päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,535 views

-Santtu-

Posts: 1,965

#14821 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Olin jotenkin siinä uskossa että palkka olis tullu tänään, mut kai se sit tulee huomenna *ding* Toivottavasti.

Ja eniten :( on toi mun puhelin, sen matka tuli nyt tiensä päähän. No kai se sitten on aikansa palvellutkin jo, mut olis nyt vielä pari päivää voinu toimia että saisin uuden ostettua. Kirjaimellisesti tuo puhelinvanhukseni hajosi käsiin kun siitä puuttuu 2 näppäintä kokonaan ja tänään akku lopetti latautumisen.
AnssiV

Posts: 1,798

#14822 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Sainpa kadotettua avainnipun jossa oli koti-, työpaikan -, ja vaatelokeron avaimet..kiersin saman lenkin uudestaan missä olin kerennyt hortoilemaan mutta eipä niitä löytynyt.. *grr*
KoskiLintu

Posts: 254

#14823 • • KoskiLintu Sataman Duunari
Toi saatanan tiskivuori odottaa...*igor*

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen

Aamu

Posts: 999

#14824 • • Aamu you had me at hello
iski yhtäkkiä ihan mieletön ikävä..

--
Do you think the expansion will make me fat?

Fresia

Posts: 764

#14825 • • Fresia vähän outo
Asioita hoitamatta iso kasa *toktok* Pari tosi tärkeetä, joista saan kyllä paskaa niskaani myöhemmin. *uuh* Kaikinpuolin nyt on kyl aika rauhoittua, vetää henkeä ja olla hetki. En halua menettää tätä hyvää henkistä tilaani tällaisen typerän säätämisen, sekoilun ja huolimattomuuden takia.

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sale

Posts: 1,235

#14826 • • sale
Pyysin kaveria tuomaan mulle streetistä varatut levyt tänne korpeen..Ok se oli hakenut ne sieltä mutta hävittänyt ne:( [unohtanut siis johonkin]!!!
KooKie

Posts: 4,338

#14827 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä taisin jäädä tänä iltana ilman seuraa. En menisi sanomaan, että se on yksinomaan huono asia, mutta kyllä mulla nyt on yksinäinen olo. *uuh*
Lettujen tekeminen ja syöminen yksin ei oo kivaa, ostin mansikoita ja vadelmahilloakin... *uuh*

... Tosin, enköhän mä pärjää. *kuolaa*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

RiD

Posts: 2,817

#14828 • • RiD Nukemi
Ilman hirveän montaa poikkeusta, koko kesän vituttanu/masentanu joka ilta. Paskin kesä ikinä.

--
*super* *possu*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#14829 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

RiD, 24.7.2006 21:38:
Ilman hirveän montaa poikkeusta, koko kesän vituttanu/masentanu joka ilta. Paskin kesä ikinä.



Welcome to my club! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#14830 • • Enkeli Guest
Mahatauti, tää on niin syvältä. Ei uskalla syödä mitään ettei tuu taas "kaon kaikki safkat pöttöön" efektii. Ollu koko illan kauhee olo, ei oikein tiedä että mitenpäin makais tai että edes makaisko*grr*
alphamagic

Posts: 3,628

#14831 • • alphamagic

Enkeli, 24.7.2006 22:52:
Mahatauti, tää on niin syvältä. Ei uskalla syödä mitään ettei tuu taas "kaon kaikki safkat pöttöön" efektii. Ollu koko illan kauhee olo, ei oikein tiedä että mitenpäin makais tai että edes makaisko*grr*


tää tulee just hoivaamaan *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

martina

Posts: 1,875

#14832 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mua vituttaa niin paljon et purskahdin itkuun. :/
ghost_object

Posts: 38

#14833 • • ghost_object
Mun ystävät ovat edelleen jumissa Libanonissa, vaik hesarissa sanottiin et kaikki suomalaiset pääsivät kotiin!
Ne eivät päässeet infotilaisuuteen mis järkätään koneeseen, koska pommeja tippui just mis ne oli!
Siis USKOMATONTA!
nomic

Posts: 4,120

#14834 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Ahdistavat unet, masentaa, vituttaa, huono olla kokoaika, päivä jonka olisi voinut skippaa kokonaan, eikä tule uni vielä hetkeen.
bubbelgum

Posts: 2,477

#14835 • • bubbelgum ~sylikissa~

nomic, 25.7.2006 01:14:
Ahdistavat unet, masentaa, vituttaa, huono olla kokoaika, päivä jonka olisi voinut skippaa kokonaan, eikä tule uni vielä hetkeen.



Eli samat fiilikset ku tällä tytöllä ollut tässä jo pari päivää putkeen...

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jocular

Posts: 1,359

#14836 • • Jocular Janni
Tää on nyt ihan jostain sieltä. *igor*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

-Santtu-

Posts: 1,965

#14837 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

-Santtu-, 24.7.2006 16:19:
Olin jotenkin siinä uskossa että palkka olis tullu tänään, mut kai se sit tulee huomenna *ding* Toivottavasti.



Tulihan se palkka sieltä. Mut kivana yllätyksenä olivat sitten vähentäneet tämän kuun palkasta mun syyskuussa olevan 2vkon palkattoman loman*dissaa* Saatana*eiei*

Ja varsinainen tän päivän :( on vasta se että just kun oli semmonen mukava tunne, kiva olo ja tosi hyvä mieli kaikesta niin eikös samantien ollakin taas menossa perse edellä puuhun*toktok*
pirpeli

Posts: 5,533

#14838 • • Edited pirpeli
Mulle on tulos joku vitun tulehdus*dissaa*

Vittu. Kirjaimellisesti.Kiitti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

KoskiLintu

Posts: 254

#14839 • • KoskiLintu Sataman Duunari

-Santtu-, 25.7.2006 11:35:
---
-Santtu-, 24.7.2006 16:19:
Olin jotenkin siinä uskossa että palkka olis tullu tänään, mut kai se sit tulee huomenna *ding* Toivottavasti.

---


Tulihan se palkka sieltä. Mut kivana yllätyksenä olivat sitten vähentäneet tämän kuun palkasta mun syyskuussa olevan 2vkon palkattoman loman*dissaa* Saatana*eiei*

Ja varsinainen tän päivän :( on vasta se että just kun oli semmonen mukava tunne, kiva olo ja tosi hyvä mieli kaikesta niin eikös samantien ollakin taas menossa perse edellä puuhun*toktok*



Mutta kyllä se huominen tulee ja sieltä puusta pääsee pää edellä alas*pepsodent*
Jaksamisia työpäivään *hali**nalle**hali*

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen

Pätkis

Posts: 1,038

#14840 • • Pätkis Pikkis

-Santtu-, 25.7.2006 11:35:

Tulihan se palkka sieltä. Mut kivana yllätyksenä olivat sitten vähentäneet tämän kuun palkasta mun syyskuussa olevan 2vkon palkattoman loman*dissaa* Saatana*eiei*



Kävisin kyllä kitiseen tosta. Voiko muka vähentää jo tehdystä kuukauden työstä pois kaksi viikkoa, joita ei ole vielä ollut poissa? Ei kyllä mun mielestä, ellei näin ole erikseen sovittu.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.