päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,137 views

innae

Posts: 1,377

#7701 • • innae PaskaJätkä
Nuha, korvat kipeet, kurkkuun sattuu ja nenä tukossa.
Mutta onneksi on kakkosen vapaa. Ah niin ahkerana duunarina olen vapaalla kipeänän :D

--
PaskaJätkä

Avatar
#7702 • • Peppi Guest
Jos eilen kuvittelin, että ei voi enää huonommin mennä, niin tämä päivä osoitti toisin. *nyyh* On se kummallista, miten kaikki kauniit ajatukset ja sanat voivatkin olla pelkkää valhetta. Hah.
Avatar
#7703 • • *Mirri* Guest
Ihan vaihteeks kipeenä. Kuumetta, yskää, nuhaa ja ihan veto pois. Vlopun bileet jää väliin ja seki viel vtuttaa ku viime vloppu etkoiltu/jatkoiltu mun luona ja kämppä o ku pommin jäljilt eikä jaksa siivota..*nyyh* *nyyh**nyyh*
jeesboks

Posts: 4,064

#7704 • • jeesboks p u p u
jääkaappi kosahti. Tai kai se jo eilen oli menny... flunssassa olen jättänyt jääkaapin rauhaan viime päivinä ja karu totuus tuli esiin tänään...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

S-T

Posts: 1,195

#7705 • • S-T Pieni

S-T:
Ryhmätyöt *dissaa*



Itseäni lainaten: "Ryhmätyöt *dissaa*"
Pakkoko niitä on nykyään tunkea joka *itun kurssille... Ainakin kun mä aina satun saamaan ryhmiini ihmisiä, joiden tavoitteet ja käsitys siitä, mikä on tarpeeksi hyvä, on huomattavasti matalammalla tasolla kuin omani. (Ehkä olen liian perfektionisti?)

--
Pieni on kaunista.

kiiki

Posts: 491

#7706 • • kiiki hankala
v´ttu, tää ei ole mun elämä... *eiei*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#7707 • • Lost-Soul los pallos
alkaa pahasti vaikuttamaan siltä, että kipeeksi tulossa ja ens viikolla alkaa taas tenttiviikko....

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Maihku

Posts: 1,186

#7708 • • Maihku neiti hankala
ihan hirvee flunssa ja joutuu olla yksin kotona*nyyh**uuh*
keisha

Posts: 1,394

#7709 • • keisha bullet with butterfly wings

S-T:
"Ryhmätyöt *dissaa*"
Pakkoko niitä on nykyään tunkea joka *itun kurssille... Ainakin kun mä aina satun saamaan ryhmiini ihmisiä, joiden tavoitteet ja käsitys siitä, mikä on tarpeeksi hyvä, on huomattavasti matalammalla tasolla kuin omani. (Ehkä olen liian perfektionisti?)


Hehe, musta on tullut myös ryhmätöiden vihaaja juuri sunlaisten ansiosta :P

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7710 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä olen myös vihannut aina ryhmätöitä ja tuun vihaamaan (tai en suostu niihin). Lähinnä siksi että oon itse joutunut tekemään kaikki kun haluun siitä hyvän *igor*

eipähän oo tarttenu tätäkään miettii tänä vuonna *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Rocca

Posts: 3,064

#7712 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Ekan puhutaan kaikkee hyvää ja jne...kunnes kaikki kääntyy mun syyks ja PRKL *grr**kivatsulle*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

sapeli

Posts: 11,768

#7713 • • sapeli jokukukamikä?

serotonot:
Katsoin muuten tossa eilen Prismaa ja siinä kerrottiin että ihmiset jotka suhtautuvat raskaasti ja negatiivisesti kaikkeen, altistavat itsensä kaksinkertaiselle todennäköisyydelle sairastua sydän- ja verisuonitauteihin, eli lopettakaas se turha stressaaminen nyt :D



Vähänkö tosta rupee muuten nyt moni stressaamaan *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nepenthe

Posts: 141

#7714 • • Nepenthe

S-T:
---
S-T:
Ryhmätyöt *dissaa*

---


Itseäni lainaten: "Ryhmätyöt *dissaa*"
Pakkoko niitä on nykyään tunkea joka *itun kurssille... Ainakin kun mä aina satun saamaan ryhmiini ihmisiä, joiden tavoitteet ja käsitys siitä, mikä on tarpeeksi hyvä, on huomattavasti matalammalla tasolla kuin omani. (Ehkä olen liian perfektionisti?)


Tai sit se toinen vakio, jos yksi ryhmästä esittää tulokset, niin jengi istuu ensin ihan hiljaa ja yrittää olla sanomatta tai tekemättä mitään, ja sit lataa, että "sä voit sit esittää tän kun oot niin hyvä suustas." Ois luullu, että oikikseen mennessä noista olis päässy eroon, mut ei. Duh!

/N
Coon--

Posts: 640

#7715 • • Coon-- 5,2 mmol/l

serotonot:
Katsoin muuten tossa eilen Prismaa ja siinä kerrottiin että ihmiset jotka suhtautuvat raskaasti ja negatiivisesti kaikkeen, altistavat itsensä kaksinkertaiselle todennäköisyydelle sairastua sydän- ja verisuonitauteihin, eli lopettakaas se turha stressaaminen nyt :D



Stressi kyl edesauttaa vaikka mitä sairauksia. Kaikki varmaan tietääkin jo mahahaavat, impotenssin ja psyykkisetsairaudet ja sydän- ja verisuonitaudit kuten edellä mainittu *hih*
Avatar
#7716 • • Rujo Mutantti Guest
Balalaika ei näemmä pysy vireessä...
Polka

Posts: 97

#7717 • • Polka
prkl!kädet o ihan haavoil ja rutikuivat,toises silmäs jokin tulehdus ja orastava flunssa!*grr**eiei*eli elämä hymyilee!!!*kivatsulle*aamul kasiks töihi..*hmph*no..onneks huomen viimene työpäivä..*muhaha*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#7718 • • Peikkotyttö
Elämä valuu viemäriin*uuh* ja itse en voi asialle mitään enää tehdä..

--
Groove is in the Heart

kicker

Posts: 35

#7719 • • kicker
nukkua, tapetoida, vaihtaa vaippoja ja mennä yöks töihin*hikoil**grr*