päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,207 views

noena

Posts: 3,138

#8801 • • noena first breath after coma
Koitan auttaa, olla rehellinen, olla puhumatta paskaa, tehä asiat oikein, olla reilu. Ja mitä, viimeset kolme viikkoo on tullu vaa joka suunnasta paskaa niskaan*poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

AnssiV

Posts: 1,798

#8802 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Rrrkele!!*grr* en enää koskaan lainaa kenellekkään kaverille dvd-leffojani (tai mitään muutakaan) kun kehtaavat palauttaa ne ensinnäkin n. kuukauden päästä ja eivät voi edes sanoa että levyyn on tullut naarmuja... ..ja nyt jäi sitten National Treasure katsomatta kun heittää naarmujen takia jumiin... ...mitä vittua mä nyt teen aamuun asti? Saa kyllä jantteri käydä ostamassa mulle uuden tilalle, stana!!!*kivatsulle*
jeesboks

Posts: 4,064

#8803 • • jeesboks p u p u
Allergia *nuha* *dissaa*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jone

Posts: 8,258

#8804 • • Jone Archibald Haddock
Olinkin jo ehtinyt unohtaa miltä tuntuu kun toivoisi ettei olisi olemassa. Tänään on just sellainen fiilis ja pitäisi jaksaa tehdä töitä - suhteellisen haastavaa kun pitäis ensin jaksaa olla kiinnostunut elämisestä.
UnityF

Posts: 15,721

#8805 • • UnityF joo just se

Jone, 20.6.2005 11:12:
Olinkin jo ehtinyt unohtaa miltä tuntuu kun toivoisi ettei olisi olemassa. Tänään on just sellainen fiilis ja pitäisi jaksaa tehdä töitä - suhteellisen haastavaa kun pitäis ensin jaksaa olla kiinnostunut elämisestä.



*hali* Elämä on toisinaan hiton vaikeeta. Esim niinkuin nyt. *uuh*
noena

Posts: 3,138

#8806 • • noena first breath after coma
Ulkona on aivan helvetin hyvä ilma. mut jotenki ei se vaan jaksa innostaa. mikään ei jaksa innostaa.

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#8808 • • sapeli jokukukamikä?
Huomasin laskuja maksellessa että on jäänyt maksamatta yks yli 350 lasku, ja tilillä ei oo enää tarpeeks rahaa sen maksuun *poks* Onneks sitä rahnaa on tulossa - jossain vaiheessa - pitää vaan toivoa että ne ehtii ennen viivästyskorollista uutta laskua *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Timce

Posts: 5,381

#8809 • • Timce
"Ammattitaito" ja MUTU-tieto.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

UnityF

Posts: 15,721

#8810 • • UnityF joo just se
kaikki ja vähän päälle. hajottakaa vaan mua lisään kyllä mä kestän tai sit en.. *uuh*
AnssiV

Posts: 1,798

#8811 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Parin tunnin päästä pitäis lähtee taas ajelemaan kohti Jyväskylää... ...siellä pari tuntia ja aamua vasten takaisin... ...ei oikein jaksais napata....*uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#8812 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 20.6.2005 15:49:
Soita sinne ja pyydä lisää maksuaikaa! Aika helposti myöntävät, kun selität mikä on tilanne!



Niin se kait pitäis, mut on pirun noloa kun en ees tiedä varmana mitään päivää millon sitä rahaa ois tulossa *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#8813 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 20.6.2005 15:53:
No parempihan se on ees yrittää, ku jättää kokonaan lasku maksamatta (toistaiseksi). Sitte se vasta v*tuttaakin, kun ne lisää korot ja karhukirje-maksun.



True, true *joo* Pitääpä pirauttaa sinne...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

embie

Posts: 531

#8814 • • embie Shwoopsie poo
Duudelikeittoon hujahti pikkusen liikaa chiliä....*grr*
onni3mk

Posts: 3,973

#8815 • • Edited onni3mk Onni on.
Ahdistaa

[pieni]Enkä oo ihan varma, mikä *ding*[/pieni]

--
Onni on.

sapeli

Posts: 11,768

#8816 • • sapeli jokukukamikä?
Käytiin lähikuntosalilla tutustumiskäynnillä kun ne olivat mainostaneet että loppukesä ois vaan euron / viikko. Tottakai ajattelin että siihen sisältyy joku liittymismaksu, mutta sainkin selville että ei vain siinä pitäis maksaa 90 liittymismaksua mutta myös sitoutua heti kesän jälkeen alkavaan 12 kuukauden normaalihintaiseen sopimukseen (eli yhteensä about 700) *poks*

Ois tehny mieli alkaa liikkumaan ja kun tietää että tohon lähelle tulis vielä lähdettyäkin, mut ei kyl näillä hinnoilla *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

onni3mk

Posts: 3,973

#8818 • • Edited onni3mk Onni on.

mayah, 20.6.2005 20:33:
Kun sitä aikansa koittaa tehdä asioita niin, että muilla ja itselläkin olis hyvä olla, mut aina se saatanan paskaryöpytys vaan tulee ja tulee, niin jossain se raja sitten on. Ja tänään mulla se oli tässä. Annetaan olla sitte, ehkäpä se tekee kaikkien elämästä helpompaa.



*hali**lohduttel*

Mä oon joskus yrittäny ihan samaa ja kun se paskaryöppy vaan tuli, niin annoin olla, enkä välittäny.

[pieni]Vaikken nyt tarkalleen tiedäkkään mistä puhut.[/pieni]

--
Onni on.

Dementation

Posts: 2,892

#8819 • • Edited Dementation wednesday?
Mun tietokoneen virtalähde sanoi poks, nyt mietityttää onko se tuhonnut jotain muuta mennessään...
PRKL!!!

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Elmiira

Posts: 1,446

#8820 • • Elmiira
Kuume ei osoita hellittämisen merkkejä *uuh*
Joka paikkaa särkee ja mitään ei jaksa tehdä,
koko henkitorvi on tulessa jos erehtyy yskäisemään *nuha*

Sairastaminen on p.....stä!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~