päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,136,302 views

tir

Posts: 951

#15641 • • tir
Selkä rikki. Ja siitä johtuvat erinäiset asiat.
kaikki.
miks tälläsiä päiviä pitää olla...
lohikarme

Posts: 1,730

#15643 • • lohikarme RitariVittupää

wammi, 31.8.2006 06:46:
unettomuus..*grr*



Mä voin lahjottaa osan mun unenlahjoista... tulee nukuttuu liiankin hyvin *lmao*

--
Qualis artifex pereo

wammi

Posts: 627

#15644 • • wammi

lohikarme, 31.8.2006 06:54:
---
wammi, 31.8.2006 06:46:
unettomuus..*grr*

---


Mä voin lahjottaa osan mun unenlahjoista... tulee nukuttuu liiankin hyvin *lmao*



joo ei tekis vaihtari pahaa.vituttaa, ku yleensä tää iskee viel just sillo, ku on lomilla tai muuten vaan yksittäinen vapaapäivä.et pistäs vaan sitä unihiekkaa säkeittäin tähän osoitteeseen!
terraluna

Posts: 1,270

#15645 • • terraluna Agentti
Hyvin starttas päivä, herättyäni vein pyykkejä pyykkitupaan ja kas, joku apina on hajottanut alaoven molemmat lasit käyttäen työkalunaan mitä ilmeisimmin polkupyörääni ja polkupyörätelinettä. Toivottavasti fillari toimii vielä. *uuh*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

seilori

Posts: 482

#15646 • • seilori

terraluna, 31.8.2006 07:44:
Hyvin starttas päivä, herättyäni vein pyykkejä pyykkitupaan ja kas, joku apina on hajottanut alaoven molemmat lasit käyttäen työkalunaan mitä ilmeisimmin polkupyörääni ja polkupyörätelinettä. Toivottavasti fillari toimii vielä. *uuh*



Kumma ettei moiseen meluun ole kukaan herännyt ja reagoinut. Jos pyörä ei ole enää lainkaan kunnossa, niin ompahan taas lisäsyitä uuden hankkimiseen (jos tuo nyt mitään lohduttaa).
merqus

Posts: 1,010

#15647 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Ei alkanu hyvin tääkään päivä. Olin viime yön systerin kämpillä pitämässä koiralle seuraa enkä sitten tietenkään saanu nukuttua ku oli niin paljon vieraita ääniä. Nyt ois vielä erityisesti tarvinnu sitä lepoa kun on flunssanpoikanen kiusana.. Sitten kaiken kivan lisäks iski niin paha vatsakipu ettei pystyssä pysy muutamaa hetkeä kauempaa. Eikä tietenkään särkylääkettä löydy mistään. Huoh...
Avatar
#15648 • • Annakins Guest
Käsittämättömän väsynyt olo *poks*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#15649 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Herääminen kipeenä, darrassa ja meikit poskilla *igor* Ois koululla joku kirjastokierros kymmeneltä, mut taidan lusmuta ihan suosiolla... Ei oo kiva lusmuta, oon välillä vähän liiankin hyvä siinä *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#15650 • • gnomex Guest
Terveyttä arvostaa vasta kun sitä ei ole *nuha**sars**hikoil*
Samu81

Posts: 1,224

#15651 • • Samu81 kokolihaa
...palkka meni :(

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Avatar
#15652 • • titityyt Guest
Menee niin hermo työnhakuun. Kävin haastattelussa, hyvin meni ja luvattiin soittaa heti maanantaina. No ei tietenkään kuulu mitään, kuin vasta tänään. Ja yllätys yllätys paikka meni jollekin puskaradion kautta. aka. pomon sukulaiselle. Pitääkö sitä paikkaa sit edes ilmoittaa missään ja haastatella ihmisiä jos se sukulainen sinne on tulossa anyway??? Ei edes lohduta se, että mut oltais valittu tehtävään jos puskaradio ei olis saanut paikkaa.
Avatar
#15653 • • Taika Guest
en ymmärrä miten mua voi väsyttää näin paljon vaikka oon nukkunut 12h viime yönä*ding*
tosin pari viimeistä viikkoa on olleet sen verran raskaita ettei ihmekään jos väsyttää - ylitöitäkin on jo kertynyt pelkästään tästä viikosta reilu 10h..

onneks kohta on viikonloppu ja saa vaan nukkua*hihu*
martina

Posts: 1,875

#15655 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
kamala päivä... *uuh* onneks alko v-loppu... mua saa tulla halimaan nyt...
Avatar
#15656 • • astaroth Guest
nythän sitä vasta kipeiksi tultiin. ja kun kuvittelin selviäväni säikähdyksellä
Zapa

Posts: 1,393

#15657 • • Zapa Mr Wrangler
huh tää jokavuotinen mysterious ibiza-flu iskee taas, kurkku, nenä ja pää jumissa. ja kahden viikon päästä uudestaan taas saarelle flunssaa hakemaan *nuha*
Avatar
#15658 • • Edited gnomex Guest
Kaiken maailman kokeita ottivat eivätkä keksi mikä mua vaivaa... Tahtoo takas terveeks *nyyh**nuha**sars**uuh* 39,1C kivakiva.
Avatar
#15659 • • gnomex Guest

Zapa, 31.8.2006 14:37:
huh tää jokavuotinen mysterious ibiza-flu iskee taas, kurkku, nenä ja pää jumissa. ja kahden viikon päästä uudestaan taas saarelle flunssaa hakemaan *nuha*


Sairastuitko matkalla? Mä tulin Espanjasta viikko sitten ja nyt on ihan ihme tauti...
onni3mk

Posts: 3,973

#15660 • • onni3mk Onni on.
Fak, mä en saa toimeentulotukee kahteen seuraavaan kuukauteen. *dissaa*

Se ois sit kituuttamista seuraavat kuukaudet, kun nyt on törsätty vähän liikaaki täs kuus. *grr**hmph*

--
Onni on.