päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,229,829 views

ee102

Posts: 775

#7781 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Väsyttää vaan niin kamalasti. Tekis mieli nukkua viikko, ku viikon päästä vasta tulee rahaaki, sitä ennen on rahat ihan lopussa. Ja vaikka on bileetki huomenna niin jotenki vaan ahdistaa - ajatus niistä bileistäki. Ja harmittaa, ku ei saa oikeen ketään yhtäkkiä kiinni nyt ku tarvis saada. Yksinäinen olo vaan jatkuu, vaikka just olin pari vuorokautta yhen hyvän kaverin luona. On suorastaan tyhjiö päässä, ja sen vois täyttää unella, ettei joutuis miettimään koko ajan, että mitä seuraavaks, ku ei oikein asiat vaan luista nyt. Liian moni asia ja kaveruussuhde tuntuu olevan harhaa. Onkohan kaikki loppujen lopuksi harhaa?

Oikeastaan vois nukkua kuukauden *poks* tai vaikka 2 niin että sopivasti heräis kunnon kevääseen ja Neonin bileisiin täällä, jos vaikka sitten ois taas paljon helpompaa ja mukavampaa. Saahan sitä aina toivoa.
MaSari

Posts: 1,986

#7782 • • MaSari space jammer
Väsynyt ja vittuuntunut *poks* En jaksa olla enää ees vihanen. Tuntuu raskaalta tää elämä just nyt.. Töissäkin on meneillään mammuttimarkkinat ja ihmiset ostaa ihan mammutisti ja tunkee jokapuolella kun mammutit *nyyh* Vitun ahdistavaa! SIt kun saa kaiken lisäks vielä juosta paikoista toiseen ilman, että saa hengähtääkään niin tässä sitä ollaan.. *tähtiä näkeil* *nukkuu* Ja huomenna meno jatkuu yhdeksän tunnin työvuorolla.. jihhaa *hahjust*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

dj SäPi

Posts: 57

#7783 • • dj SäPi Team FFF, allstars
... on olla P.A. ja yksin, nyyh...

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

Encoder

Posts: 310

#7784 • • Encoder Kofeinisti
Neljättä päivää kuumeessa, bakteeritulehdus kurkussa *sars*
Rästihommat kasaantuu, kokeet lähenee...
Ja oikein mihinkään ei silti pysty keskittymään.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7785 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ihan helvetillinen yli 9h duunipäivä, ja sit kun oon vihdoin 21.23 ihmettelemässä millon bussi menee, niin sehän on mennyt 21.22! ei muuta kuin seuraavalla bussilla takaa-ajoon siinä kumminkin onnistumatta. Sitten 2km kävelyä tossa -10*c pakkasessa painavan kauppakassin kanssa ja kuoleman väsyneenä.. lisänä viel "mukava" tuuli joka aiheutti päänsäryn. Nyt sit kotona just ja just elävien kirjoissa ja huomenna taas töihin *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

zenny

Posts: 1,145

#7786 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Lotossa oli jälleen kerran vain 3 oikein...*grr* *hymy* *nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#7787 • • Marianne Guest
Vitt* mikä päivän aloitus Jorvin päivystyksessä*poks* voikin taas rentoutuneena aloittaa huomenna työviikon*dissaa*
ZaZa

Posts: 262

#7788 • • ZaZa
tää on kyllä eilisen :( mutta en eilen ehtinyt itkee tänne. Mun puhelin varastettiin baarissa.
*nyyh* Kaikkien ihmisten numerot meni ja pitää taas ostaa uus puhelin. Ja mikä surullisinta, menetin kaikki mun poikaystävän lähettämät ihanat viestit...
Elämä ei nyt muutenkaan oo oikein luistanut... *nyyh* *nyyh* *nyyh*
Ja kirjotuksetkin alkaa huomenna.... *grr*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

merqus

Posts: 1,010

#7789 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
On vaan niin käsittämättömän hirveä olo just nyt *nyyh* Jouduin tekemään päätöksen jota en missään tapauksessa olisi halunnut tehdä ja en vaan saa rauhaa ajatukselta, että mun ois pitäny voida tehdä jotain toisin. Ehkä tää helpottaa huomenna, jos vaan saan nukuttua ens yön kunnolla *uuh*
Avatar
#7790 • • saga Guest
koulu alko pitkästä aikaa... ei kestä olla joka päivä täälä... *eiei*
Chare

Posts: 412

#7791 • • Chare kiltti tyttö

ZaZa:
tää on kyllä eilisen :( mutta en eilen ehtinyt itkee tänne. Mun puhelin varastettiin baarissa.
*nyyh* Kaikkien ihmisten numerot meni ja pitää taas ostaa uus puhelin. Ja mikä surullisinta, menetin kaikki mun poikaystävän lähettämät ihanat viestit...
Elämä ei nyt muutenkaan oo oikein luistanut... *nyyh* *nyyh* *nyyh*
Ja kirjotuksetkin alkaa huomenna.... *grr*



voi sua raksu.. *lohduttel*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Avatar
#7792 • • MiSSy* Guest
Nyt voin kyllä sanoa itteäni tyhmäksi, luulin pystyväni parempaan mutta kuinkas kävikään *dissaa**nyyh**poks**uuh*
Toivottavasti tää oli vain pieni takapakki... ja matka jatkuu eteenpäin....
ChocoCat*

Posts: 690

#7793 • • ChocoCat* Prinsessa
No ku mie sain tarkastusmaksun 60ekee!!*itku**itku**itku*
Olin laittelemassa tekstareit ni en tajunnu....*itku*
Mut aivan ihanan topin löysin *plur*nii se lohduttaa...*hymy*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

manaatti

Posts: 82

#7794 • • manaatti
Vittu ku ottaa päähän joku saatanan kusipää on käynny mun autos ja vienny mun cd-soittimen, aurinkolasit ja varmaan jonku 60 cd levyy
just mun tuurii...

--
"Bring It On"

TiiTu

Posts: 240

#7795 • • TiiTu
tämä on ollut ehkä elämäni raskain päivä.
1ncarnation

Posts: 542

#7796 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
rakas lähti ruotsiin :( hyvä tässä on nyt himassa yksin istua... :S

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Kagetora

Posts: 55

#7797 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi

>>zero:
Vittu ku ottaa päähän joku saatanan kusipää on käynny mun autos ja vienny mun cd-soittimen, aurinkolasit ja varmaan jonku 60 cd levyy
just mun tuurii...



Voi ei.. en kyl ihmettele sinun fiilistä *lohduttel*
Elmiira

Posts: 1,446

#7798 • • Elmiira
Ei oo selkä ollu näin kipeä ihan äsken *nyyh*
Saakelin yliliikkuvat nikamat *grr*
Ja aikaa varaamaan fysioterapeutille,
ensi hätään kuitenkin lisää voltarenia.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sune

Posts: 2,096

#7799 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
väsyyyy... saatu nukkuu huimat 4h, koska rakas tyttäremme päätti sitten riehua koko yön..*uuh* *nyyh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Skrapa

Posts: 157

#7800 • • Edited Skrapa
En tiedä mistään mitään.. en tiedä mitä haluun ja se mitä haluu nii on liian suuria odotuksia. Ja sitku ei mee nii ku suunnittelen näillä 2 ihanalla aivosolulla, niin pettyy liikaa ja teen jotain tyhmää. Mutta jos tästäkin pitää jotai hyvää hakee nii alan tuntemaan itseni paremmin ja alan varmaan vihdoin tajuamaan että mikään ei mene niinku haluan tai ei ainakaan kannata suunnitella yhtään mitään paria tuntia pidemmälle ja mennä virran mukana vaan niinku toisetkin.. eipä kyl koirakaan pääse karvoistaan helposti eroon, mut mä koitan kovasti vähentää niitä.

Tuli taas eilen tehtyy jotain liian harkitsemattomasti, ja sen takia meni yöunet ja rintaan painaa jos miettii sitä..Ja en tiedä oliko oikein vai ei, ku ei ole ketään ketä kuuntelisi mua tai ainakaan ymmärtäisi.

Joku saisi olla koko ajan kertomassa mitä mun pitää tehdä, vähän niinku olisin joku nukke narujen päässä..tai jotain siihen suuntaan.

..anteeksi..

--
No more pain, I'm floating away..