päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,063 views

Avatar
#16561 • • Taika Guest
sain ehkä nukuttua 5h viime yönä. ja sitä edellisenä yönä ainakin sen 4h. *poks*
onneks mun ei tänään juurikaan tarvi kommunikoida muiden ihmisten kanssa. *igor*
KooKie

Posts: 4,338

#16562 • • KooKie aka. Petress Pan
Heräsin puhelime pirinään. Voi helvetti mä olin hukassa "Kuka, mitä, missä, millon?" Ja mulla on tänään 3h koulua. MULLA! Ei mulla oo niin pitkiä päiviä ikinä! Voisin kyl mennä nukkumaan jo yhdeksältä tänään, hitto mikä olo. *poks*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#16563 • • Annakins Guest

Freja, 9.10.2006 19:47:
---
Cjet, 9.10.2006 19:44:
*ding* *täh* Eksä muka oo jo?

---


Oon mä tavallaan, mut Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian pois *nyyh* Tääl mä katon yhen kiinteistöfirman sivuilta meidän kämpästä kuvia ja pillitän että pian sinne ei voi enää mennä tosta noi vaan.. Avaimetkin joudun kai pian lähettämään sinne. *uuh*



Mä tiedän täysin tunteen. Mun lapsuuden koti myytiin reilu vuosi sitten. Kun lähdin reissuun, äiti asui siellä vielä ja ku tulin takas ni sinne ei enää voinutkaan mennä :( Vieläkin tulee pala kurkkuun jos käyn pyörähtämässä siinä edessä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#16564 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Menin ottaan työvuoron, joten tästäkin päivästä (kuten eilisetä) tulee 13 tuntinen *hmph* Tänään piti lukee matikan tenttiin ja tehdä yhdestä haastattelusta tiivistelmä, mut ei kai sitä kerkee kun pitää olla töissä..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#16565 • • Freja Sihteeri

Annakins, 10.10.2006 09:14:
Mä tiedän täysin tunteen. Mun lapsuuden koti myytiin reilu vuosi sitten. Kun lähdin reissuun, äiti asui siellä vielä ja ku tulin takas ni sinne ei enää voinutkaan mennä :( Vieläkin tulee pala kurkkuun jos käyn pyörähtämässä siinä edessä.



Mä en siis oo yksin.. *blush* Ja onhan tässä sekin hyvä asia, että pian äippä ja iskä on si lähempänä. Voin piinata niitä useemmin *tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zapa

Posts: 1,393

#16566 • • Zapa Mr Wrangler
väsväsväsyttääääääääääää
Trixie

Posts: 1,342

#16567 • • Trixie
Nenä ihan tukossa, päätä juilii ja palelee*uuh* taitaa taas flunssa tulla takas*nyyh*

--
face your fears and live your dreams

vanhus

Posts: 889

#16568 • • vanhus
*nuha*painaa jo toista viikkoa *joo* *uuh*
Saara

Posts: 1,954

#16569 • • Saara #2970

Hyzenthlay, 10.10.2006 09:35:
Menin ottaan työvuoron, joten tästäkin päivästä (kuten eilisetä) tulee 13 tuntinen *hmph* Tänään piti lukee matikan tenttiin ja tehdä yhdestä haastattelusta tiivistelmä, mut ei kai sitä kerkee kun pitää olla töissä..



Et olis ottanut, ei voi pakottaa.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

112

Posts: 61

#16570 • • 112
Sormeen sattuu, koska onnistuin vahingossa sheivaamaan siitä palan pois. *pepsodent*
Käveleminen sattuu, koska onnistuin murtamaan varpaani, kun potkaisin sen sohvan kulmaan.
kohelolla on paskanen loppu. *eikä*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

sune

Posts: 2,096

#16571 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
kipee kipee kipee kipee kipeee *uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

alphamagic

Posts: 3,628

#16572 • • alphamagic
I need holidays. Tai ihan vaan uuden työn. Tai työttömän arjen. Tai ehken sittenkään. Koska tarvitsen rahaa. Että saan ruokaa. Ja tyydyttävän elintason. Tai jotain.

Voisko ne ees harkita että laittais tuon ilmastoinnin pienemmälle ni ei tarvii kokoajan juoda kuumaa kaakaota keuhkokuumeen pelossa?

Tosin keuhkokuume ois jees. Saisin lomaa. Jota kaipaan. Kipeesti. Taas. Tai uuden työpaikan. Tai työttömän arjen.

*piiri pieni pyörii - tää ääliö siinä hyörii*
*hermot sanoo soo soo soo - HERMOT SANOO SOO SOO SOO*

*igor*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#16573 • • Peikkotyttö
Onpas taas niiin kurja olo *nuha**uuh*

--
Groove is in the Heart

Winde

Posts: 336

#16574 • • Winde Tuuli
Kipeenä olo on niin tylsää *nuha*
merqus

Posts: 1,010

#16575 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
TAAS toi kone hajos *igor* Ei siis riittäny, että eilen ei saanu mitään tehtyä, mutta vielä tääkin päivä meni ihan vituiks saman vian takia. Pitkä ilta tiedossa... Huoh
Avatar
#16576 • • jesus Guest
Taas laukes nettiyhteys duunissa *senkin*

Oikeesti alkaa risoo toi sonera..

Onneks täl kertaa ei kestäny kun päivän saada kuntoon.
sapeli

Posts: 11,768

#16577 • • sapeli jokukukamikä?
*eiei* nyt ei kyl oikeen mikään oo helppoa *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#16578 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

alphamagic, 10.10.2006 12:42:
I need holidays. Tai ihan vaan uuden työn. Tai työttömän arjen. Tai ehken sittenkään. Koska tarvitsen rahaa. Että saan ruokaa. Ja tyydyttävän elintason. Tai jotain.

Voisko ne ees harkita että laittais tuon ilmastoinnin pienemmälle ni ei tarvii kokoajan juoda kuumaa kaakaota keuhkokuumeen pelossa?

Tosin keuhkokuume ois jees. Saisin lomaa. Jota kaipaan. Kipeesti. Taas. Tai uuden työpaikan. Tai työttömän arjen.

*piiri pieni pyörii - tää ääliö siinä hyörii*
*hermot sanoo soo soo soo - HERMOT SANOO SOO SOO SOO*

*igor*




Jooh..Jotain tommosta mäkin kelailen joka ikinen päivä..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

asdf

Posts: 3,155

#16579 • • asdf
Voi motivaatio, missä olet? Eipä olla tavattu muutamaan kuukauteen..
Fresia

Posts: 764

#16580 • • Fresia vähän outo
Kiire *igor* Ei millään ehdi kaikkea seuraavan kahden viikon aikana, ei ainakaan lukea kaikkiin tentteihin *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*