päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,139,207 views

Sand3

Posts: 1,157

#15461 • • Sand3 satuolento
isiltä meni työpaikka eilen *nyyh* isi kumminkin on mun yks elämäni tärkeimmistä henkilöistä niin surettaa ihan hirveesti sen puolesta...tuli eilen itkettyä pitkään...harmittaa kun kundifrendi on kipeä ja edessä on ihan mielettömän kiva viikonloppu...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

subu

Posts: 1,174

#15462 • • subu Suski
Kuumetta 37.5`c :(
Freja

Posts: 8,775

#15463 • • Freja Sihteeri
En pääse nauttimaan taiteiden yön tarjonnasta yhtään kun pääsen vasta kymmeneltä töistä ja takaisin pitäis olla jo kuudelta :( ihan tyhmää. Muutenkin jo valmiiks väsyttää kun tietää että ens yönä saa nukkua enintään 5,5 tuntia, ja veikkaampa vielä, että se jää siihen neljään tuntiin *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Apo

Posts: 1,574

#15464 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

fine, 24.8.2006 00:16:
kämmenet paskana, tikkejä ei tullut, mutta ei pysty tekee mitään vaativaa ku ei ole ihoa kämmenis..



Vähän myöhästä sanoo mut tulevaisuutta varten sanon kuitenki: Stokkalta saa kahdeksalla eurolla pyöräilyhanskat missä on kämmenpohjassa pari kerrosta lehmännahkaa. Semmosten käyttö on pelastanu omat kädet useemman kerran. Malleja on useita mutta itse käytän semmosii missä kämmenselkä on vahvaa nyöriä. Vauhdikkaasti kaatuessa käsi/kämmen voi kääntyä ja joutua esim kropan alle milloin ohut kangas ei paljon suojaa kämmenselkää.
Avatar
#15465 • • *Mirri* Guest
Nyt tuli sit sairaalast kutsu magneettikuvaukseen + ortopedille. Ja nää ajat on marraskuussa! Mitä vttua mun pitäs tehdä nää reilut pari kuukautta? Hakee lisää saikkuu ja maata himassa? Johan tässä on oltu pois duunista juhannuksesta lähtien. *igor* En ala. *nyyh*
Avatar
#15466 • • cjet Guest

*Mirri*, 24.8.2006 11:09:
Nyt tuli sit sairaalast kutsu magneettikuvaukseen + ortopedille. Ja nää ajat on marraskuussa! Mitä vttua mun pitäs tehdä nää reilut pari kuukautta? Hakee lisää saikkuu ja maata himassa? Johan tässä on oltu pois duunista juhannuksesta lähtien. *igor* En ala. *nyyh*



Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.

Hemmetti vieköön.. se mun uusi tuleva työpaikka vetkutti ja ketkutti viel lisää, eli saan vielä odotella viikon verran kuin kuuta nousevaa että pääsen irtisanoo itseni nykyisestä.. *uuh*
Avatar
#15467 • • *Mirri* Guest

Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.



Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle... *uuh*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#15468 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 24.8.2006 12:02:
---
Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.

---


Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle... *uuh*



Etkös sä sais sitä työterveyden piiriin?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ernooo

Posts: 63

#15469 • • ernooo

*Mirri*, 24.8.2006 12:02:
---
Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.

---


Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle... *uuh*



HH:ni kävi kuukausi takaperin yksityisellä magneettikuvauksessa, 230e taisi tulla hintaa :o
discopöllö

Posts: 128

#15470 • • discopöllö Bijou
No väsymys ja inhoittavaa pankkiasiaa.

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

sapeli

Posts: 11,768

#15471 • • sapeli jokukukamikä?
Selkä kipeempi ku koskaan, joku noidannuolen tapainen yläselän oikealla puolella *uuh* Pitää koittaa vähän venytellä, ei muuten pääse oikein liikkumaan mihinkään...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#15472 • • cjet Guest

sapeli, 24.8.2006 14:42:
Selkä kipeempi ku koskaan, joku noidannuolen tapainen yläselän oikealla puolella *uuh* Pitää koittaa vähän venytellä, ei muuten pääse oikein liikkumaan mihinkään...



Joo. Päivän sana on Mobilisoida. *hymy*
ottonivus

Posts: 148

#15473 • • ottonivus Random juippi
Nuha ja lämpöä eieiei... Noh kuusi päivää vapaata tosi duunari sairastaa lomallaan.*poks*

--
\"anna mennä\"

-Kerttu-

Posts: 4,542

#15474 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Teen niin tai näin, aina teen väärinpäin?! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jocular

Posts: 1,359

#15476 • • Jocular Janni

ernooo, 24.8.2006 12:14:
---
*Mirri*, 24.8.2006 12:02:
---
Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.

---


Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle... *uuh*

---


HH:ni kävi kuukausi takaperin yksityisellä magneettikuvauksessa, 230e taisi tulla hintaa :o



Ranne kuvattiin dextrassa pari vuotta takaperin.. 540e. Onneks oli sillon rahatilanne hyvä, joskin sain korvattua kaikki lääkärikulut vakuutuksesta, jossa omavastuu oli 50e.. Ihanan kallista. Onneks ei päätä tarvinnu kuvata.. Se ois ollu kallista!

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

zenny

Posts: 1,145

#15477 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kissa on kipee.. ja muutenki *uuh* olo ku luuli jotain mikä ei ollukka totta loppujenlopuks.. *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Piiuzki

Posts: 870

#15478 • • Piiuzki
tää jatkuu eilisestä päivän :( työkaverit ketkä ei osaa tulla ajoissa töihin ja on myöhästyny jo kolmena päivänä töistä et mä en pääse ajoissa pois.. tänään mä sain sitte valitukset ku myöhästyin minuutin.. ja pomo sit siitä myöhästelijästä : en mä voi sille antaa valituksii ku se on tehny niin hirveesti töitä *poks* ihan ku mä en ois *ding*
ja reilusta kerhosta hyvää päivää..!
Claquesous

Posts: 3,206

#15479 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vituttaa, kun ei ole tulevaisuutta.

--
32. of December

Avatar
#15480 • • cjet Guest

mayah, 24.8.2006 16:24:
Vituttaa ihan vitusti, mut se on ihan okei.



Hihii.. Niinhän se on.

Mä menin urpona soittaa äidille ja kertomaan että oon Kuopiossa duunimatkalla.. Nyt se pommittaa mua puhelimella käymään siellä eikä mulla todellakaan ole aikaa eikä mielenkiintoa mennä sinne. Kunhan nyt yritin vaan varovaisesti tiedustella, josko se olis ollu töissä vaik Kuopiossa ja tullu moikkaa mua. Ja nyt siis vituttaa kuin pientä oravaa jol on käpy jäässä ja hampaassa reikä. Mut ei haittaa. *hymy* En mee silti.