päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,095,638 views

Mark

Posts: 7,311

#15481 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
tää päivä on aivan vitusta *dissaa* mielenkiinto puhdas nolla, vois mennä nukkuu.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

elektraline

Posts: 7

#15482 • • elektraline
Ottaa kyl päähän tää päivä... Lisäks kukaan kaveri ei voi lähtee museoon edes seuraks, vaikka on Taiteiden yö. Ja yksin ei oo sama asia mennä. Meni kaikki fiilikset tältä päivältä tehdä yhtään mitään, kun olis ollu mukava tavata joku tänään (oon istunu himassa tekemässä kouluhommia jo monta päivää *igor*). Tympäsee...
Zeratul

Posts: 1,170

#15483 • • Zeratul Captain miserable
Särky, se että turpa vuotaa vieläki verta(9h leikkauksen jälkeen) ja se ettei oo voimaa lähtee taiteiden yöhön vaikka huomenna ei tarvii mennä duuniin *dissaa*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

vinsku

Posts: 749

#15484 • • vinsku huba huba
Näin Zeni-:n avatarin jossa on tanssiva tiikeri luurit päässä.

No ei siin mitään, mut kultsi näytti sitä joskus ku kuunteli jotain HHC:tä et "kato tää avatarin otus menee tahdissa!" ja niinhän se meni just tahdilleen :D

No, ei tää olis muuten päivän :( mutku tuli ihan kamala ikävä toista *sydän*

Onneks enää kaks aamua niin näen sen. *sydän*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Fresia

Posts: 764

#15485 • • Fresia vähän outo
Allergia. Säätäminen eri asioiden suhteen. *hmph* Ja erään viraston kirje, voi ****** *senkin*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,774

#15486 • • Freja Sihteeri
4 tunnin katkonaiset unet takana. Töihin pitäs lähtee 20 minuutin päästä, ja oon ihan poikki. Illal ois firman kesäjuhlat, ja nyt tällä hetkellä ne ei vois vähempää kiinnostaa. Mä halun vaan takasin nukkumaan kunhan pääsen töistä. Saa ny nähä siis, lähdenkö sittenkään. Mielummin lepään ku oon huomenna töissä hirveessä krapulassa. Dokaaminen on tylsää.

Mul on nii hemmetin väsy! :'(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#15487 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Taas meni viime yö valvoessa..*uuh* No olenhan mä nukkunut hyvin yhden yön koko kolmen viikon aikana! *igor* *poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

martina

Posts: 1,875

#15488 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
huolestuttaa broidi... se ei millään ota itseään niskasta kiinni ja hae töitä... asuu porukoilla ja pelaa vaan päivät pitkät... miten se löytää tulevaisuudessakaan töitä, kun se ei ole ollut kertaakaan edes kesätöissä.
luode

Posts: 287

#15489 • • luode
miun toinen poski on turvonnut, miulle tuntemattomasta syystä. näytän ihan turpaan saanneelta. jesh. hyvää työpäivää! *poks*
crissy

Posts: 1,958

#15490 • • crissy
Huomenna olis säteen kemut jonnekka mä en pääse.. Mies menee.. ei saada lastenvahtii...
phear

Posts: 804

#15491 • • phear <X>
Vitun Ryanair saatana! Peruivat lennon, eivät antaneet rahoja takas vaan jotain vitun travel credittiä. No sehän meni vanhaksi!

Eli tilanne on nyt se, että Ryanairilla on mun rahoja 194,40, eikä mulla ole enää mitään keinoa saada niitä takaisin / käyttää niitä edes lentojen ostamiseen kyseiseltä puljulta.

Saatanan saatana.
Avatar
#15492 • • Taika Guest
toi vesisade olis ihan kiva juttu ELLEI mun sateenvarjo olisi juuri TÄNÄÄN kotona.*igor*täytyy varmaankin uida kotiin.

eikä tää työpäivä näytä taas loppuvan ikinä.*poks*
maude

Posts: 173

#15493 • • maude
landaus pitkäks--->kyynärsauvat--->kantapää sinertävänmusta--->vitutus

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

asdf

Posts: 3,155

#15494 • • asdf
Toi sade on aika äässistä *grr*
pirpeli

Posts: 5,533

#15495 • • pirpeli
Hesassa ei vieläkään sada*uuh*. Tulis kunnon megahyperkaatosade, tai sitte sellanen kohtalainen ja pitkään jatkuva....Pliiiiiiis, tule jo!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

phear

Posts: 804

#15496 • • phear <X>
Ryanair-vitutus ei ota laantuakseen. Lähteeks joku biselle?
vanhus

Posts: 889

#15497 • • vanhus
vittu et noi varaosa vaihdokit on sitten kivoja *grr**grr**eiei**joo*
RiD

Posts: 2,817

#15498 • • RiD Nukemi
Väsyttää vitusti ja on tylsää :E

--
*super* *possu*

Lauruska

Posts: 821

#15499 • • Lauruska nihkee
Kiva olla tänään töissä Siljalla..taisiis Tallinkilla

HS:n etusivu: Tallink aikoo vähentää 260 työntekijää

Käytännössä tuo kaikki 180 henkee jotka lähtee Suomesta, lähtee täältä Siljan contact centeristä Pasilasta ja sitten johdosta. Ite oon vaan kesätyöntekijä ja mulla on enää ensviikko töitä. Mut entäs nää muut.

Kauhee päivä *uuh*
mardis

Posts: 334

#15500 • • mardis Humppa-Hannele
Väsyttää niin paljon ettei oo varmaan koskaan tälleen väsyttäny..*uuh*
eikä pääse nukkumaan vielä moneen tuntiin kun oon luvannu
nähdä kaveria..

haluisin vaan *nukkuu*

--
~Dancers have happy feet~