tehtaat suljettaisiin". Tämä vanhemmaksi-soveltuvuus -testi tehtäisiin yksilölle sitten siinä vaiheessa, kun valitsemanaan ajankohtana tämä tahtoisi perheen perustaa...
Kyllä, tässä teoriassa on paaaljon aukkoja.. *joo* *blush*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Fresia

Posts: 764

#17695 • • Fresia vähän outo
Energiavaje *poks*

Lisäks olin katsonut ennen matkaa yhden esseen palautuspäivämäärän aivan metsään *toktok* Parin luentosarjan tentitkin aikaistuneet viikolla, mistä sain kuulla vasta tänään. Kaksi päivää aikaa kopsata muistiinpanot ja lukea - > suosiolla tammikuulle nekin... siellä tuleekin si kunnon ruuhka tenttien suhteen *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#17696 • • sapeli jokukukamikä?
- Monta päivää kaukana kodista ja kullasta *nyyh*
(mut ikävä on vaan rakkauden kääntöpuoli *sydän*)
- Unohdin vitamiinit, kirjat, osan muistiinpanoista ja jotain muutakin sälää kotiin *igor*
(mut ilmankin selviää, no biggie *joo*)
- Päivälliseks oli puuroa ja kun saavuin paikalle oli mehukeittokin loppu *grr*
(onneks mul on dominoita ja karjalanpiirakkaa mussutettavaks *slurps*)
- Kun tulin eilen tänne, bussia piti odottaa pakkasessa 45 minsaa eikä mulle oltu jätetty avainta asuntolaan, eli piti soitella kaiken maailman ihmisille puoli yhdentoista aikaan yöllä että mihin pääsen nukkumaan *eikä*
(pääsin silti bussilla perille - ei siis tarvinnut kävellä - ja yösija löytyi, joten mitäpä tuosta *hymy*)
- Rahatilannekin vähän huolettaa, ei välttis oo varaa edes käydä Turussa moikkaamassa kaveria niinkuin olin suunnitellut *uuh*
(ja tämäkin ongelma on vain ohimenevä, eikä sinänsä ole mitään hätää kun vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja karsii joistakin luksuksista *hihu*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

asdf

Posts: 3,155

#17699 • • asdf
Tässä oon nyt kolmisen tuntia yrittänyt ottaa itteäni niskasta kiinni ja aloittaa kokeisiin lukeminen, mut ei vaan tuu mitään. *hmph*
Chrisdyan

Posts: 479

#17700 • • Chrisdyan
uni johon heräs viideltä ja auraus traktori joka herätti puol kuudelta, ja taas myöhästyy koulusta, sinne viel hiomaa alumiinia koko päiväks *poks*

--
Hikitomori