päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,187 views

Jago

Posts: 4,039

#17661 • • Jago un-trained monkee
eilinen sisälsi monta outoa :( (mutta myös paljon :) )
tänään mun :( on ikävä*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

wammi

Posts: 627

#17662 • • wammi

Ober, 27.11.2006 17:37:

Eiku se vanhapiika:( tulee vähä ikävä sitä pikku paskapäätä*sydän*



ouh.otan osaa.puheliain kisumisu johon oon törmänny:/
KooKie

Posts: 4,338

#17663 • • KooKie aka. Petress Pan
Mietin hetken, että meniskö tää mielummin topikkiin "Mikä ärsyttää?", mutta kyllä tää joka tapauksessa on tälle osuvampi paikka, vaikka kohta liekitystä seuraakin.

Pidin duunissa synttärihipat 6-vuotiaalle pojalle, ja tietenkin koko kakaralauma oli sitten eskarilaisia rasavillejä. No, tietysti ne käyttäytyivät huonosti mun näkökulmasta, kun nuorin pikkuveikkakin täytti jo 14-vuotta. Mutta sitten se, että mun silmä hetkeksi välttää ja yksi näistä pikkupiruista tarttuu puukkoon (mistä helvetistä sekin tuli, kun tarkistin tietenkin kaikki näkyvät paikat) ja alkaa tökkiä sitä kavereitaan kohti. Siitä mä sitten viimeistäänkin suivaannuin ja pidin sitten kunnon puhuttelun siitä, miten tavaroihin ei kosketa ilman lupaa ja mitä puukon käsittelystä voi pahimmillaan koitua jnejne. Yksi poika siihen totesi, että kyllä hänen isänsä antaa veistellä puukolla ja sanoin tietäväisenä, että oletettavasti ollessaan itse paikalla. Mutta ei, POIKA KUULEMMA KÄYTTÄÄ LINKKARIA ESKARISSAKIN IHAN OMILLAAN. Ja siitä sitten muut lapset yhtymään kuoroon, että kyllä munkin vanhemmat sitä ja tätä eikä mua mitään vahdita.

Jo toi ällöttää ja iiskottaa ja tekee mieli mennä antamaan vähän ehkäisyvalistusta idiooteille, jotka eivät lapsenkasvatusta taida, mutta inhottavinta oli kuitenkin se, että mun korottaessa ääntäni lapset olivat silminnähden pelästyneitä ja hämillään. IHAN KUN NIILLE EI OLISI IKINÄ ENNEN KOROTETTU ÄÄNTÄ!!! "Ei Pikku-Kalle muruseni, et saa puukottaa veljeäsi pikku höpönassu." Siis voi vittu mä sanon. Tiedän, että oon yliherkkä tässä asiassa, mutta kyllä mä lopuksi itkin sitä, mihin tää maailma oikein on menossa.

Sori fleimaus, mä vaan en halua elää maailmassa, jossa lapset kasvatetaan tollasiksi. Ei kun siis sori, ilmaus menisi siten, että "missä lapsia ei kasvateta ollenkaan".

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Fresia

Posts: 764

#17664 • • Fresia vähän outo
Kuume *uuh* Kylkeen ja keuhkoon sattuu... *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

BuBu

Posts: 509

#17666 • • BuBu
*nyyh*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

ETJ

Posts: 1,229

#17667 • • ETJ Failed specimen
Loistavan päivän pilas armoton päänsärky ja niskakipu.
KooKie

Posts: 4,338

#17670 • • KooKie aka. Petress Pan

BuBu, 27.11.2006 22:01:
*nyyh*



Jaksamista muru. *lohduttel* *sydän* *hali*

ps. Mä en käytä hymiöitä ihan hirveesti, mutta oot sen arvoinen touhupeppu.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#17671 • • larzizi
Huomenna täytyis taas pitkästä aikaa raahautua kouluun *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#17672 • • Taika Guest
12,5h työpäivä ja niistä ensimmäiset 3 tuntia yksin*hmph*
jotenkin musta tuntuu, että mun debyytti bingoemäntänä meidän pikkujouluissa ei tuu menemään kovin hohdokkaasti*justjoo*

olisin vain halunnut jäädä nukkumaan vielä vähäksi aikaa..
plink

Posts: 1,405

#17673 • • plink team paska
sain max 1,5 tuntia nukuttua ja täs on menoa jonneki ainaki kasiin saakka. :|

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Freja

Posts: 8,775

#17674 • • Freja Sihteeri

KooKie, 27.11.2006 20:25:
-plip-



Näetkö sä tapauksessas niide kersojen vanhempia? Kuulostaa siltä, et mun mielestä sun kuuluisi ainakin ilmoittaa heille, mitä heidän pikku-Urponsa ja -Irmansa tekevät, tarkoitan nyt tuota puukko-kohtausta. Jos vanhemmat hieman heräisivät, että mitä kannattaa lapselle antaa ja mitä ei.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#17675 • • Freja Sihteeri
Mä halun sinne Australiaan *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#17676 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tajusin juuri etten ole tehnyt viimoseen neljään vuoteen yhtään mitään.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

KooKie

Posts: 4,338

#17677 • • KooKie aka. Petress Pan

Freja, 28.11.2006 09:00:
Näetkö sä tapauksessas niide kersojen vanhempia? Kuulostaa siltä, et mun mielestä sun kuuluisi ainakin ilmoittaa heille, mitä heidän pikku-Urponsa ja -Irmansa tekevät, tarkoitan nyt tuota puukko-kohtausta. Jos vanhemmat hieman heräisivät, että mitä kannattaa lapselle antaa ja mitä ei.



Näin kyllä ja vedinkin heidät sitten siitä sivuun ja ilmoitin, että tällasta on käynyt ja koska mulla ei ole valtuuksia siitä poikaa rankaista, ni toivoisin, että näin tehtäisiin kotona. Siitä jotain mussutusta, että kun meijän pikku pupuliini on niin villi jne. No vittu kai se nyt on, jos ette sitä kasvata?

Just tätä tää new age -paska ja lasta ei saa kurittaa -mentaliteetti aiheuttaa. Kuritoimenpiteet on vähän eri asia, kuin lapsen hakkaaminen, mutta sitä nää vitun lässyttäjäpedagogit ei tajua. Siis voi vittu. Taas alkoi ärsyttää. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

domi

Posts: 7,069

#17678 • • domi Työn sankari.

KooKie, 28.11.2006 10:08:
....


Ei vedetä kasvatuskeskusteluksi, mutta tämän luettuani alan edelleen ajatella mielessäni kuvaa, jolloin maailmanvaltiaana laittaisin pakolliseksi vanhemmuustestin 18-vuotiaana ja kaikki vanhemmiksi soveltumattomat tehtäisiin lisääntymiskyvyttömiksi *hihu*
KooKie

Posts: 4,338

#17679 • • KooKie aka. Petress Pan

domi, 28.11.2006 10:10:
Ei vedetä kasvatuskeskusteluksi, mutta tämän luettuani alan edelleen ajatella mielessäni kuvaa, jolloin maailmanvaltiaana laittaisin pakolliseksi vanhemmuustestin 18-vuotiaana ja kaikki vanhemmiksi soveltumattomat tehtäisiin lisääntymiskyvyttömiksi *hihu*



No sanotaan, että toivottavasti tästä 18-vuotiaasta vielä kypsyy vanhemmuuteen, muuten mulla ei kyllä ole mitään asiaa lasten tekoon. :D

Mutta ihan oikeasti, vanhempien tulisi ottaa vastuu lastensa tekemisistä, mutta kuinka helvetissä niiden on tarkoitus sitä vastuuta ottaa, kun ei niillä ole nykylainsäädännön ja sosiaalitanttojen mussutusten vuoksi mitään (imo oikeasti toimivia) keinoja siihen.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#17680 • • Annakins Guest

domi, 28.11.2006 10:10:
---
KooKie, 28.11.2006 10:08:
....

---

Ei vedetä kasvatuskeskusteluksi, mutta tämän luettuani alan edelleen ajatella mielessäni kuvaa, jolloin maailmanvaltiaana laittaisin pakolliseksi vanhemmuustestin 18-vuotiaana ja kaikki vanhemmiksi soveltumattomat tehtäisiin lisääntymiskyvyttömiksi *hihu*



Ihan vaan sivuhuomiona, et kuin moni on sitä mieltä, että oli aikuinen 18-vuotiaana? Ja sitä paitsi, se testi pitäs tehdä sillon ku aloitetaan seksin harrastaminen. Ymmärrän kyllä pointtisi.