onneks mun ei tänään juurikaan tarvi kommunikoida muiden ihmisten kanssa.
31,307 posts, 1,566 pages, 8,541,422 views
Freja, 9.10.2006 19:47:
---
Cjet, 9.10.2006 19:44:
Eksä muka oo jo?
---
Oon mä tavallaan, mut Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian pois Tääl mä katon yhen kiinteistöfirman sivuilta meidän kämpästä kuvia ja pillitän että pian sinne ei voi enää mennä tosta noi vaan.. Avaimetkin joudun kai pian lähettämään sinne.
Annakins, 10.10.2006 09:14:
Mä tiedän täysin tunteen. Mun lapsuuden koti myytiin reilu vuosi sitten. Kun lähdin reissuun, äiti asui siellä vielä ja ku tulin takas ni sinne ei enää voinutkaan mennä :( Vieläkin tulee pala kurkkuun jos käyn pyörähtämässä siinä edessä.
Hyzenthlay, 10.10.2006 09:35:
Menin ottaan työvuoron, joten tästäkin päivästä (kuten eilisetä) tulee 13 tuntinen Tänään piti lukee matikan tenttiin ja tehdä yhdestä haastattelusta tiivistelmä, mut ei kai sitä kerkee kun pitää olla töissä..
alphamagic, 10.10.2006 12:42:
I need holidays. Tai ihan vaan uuden työn. Tai työttömän arjen. Tai ehken sittenkään. Koska tarvitsen rahaa. Että saan ruokaa. Ja tyydyttävän elintason. Tai jotain.
Voisko ne ees harkita että laittais tuon ilmastoinnin pienemmälle ni ei tarvii kokoajan juoda kuumaa kaakaota keuhkokuumeen pelossa?
Tosin keuhkokuume ois jees. Saisin lomaa. Jota kaipaan. Kipeesti. Taas. Tai uuden työpaikan. Tai työttömän arjen.
*piiri pieni pyörii - tää ääliö siinä hyörii*
*hermot sanoo soo soo soo - HERMOT SANOO SOO SOO SOO*