päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,623 views

Cassu

Posts: 634

#8761 • • Cassu Vieras omassa elämässä
minuu ahdistaa kun en ole tehnyt/tajunnut aikaisemmin ehdottaa yhdelle myyjälle että tekisi huutoja Ebayhin mun puolesta ja ottaisi jonkun tietyn provikan siitä....oon menettänyt niin monta harvinaista ja haluttua kohdetta mitä oon seurannut joulusta asti ja kuolannut niiden perään...mut nyt ne kaikki on jo huudettu...no oli tuolla muutama kohde mitä sai huutaa, katsoo miten käy tuleeko niitä vai ei....kuitenkin tuota kautta paljon halvempaa ostaa, eikä Suomesta saa.....ehkä mun pitäisi olla onnellinen että nyt minulla on tilaisuus saada harvinaisempia keräilykohteita mutta nyt vaan tulee mieleen vain ne hienot kortit mistä on jäänyt paitsi....
Kait se sanonta sitten vaan on totta...et nopeet syö hitaat...ja mun täytyy kait tyytyä tähän ajatelmaan et etsivä löytää *uuh*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

onni3mk

Posts: 3,973

#8762 • • onni3mk Onni on.
KELA viivyttää mun tukirahoja edelleen. Mikä idea siinä on, että ne rahat tulee 2kk viivellä? Se rahan tarve on nyt! Soittelin äsken KELAan ja kuulostin kai jo niin epätoivoselta, et se nuori tyttönen oli siellä ihan hädissään.
Ei alkanu tää päivä hyvin. Nyt jos toi työpaikan printteri tänäänkin kusee, niin mä en tiedä mitä teen. Eilenkin sai olla täällä puol yhteen yöllä.

--
Onni on.

malishousu

Posts: 182

#8763 • • malishousu Dr. Philth

noena, 15.6.2005 14:54:
Vittu ku kaikki menee niin pieleen ja sähläämiseks taas omalta ja muidenkin osalta.. kohta menee hermot kokonaan ja varmaan pimahdan itkuun jos tää jatkuu viel pitkään... *uhh*



*lohduttel*

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

ee102

Posts: 775

#8764 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Jotenki alko väsyttää ihan kauheesti, ja pitäs vielä mennä näkeen kavereita kaupunkiin ja viemään niille velkoja. *poks* On sellanen olo, että tekis mieli nukkua vaan. Ois mukava vaan yhtäkkiä huomata olevansa kaupungissa, tekemättä ite yhtään mitään. Mutta tuntuu vaan, että aika kuluu ja koko ajan alkaa enemmän ja enemmän väsyttää ja sen takia vituttaaki.
Verano

Posts: 4,649

#8765 • • Verano Merituuli
Tänään piti olla aurinkoista ja vielä lämpösempää ku eilen, mut eipä ihan siltä vaikuta. Oli aika vilsa kun köpötteli tuolla t-paita ja ohut neule päällä.
Foreca tais kyl siirtää sitä hellettä huomiseks, katsotaan.
Verano

Posts: 4,649

#8766 • • Verano Merituuli

mayah,
Sori... Mä meen huomenna Espooseen, eli saatte aurinkoa ainakin illaksi :)

Nyt kun mä olen asunut Helsingissä kokonaiset kaksi viikkoa, täällä ollessani on tasan kahtena päivänä paistanut koko päivän aurinko ilman pisaraakaan sadetta:

1. Lauantai 28.5. Päivä jolloin kannoin omaisuuteni tänne.

2. Torstaina 9.6 jolloin lähdin pariksi päiväksi pois täältä.

Anteeksi Helsinki. *blush*



Voisitko lähteä sinne heti aamupäivästä?
Verano

Posts: 4,649

#8767 • • Edited Verano Merituuli

mayah, 16.6.2005 11:44:
Just tunti sitten tässä kävi joku mies, joka kertoi, että Turussa oli jo kuuden maissa aamulla pitkälti yli 15 astetta lämmintä ja koko ajan lämpenemässä. Aurinko oli paistanut kunnes noin 40km ennen Helsinkiä oli mennyt pilveen...



Turkulaiset saa olla kiitollisia, et muutit sieltä pois *hih*

Heiii, nyt täällä paistaa aurinko!! Ja pilvet ovat lipuneet itään päin! Etkös sä Mayah asunu Itä-Helsingissä päin..? *vink*

Ed. ja 21 lämpöä!! Ois hyvin voinu nukkuu puoleen päivään..
Verano

Posts: 4,649

#8768 • • Verano Merituuli
No se aurinko taas katos.. Voipi istua hyvällä omalla tunnolla koneen ääres..

Mut suurin :( on se et syreenit alkaa lakastua *nyyh*
MaSari

Posts: 1,986

#8769 • • Edited MaSari space jammer
Niin ihana sää ja minä joudun makaamaan tosa sohvalla tekemättä mitään *grr* prkl!!!

Alkaa kypsyttää tämä sairastelu jo..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Lin

Posts: 230

#8770 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Takana vasta 3 työpäivää ja selkä on jo nyt ihan kakkana. Kiitos hyvän työergonomian.
*nyyh*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

anniini

Posts: 917

#8771 • • anniini a-double n-double i-n-a
Miten raadollista elämä onkaan, kun oma tuntuma tämän vuoden Provinssiin rajoittui käyntiin Alkossa kaverin seurana, joka haki juomia kyseistä festaria varten. Allekirjoittanut joutuu jäämään pois yhdestä kesän ihanimmasta tapahtumasta, koska pääsärit on sopivasti 20.6. *grr**nyyh*
No onneksi on aina myös tuleva vuosi..

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Orfeus

Posts: 5,872

#8772 • • Orfeus
Handsfree sakko pistää vituttamaan!
anniini

Posts: 917

#8773 • • anniini a-double n-double i-n-a

Orfeus, 16.6.2005 20:38:
Handsfree sakko pistää vituttamaan!



ai hittolainen, se ei si vissiin ookkaa vaa pahojen setien pelottelua vaan ne tosiaan iskee sakon kouraan jos puhelin on korvalla. pitäsköhän itekin hankkia pikkuhiljaa kyseinen hilavitkutin..*iihhih*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Orfeus

Posts: 5,872

#8774 • • Orfeus

*angelikA reD*, 16.6.2005 20:46:
---
Orfeus, 16.6.2005 20:38:
Handsfree sakko pistää vituttamaan!

---


ai hittolainen, se ei si vissiin ookkaa vaa pahojen setien pelottelua vaan ne tosiaan iskee sakon kouraan jos puhelin on korvalla. pitäsköhän itekin hankkia pikkuhiljaa kyseinen hilavitkutin..*iihhih*


Joo näin kävi, noh kai joskus elämässää pitää jostain sakot ottaa*lmao*
anniini

Posts: 917

#8775 • • anniini a-double n-double i-n-a

Orfeus, 16.6.2005 20:47:
---
*angelikA reD*, 16.6.2005 20:46:
---
Orfeus, 16.6.2005 20:38:
Handsfree sakko pistää vituttamaan!

---


ai hittolainen, se ei si vissiin ookkaa vaa pahojen setien pelottelua vaan ne tosiaan iskee sakon kouraan jos puhelin on korvalla. pitäsköhän itekin hankkia pikkuhiljaa kyseinen hilavitkutin..*iihhih*

---

Joo näin kävi, noh kai joskus elämässää pitää jostain sakot ottaa*lmao*



mä hoidin sen homman viime kesänä ajamalla moottoritien päästä päähän vasenta kaistaa pitkin ja tietenkin lievällä ylinopeudella höystettynä ja sivarikyttä hännillä. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Orfeus

Posts: 5,872

#8776 • • Orfeus

mayah, 16.6.2005 20:49:
---
Orfeus, 16.6.2005 20:47:
Joo näin kävi, noh kai joskus elämässää pitää jostain sakot ottaa*lmao*

---


Pahoittelen luurin toisessa päässä olemista.. Tavallaan pitäis maksaa puoliks, mut koska se viimekertanen parkkisakkokin jäi mun maksettavaksi, niin......


Toisaalta, puhun sun kans eniten minuutteja nii eiks se oo todennäköisintä?
Jahas

Posts: 1,435

#8777 • • Jahas
Lähdin ajeleen kohti Tamperetta ja auto sanoi sopimuksen irti kolmenkymmenen kilsan jälkeen *justjoo*
UnityF

Posts: 15,721

#8778 • • UnityF joo just se
Kuulin juuri et hyvä ystäväni makaa sairaalassa *uuh*
Sydän oli alkanu taas reistailemaan *uuh*
ei yhtään kiva olo nyt. *uuh*
Toivottavasti kaikki kääntyy viel parempaa suuntaan *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#8779 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 17.6.2005 00:37:
Kuulin juuri et hyvä ystäväni makaa sairaalassa *uuh*



Myös mun päivän *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

onni3mk

Posts: 3,973

#8780 • • onni3mk Onni on.
Mä tarviin minibussin *grr* Et saan kaikki kyytiä tarvitsevat kyytiin *hih*

--
Onni on.