päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,593 views

Avatar
#16601 • • cjet Guest

mayah, 11.10.2006 08:46:
---
Cjet, 11.10.2006 07:45:
+ että luin just tosta vitun tenniskyynärpäästä mikä mul lääkärin mukaan on.. *eiei* Hoito on yleensä vaikeaa ja kestää yleensä kuukausia tai jopa vuoden.. *uuh* Vittu mä meen johonki nappaa sen kortisonin kohta tohon.

---


En suosittele. Ite otin kortisonin ja siitä ei ollu mitään hyötyä. Ja käsi oli jonku viikon TÄYSIN käyttökelvoton ja pitkään viel epämukava sen jälkeen. Lepo auttaa. Eli käsi pois hiireltä kokonaan kuukaudeksi tai pariksi (opit datailee vasurilla muutamassa viikossa, takaan sen) ja muutenkin rasitusta pienemmälle (kanna tavarat vasurilla jne.)

Ton kanssa ei kyllä kandee leikkiä.



Nii mut tää on vasurissa.. En oo iha varma, voi olla että alko pari viikkoa sitten viimeisen hieronnan jälkeen tms. Tai sit johtuu huonosta työergonomiasta himassa ku olin viikon lomalla röhnöttelee tietokonetuolissa. Tai sit jostai. Onneks oon oikee kätinen nii hiiri ja kaikki toimii normaalisti oikeella.
Mut vituttaa silti. Netissä oli että tehokkain on kortisonipiikki, mut siitäki menee kuulema 4-6 viikkoo että voi tehdä töitä kädellä täyspainoisesti.. *uuh* Mut joo, oon kuullu samaa. Lääkärikään ei suositellu sitä piikkii. Ehkä mun sit vaa pitää lepuuttaa tätä kättä.
Avatar
#16602 • • pia^^ Guest
Väsyttää taas kerran laittoman paljon *eiei* kouluhommat on rästissä ja niit kasaantuu koko ajan lisää *uuh*
Avatar
#16603 • • cjet Guest

mayah, 11.10.2006 09:09:

Aika outoo kyllä. Omani meinaa kehittyi vuoden intensiivisen datailemisen ja blokkarin työn yhdistelmästä. En oo moiseen Pika-tenniskyynärpäähän törmänny! Kandee ehkä näyttää jollekki fysioterapeutille normi-terveyskeskuslääkärin sijaan.



Mä käyn yksityisellä muutenki aina. Saa laadukkaampaa palvelua. Mä kyl myös teloin itseäni kuukaus sitten fillarilla kun lensin selälleni.. toiseen kyynärpäähän tuli kolme tikkii ja silleen.. Ett on se voinu siitä kaatumisesta ärtyä toi toinenki kyynärpää.. Jos sinne on jääny joku hermo pinteeseen.. Mene ja tiedä.. *uuh*
tomii

Posts: 3,594

#16604 • • tomii kallion herttua
Lähtee kämppä (taas) alta... eipä stressaa, eipä. *uuh*

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#16606 • • Enkeli Guest
Huomenna osallistun "nuori yrittäjä 24" -kurssille ja ideana on että olen koulussa luennoilla etc. 24tuntia PUTKEEN! Siis nukun koulussa yön (ihanaa, odotan innolla kylmää ja kovaa luokan lattiaa makuupussissa *dissaa*) enkä pääse murun viereen *nyyh*
Mun ei edes alunperin pitäny mennä koko kurssille mutta sit pääsinkin ja sain sen tiedon vasta eilen, kiva hulapaloo laittaa kaikki kuntoon jne. Lähinnä nyt vaan ärsyttää koko homma *grr*
lunake

Posts: 800

#16607 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Vittusaatanaperkele ku on vaikeeta hankkia uutta pesukonetta !
*senkin**dissaa**toktok*
*polkee jalkaa maahan*

--
Hedelmällisyys on påp!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#16608 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

lunake, 11.10.2006 14:05:
Vittusaatanaperkele ku on vaikeeta hankkia uutta pesukonetta !
*senkin**dissaa**toktok*
*polkee jalkaa maahan*



Ei kai se nyt niin vaikeeta voi olla? *ding* Kävelet vaan pesukonekauppaan, valkkaat omasi ja pyydät kotiinkuljetuksen ja asennuksen.. Avot..ja uusi kone on tuota pikaa kotona..*hihu*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

lunake

Posts: 800

#16609 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Super-Kerttu, 11.10.2006 14:17:
---
lunake, 11.10.2006 14:05:
Vittusaatanaperkele ku on vaikeeta hankkia uutta pesukonetta !
*senkin**dissaa**toktok*
*polkee jalkaa maahan*

---


Ei kai se nyt niin vaikeeta voi olla? *ding* Kävelet vaan pesukonekauppaan, valkkaat omasi ja pyydät kotiinkuljetuksen ja asennuksen.. Avot..ja uusi kone on tuota pikaa kotona..*hihu*



Minä olin tyytymässä käytettyyn rotiskoon kun ei oikeen oo rahnaa ostella uutta masiinaa. Kuljetus/kantoapu nyt tässä kusi ku yks *piip* päätti ottaa "rennosti".... *hmph*

--
Hedelmällisyys on påp!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#16610 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

lunake, 11.10.2006 14:19:


Minä olin tyytymässä käytettyyn rotiskoon kun ei oikeen oo rahnaa ostella uutta masiinaa. Kuljetus/kantoapu nyt tässä kusi ku yks *piip* päätti ottaa "rennosti".... *hmph*



Ai no sit se saattaa olla vähän haastavampaa..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

asdf

Posts: 3,155

#16611 • • asdf
Paskat komediasarjat.
Avatar
#16612 • • Säty Guest
Ihmismassa Stockkalla*uuh*
Zapa

Posts: 1,393

#16613 • • Zapa Mr Wrangler

sifia, 11.10.2006 15:38:
Ihmismassa Stockkalla*uuh*



Ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa elämässäni menin hulluille päiville ja ajattelin ostaa kaverille sen 650 F-S kannettavan kun se ei itse päässyt paikalle. Olin klo 7.55 pääovella ja siellä oli ihan törkeesti jengiä jonottamassa. Lopulta kun pääsin alakertaan missä kannettavat oli, ryysis / töniminen oli sietämätöntä ja kannettavat loppui nenän edestä. Älytöntä noi hullut päivät, ihmiset sekoaa.
Avatar
#16614 • • Marianne Guest
suunnaton ikävä erästä*nyyh*
Mellu-

Posts: 4,006

#16615 • • Mellu-
kolmen viikon gines täällä pieksämäellä..
Ikävä rakasta ja kamuja..
se yks joukkuelainen ja valmentaja..


joo.. melkee hymyilyttää :/
Onneks andyn lähetys lättyjä tuli ni ei menny päivä ihan vituiksi :F

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#16616 • • Mellu-

Cjet, 11.10.2006 07:45:
+ että luin just tosta vitun tenniskyynärpäästä mikä mul lääkärin mukaan on.. *eiei* Hoito on yleensä vaikeaa ja kestää yleensä kuukausia tai jopa vuoden.. *uuh* Vittu mä meen johonki nappaa sen kortisonin kohta tohon. Mä todellakaan venaa edes kuukautta että pääsen salille treenaa. Johan mulle eilen sanottiin ett maha on ruvennu kasvaa ku oon ollu kuukauden toipilaana.. *grr*

'

urheiluteippiä ja sormijumppaa *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Fyrisch

Posts: 4,525

#16617 • • Fyrisch
hc hedari ja flunssa maanantaist lähtien!

tää paikka on homees <3
Mellu-

Posts: 4,006

#16618 • • Mellu-
en muista oonko maininnu jo tästä mutta en pääse mummin 90v synttäreille ku meil on peli somerolla ja valmentaja tarvii mut sinne mukaan istumaan penkille.. jipii *hmph*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

:D

Posts: 3,707

#16619 • • :D
Höhö juuri ostamastani vinyylista löytyi sitten pienoinen
"yllätys". nihnah. Pieni reikä vaan keskellä biisia.
Onneksi neula pysyi urallaan kuitenkin vaik pelkäs pahinta . :|
Keikalle en kyl moisella levyllä lähtis.

Noh sit mua hämäs myöskin se, et vinyylilevyssä on jotain
paperia tai vastaavaa sisällä?! o,O

lost_track.jpg

Hyvinkin hämmentävää. Onneks biisi on nyt koneella
arkistoissa, pienillä naksuilla. ;)
Avatar
#16620 • • Kirsikka Guest
Koulumasennus *uuh* Motivaatio hukassa, liikaa tehtäviä ja vielä yksinäinen olo kaupanpäälle. No, jos vielä reilut 3 kk jaksais, ni sit ei tarvi miettiä opiskeluja ainakaan pariin vuoteen...