päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,408 views

KooKie

Posts: 4,338

#16581 • • KooKie aka. Petress Pan

Annakins, 10.10.2006 09:14:
---
Freja, 9.10.2006 19:47:

Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian pois *nyyh*

---


Mä tiedän täysin tunteen. Mun lapsuuden koti myytiin reilu vuosi sitten. Vieläkin tulee pala kurkkuun jos käyn pyörähtämässä siinä edessä.



Mulla oli aivan kamalan pitkään sama ongelma. Olin asunut elämäni 10 ensimmäistä vuotta samassa pihassa ja sitten muutettiin muutaman kilsan päähän sieltä. Pienenä tyttönä saattoi tulla iltaisin ihan kunnolla itku puseroon, kun jo siinä iässä tunsin, että oon menettänyt lapsuuteni. *uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

alphamagic

Posts: 3,628

#16582 • • alphamagic

Super-Kerttu, 10.10.2006 18:51:
---
alphamagic, 10.10.2006 12:42:
I need holidays. Tai ihan vaan uuden työn. Tai työttömän arjen. Tai ehken sittenkään. Koska tarvitsen rahaa. Että saan ruokaa. Ja tyydyttävän elintason. Tai jotain.

Voisko ne ees harkita että laittais tuon ilmastoinnin pienemmälle ni ei tarvii kokoajan juoda kuumaa kaakaota keuhkokuumeen pelossa?

Tosin keuhkokuume ois jees. Saisin lomaa. Jota kaipaan. Kipeesti. Taas. Tai uuden työpaikan. Tai työttömän arjen.

*piiri pieni pyörii - tää ääliö siinä hyörii*
*hermot sanoo soo soo soo - HERMOT SANOO SOO SOO SOO*

*igor*

---



Jooh..Jotain tommosta mäkin kelailen joka ikinen päivä..*igor*



Niinpä... ehkä asteen tai pari turhauttavaa *igor*
Umpikuja mistä ei oikeestaan osaa pois. tai osaa mut sit ollaan taas tyhjän päällä ja mietitään et Oliko se sittenkään kauheen fiksu ratkasu.
Jospa joku kertois mitä tehdä? *pepsodent*
Ainii, niin käy vaan leffoissa.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

noena

Posts: 3,138

#16585 • • noena first breath after coma

alphamagic, 10.10.2006 12:42:
-clips-


Nyt keksitään sulle joku vapaa ajan juttu miten voit rentoutua niin ettei ahdista niin paljoa töissä :)
Oon muru takanas, kaadu vaan jos siltä tuntuu *hali*

--
TwistedLife™ Amusement Park

perhosnei

Posts: 85

#16586 • • perhosnei siivellinen
en tiedä mikä on yksivartaloinen ja mikä kaksivartaloinen nomini :(
Mellu-

Posts: 4,006

#16588 • • Mellu-
eräs henkilö joka puhuu seläntakana minusta ja muista joukkuelaisista paskaa jne. ja vielä sellaisille henkilöille ketkä ovat samassa joukkueessta tai saman kaupungin miesten joukkueessa.. kivaa *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

bubbelgum

Posts: 2,477

#16589 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~
Ääh. Mun piti ostaa kaupasta maraboun digestivekeksisuklaalevy, mut olinkin epähuomiossa ottanu daimsuklaalevyn. En oo koskaan tykänny daimista, ku se on sellasta kovaa, ja narskuu hampaissa. Just oli odottanu et jee, saan pari palaa hyvää suklaata, ja sit se oliki ihan väärää. *hmph*

Nojoo, onneks ei oo mikään maailman loppu, mut ärsyttää silti. *nauru*

Edit: jahas tulipa sitten ihan "oikeakin" syy kirjottaa tähän topicciin. Aika pieni ja kai mitätön asia, mut tuli silti jotenkin tosi loukkaantunut ja paha mieli. *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Iro

Posts: 103

#16590 • • Iro
flunssa *nuha**uuh*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Nacu

Posts: 1,293

#16591 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

alphamagic, 10.10.2006 20:21:
---
Super-Kerttu, 10.10.2006 18:51:
---
alphamagic, 10.10.2006 12:42:
I need holidays. Tai ihan vaan uuden työn. Tai työttömän arjen. Tai ehken sittenkään. Koska tarvitsen rahaa. Että saan ruokaa. Ja tyydyttävän elintason. Tai jotain.

Tosin keuhkokuume ois jees. Saisin lomaa. Jota kaipaan. Kipeesti. Taas. Tai uuden työpaikan. Tai työttömän arjen.

*piiri pieni pyörii - tää ääliö siinä hyörii*
*hermot sanoo soo soo soo - HERMOT SANOO SOO SOO SOO*

*igor*

---



Jooh..Jotain tommosta mäkin kelailen joka ikinen päivä..*igor*

---


Niinpä... ehkä asteen tai pari turhauttavaa *igor*
Umpikuja mistä ei oikeestaan osaa pois. tai osaa mut sit ollaan taas tyhjän päällä ja mietitään et Oliko se sittenkään kauheen fiksu ratkasu.
Jospa joku kertois mitä tehdä? *pepsodent*



Samma här! Ajattelin vaihtaa duunia, koska edellisessä palaa käpy. Seurauksena se, että nyt 2 työtä ja koulu päälle :D

Kohta voitte tulla moikkaileen mua tonne Nokian Pitkäänniemeen jossa raapustelen värikynillä rästitenttejä...

Ei vais. Toivottavasti ne tunnit tuosta kohta vähenee, että pääsee koulutöiden kimppuun. Mut toisaalta ei saa vähetä, koska tarvin rahaa...

Tilulilulei!

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Avatar
#16593 • • cjet Guest

mayah, 11.10.2006 05:24:
Heräsin sitte ennen viittä ja tunnetusti olen todella huono nukahtamaan uudestaan. Joten tässä sitä nyt kökötetään sitte.

+ et täällä kämpässä on ihan TÖRKEEN kylmä. Toivottavasti ei oo tällasta koko talvi!



Mul kans.. heräsin siihen että mä oon iha jäässä, ja mun kurkku on iha sika kipee.. *uuh* Sit vaa kävin juomas ja jatkoin unia, mut oon kyl nyt aamusta viritelly kaikki maailman räppänät kiinni, ja patterit päälle..

Sitäpaitsi milloin voitas siirtyä talvi-aikaan? Tääl on aivan masentavan pimeetä ulkona.
KooKie

Posts: 4,338

#16594 • • KooKie aka. Petress Pan
Nää aamuherätykset. Voi stna, että mä vihaan näitä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#16595 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..Kaivolta voi hakea seuraavan kerran löytötavaroita lauantaina 14.10.2006. Mutku mä tartten ne tavarat viimeistään perjantaiksi! *nyyh* Tai siis eihän se oo ees viel varmaa onko mun reppu siellä..Voi perse! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#16596 • • cjet Guest
+ että luin just tosta vitun tenniskyynärpäästä mikä mul lääkärin mukaan on.. *eiei* Hoito on yleensä vaikeaa ja kestää yleensä kuukausia tai jopa vuoden.. *uuh* Vittu mä meen johonki nappaa sen kortisonin kohta tohon. Mä todellakaan venaa edes kuukautta että pääsen salille treenaa. Johan mulle eilen sanottiin ett maha on ruvennu kasvaa ku oon ollu kuukauden toipilaana.. *grr*
Avatar
#16597 • • Taika Guest
nojoo. ne niistä hyvistä yöunista*justjoo*
neljän jälkeen heräsin miettimään työjuttuja ja uudestaanhan en sitten saanut unta..viikonloppuna olenkin varmaan niin väsynyt että tukholman risteily menee nukkuessa. tekee toisaalta vaan hyvää mun pankkitilille*nauru*
Nacu

Posts: 1,293

#16598 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tää on niin tätä.

Kun menee liian lujaa, ei ehdi pysähtyä miettimään. Olen nyt koululla ja lupauduin puolen päivän jälkeen menemään töihin. Pointti vaan on se, että olen täällä nyt turhaan, koska kurssi jolle tulin onkin vasta iltapäivällä.

Ja taas kauhee säätö... *igor*

Mä en tee kohta enää mitään!! *toktok* *grr*

(ja rästitehtäviähän ei voi tehdä, sillä kaikki materiaalit on kotona *justjoo*)

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

larzizi

Posts: 1,661

#16599 • • larzizi

Nacu, 11.10.2006 08:36:
Tää on niin tätä.

Kun menee liian lujaa, ei ehdi pysähtyä miettimään. Olen nyt koululla ja lupauduin puolen päivän jälkeen menemään töihin. Pointti vaan on se, että olen täällä nyt turhaan, koska kurssi jolle tulin onkin vasta iltapäivällä.

Ja taas kauhee säätö... *igor*

Mä en tee kohta enää mitään!! *toktok* *grr*

(ja rästitehtäviähän ei voi tehdä, sillä kaikki materiaalit on kotona *justjoo*)



Sit ei muuta kun kotiin takaisin nukkumaan (tai tekemään jotain tekemättömiä asioita) ja iltapäiväksi töihin :)

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Nacu

Posts: 1,293

#16600 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

larzizi, 11.10.2006 08:40:
---
Nacu, 11.10.2006 08:36:
Tää on niin tätä.

Kun menee liian lujaa, ei ehdi pysähtyä miettimään. Olen nyt koululla ja lupauduin puolen päivän jälkeen menemään töihin. Pointti vaan on se, että olen täällä nyt turhaan, koska kurssi jolle tulin onkin vasta iltapäivällä.

Ja taas kauhee säätö... *igor*

Mä en tee kohta enää mitään!! *toktok* *grr*

(ja rästitehtäviähän ei voi tehdä, sillä kaikki materiaalit on kotona *justjoo*)

---


Sit ei muuta kun kotiin takaisin nukkumaan (tai tekemään jotain tekemättömiä asioita) ja iltapäiväksi töihin :)



Vaan entäs se kurssi? Siitä ois tänään preppausta kun perjantaina tentti. Ja tuo sisäinen laskentatoimi ei oo mulle se helpoin juttu...

Mutta kotiin tästä menen nyt kuitenkin. Ja jos olen oikein reipas niin jumpalle klo 10.00. Kerrankin kun ehtii (ja on turhaan hereillä)*jiihaa*

Hajottaa vaan tää oma tyhmyys. Kun tuntuu, että kaikki asiat on yhtä suurta mössöä. Sitten tapahtuu tällasia mokia ja kun ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa niin tekee hallaa itselleen tavalla tai toisella. *uuh*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself