Oikeastaan vois nukkua kuukauden
tai vaikka 2 niin että sopivasti heräis kunnon kevääseen ja Neonin bileisiin täällä, jos vaikka sitten ois taas paljon helpompaa ja mukavampaa. Saahan sitä aina toivoa.
31,307 posts, 1,566 pages, 10,089,111 views
tai vaikka 2 niin että sopivasti heräis kunnon kevääseen ja Neonin bileisiin täällä, jos vaikka sitten ois taas paljon helpompaa ja mukavampaa. Saahan sitä aina toivoa.
En jaksa olla enää ees vihanen. Tuntuu raskaalta tää elämä just nyt.. Töissäkin on meneillään mammuttimarkkinat ja ihmiset ostaa ihan mammutisti ja tunkee jokapuolella kun mammutit
Vitun ahdistavaa! SIt kun saa kaiken lisäks vielä juosta paikoista toiseen ilman, että saa hengähtääkään niin tässä sitä ollaan.. *tähtiä näkeil*
Ja huomenna meno jatkuu yhdeksän tunnin työvuorolla.. jihhaa *hahjust*
voikin taas rentoutuneena aloittaa huomenna työviikon*dissaa*
Kaikkien ihmisten numerot meni ja pitää taas ostaa uus puhelin. Ja mikä surullisinta, menetin kaikki mun poikaystävän lähettämät ihanat viestit...

Jouduin tekemään päätöksen jota en missään tapauksessa olisi halunnut tehdä ja en vaan saa rauhaa ajatukselta, että mun ois pitäny voida tehdä jotain toisin. Ehkä tää helpottaa huomenna, jos vaan saan nukuttua ens yön kunnolla
ZaZa:
tää on kyllä eilisen :( mutta en eilen ehtinyt itkee tänne. Mun puhelin varastettiin baarissa.
Kaikkien ihmisten numerot meni ja pitää taas ostaa uus puhelin. Ja mikä surullisinta, menetin kaikki mun poikaystävän lähettämät ihanat viestit...
Elämä ei nyt muutenkaan oo oikein luistanut...![]()
![]()
Ja kirjotuksetkin alkaa huomenna....