mayah, 11.10.2006 08:46:
---
Cjet, 11.10.2006 07:45:
+ että luin just tosta vitun tenniskyynärpäästä mikä mul lääkärin mukaan on.. Hoito on yleensä vaikeaa ja kestää yleensä kuukausia tai jopa vuoden.. Vittu mä meen johonki nappaa sen kortisonin kohta tohon.
---
En suosittele. Ite otin kortisonin ja siitä ei ollu mitään hyötyä. Ja käsi oli jonku viikon TÄYSIN käyttökelvoton ja pitkään viel epämukava sen jälkeen. Lepo auttaa. Eli käsi pois hiireltä kokonaan kuukaudeksi tai pariksi (opit datailee vasurilla muutamassa viikossa, takaan sen) ja muutenkin rasitusta pienemmälle (kanna tavarat vasurilla jne.)
Ton kanssa ei kyllä kandee leikkiä.
Nii mut tää on vasurissa.. En oo iha varma, voi olla että alko pari viikkoa sitten viimeisen hieronnan jälkeen tms. Tai sit johtuu huonosta työergonomiasta himassa ku olin viikon lomalla röhnöttelee tietokonetuolissa. Tai sit jostai. Onneks oon oikee kätinen nii hiiri ja kaikki toimii normaalisti oikeella.
Mut vituttaa silti. Netissä oli että tehokkain on kortisonipiikki, mut siitäki menee kuulema 4-6 viikkoo että voi tehdä töitä kädellä täyspainoisesti.. Mut joo, oon kuullu samaa. Lääkärikään ei suositellu sitä piikkii. Ehkä mun sit vaa pitää lepuuttaa tätä kättä.