päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,102 views

kml

Posts: 1,142

#14841 • • kml Keyhole Markup Language
Mjoo, tuntuu helvetin tyhmältä mut tuli paha mieli ihan idioottimaisesta pienestä letkautuksesta..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Pauha

Posts: 515

#14842 • • Pauha
Työt meni persiillee tänää. Mökömökö.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

-Santtu-

Posts: 1,965

#14843 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

KoskiLintu, 25.7.2006 11:50:
---
-Santtu-, 25.7.2006 11:35:
---


Mutta kyllä se huominen tulee ja sieltä puusta pääsee pää edellä alas*pepsodent*
Jaksamisia työpäivään *hali**nalle**hali*



Kiitsa *hali*

Joo, ja vaikka vähän mustelmia tuliskin niin ne paranee. Ei tässä auta kun yrittää positiivista ajattelua vaikka välillä murjottaminen tuntuu paljon helpommalta..
-Santtu-

Posts: 1,965

#14844 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Pikkis*, 25.7.2006 11:53:
---
-Santtu-, 25.7.2006 11:35:

Tulihan se palkka sieltä. Mut kivana yllätyksenä olivat sitten vähentäneet tämän kuun palkasta mun syyskuussa olevan 2vkon palkattoman loman*dissaa* Saatana*eiei*


---


Kävisin kyllä kitiseen tosta. Voiko muka vähentää jo tehdystä kuukauden työstä pois kaksi viikkoa, joita ei ole vielä ollut poissa? Ei kyllä mun mielestä, ellei näin ole erikseen sovittu.




Njoo, kävi mielessä kanssa. Mut luulen että ne jokatapauksessa ei tee uutta palkka-ajoa ton takia, saisin sen seuraavassa palkassa takaisin ja sitten se taas seuraavassa lähtis.. Eli jokseenkin tuntuu turhalta. Mut aina voi kysyä..
LactoPhilus

Posts: 268

#14845 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
ihan kauhee olo.. *uuh* ja 10 tuntii duunii.. en enää ikinä juo... (enpä!)
Riku

Posts: 3,187

#14846 • • Edited Riku The Little Prince
Kertaalleen leikatusta polvesta meinasi taas aamulla mennä luu sijoiltaan :( Viime leikkauksen jälkeen sai viettää 4 viikkoa sängyssä maaten, 30g buranaa viikossa popsien (ihanat lääkärit vielä määräsi 800mg buranoita, vitusti hyötyä kun apteekista voi kuitenkin ilman reseptiä aivan yhtä hyvin ostaa tuplamäärän 400mg:tä, eikä varmasti kovin terveellistä) ja istumaan pystyi maksimissaan sen 15min kunnes rupesi tulemaan huono olo kivusta. Kerran tosta sijoiltaan menemisestä meni kivun vuoksi näkö 5 minuutiksi, kuulo 20 minuutiksi ja tuloksena oli vielä oksentelua pitkin lattiaa. Saks ääs big taim :P

--
Kyseenalaista aina kaikki.

RiD

Posts: 2,817

#14847 • • RiD Nukemi
77e puhelinlasku...

--
*super* *possu*

Mimir

Posts: 1,366

#14848 • • Mimir Rouva Yninä
Mua alko jomottaa vasemman käden peukaloon. Syy on se, että eilen töissä yhdellä herralla meni muhun ja työkaveriin hermot. Se otti mua kädestä kiinni ja alkoi huutaa, että "nyt se käsi pois siitä". No en paljoa saanut kun tämä piti siitä kiinni. Seuraavaksi tämä huutaa "nyt saatana se käsi kauemmas tai lyön". En edelleenkään saanut sitä kättä pois joten tämähän sitten huitas. *igor*

[Onkohan tuo nyt sitä miesten logiikkaa? *tirsk*]

Tää päivä on itse asiassa ollut ihanin pitkiin aikoihin ja oon tosi hyvällä tuulella, mutta yllättävän helposti jomotus vie mielen matalaksi.

--
[Wings are growing on her.]

bubbelgum

Posts: 2,477

#14849 • • bubbelgum ~sylikissa~
Oon vaan aivan sekasin tällä hetkellä.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Zeratul

Posts: 1,170

#14850 • • Zeratul Captain miserable

bubbelgum, Eli samat fiilikset ku tällä tytöllä ollut tässä jo pari päivää putkeen...



No jee, meillähän menee taas niin vallattoman hyvin että voitais vaik perustaa joku terapiaryhmä onnettomille luusereille.
Ite taas kerran siinä tilanteessa et ei pysty tyytymään kahesta siihen heikompaan, vaikka toinen ei periaatteessa oo ees vaihtoehto. *uuh*
Ja mitäs siintä jää taas käteen muuta ku paskaa..

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

embie

Posts: 531

#14851 • • embie Shwoopsie poo
Olo on jostain syystä kuin tyhjennetyllä ilmapallolla... ei saa aikaiseksi mitään ja mikään ei innosta *hmph*
bubbelgum

Posts: 2,477

#14852 • • bubbelgum ~sylikissa~

Zeratul, 25.7.2006 19:06:
No jee, meillähän menee taas niin vallattoman hyvin että voitais vaik perustaa joku terapiaryhmä onnettomille luusereille.



Heh, semmonen on jo olemassa, ja se löytyy ircistä.

Eli ei muuta ku joinimaan joko HardNrg.fi:lle, tai sit #monivammaiset. *lmao*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Zeratul

Posts: 1,170

#14853 • • Zeratul Captain miserable

bubbelgum, 25.7.2006 19:54

Heh, semmonen on jo olemassa, ja se löytyy ircistä.

Eli ei muuta ku joinimaan joko HardNrg.fi:lle, tai sit #monivammaiset. *lmao*


No en kyl oo hajottamassa niitä viimesiä aivosoluja irkkaamiseen.
Eiks se riitä et sait mut ylipuhuttuu tähän hullujenhuoneeseen?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

alphamagic

Posts: 3,628

#14854 • • alphamagic
Miun käyttäytyminen. Oon niin epäreilu välillä toisia kohtaan ja ahdistan ihmisiä epämukaviin tilanteisiin jonka itse tiedostan mutta teen sen kuitenkin *toktok*
Voisin mennä joskus itteeni ja antaa toisten nauttia vaikken ite pysty välttämättä ko. hetkellä ko. jutusta.
Ja kun meen itteeni tajuun juuri edellä mainitun ja umpikujassa ollaan. Jos oppis muuttamaan itteensä, kukaan muu sitä ei voi tehdä.
Puuh. En tykkää ittestäni tälläsenä...
Vähiten just nyt.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

nomic

Posts: 4,120

#14855 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
pää hajoo
martina

Posts: 1,875

#14856 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
huoh... miten voikaan olla fyysisesti huonossa hapessa.... tänään oli afganistaniin sotimaan lähtevän kamelin läksiäiset sen loistopaatilla, mutta jaksoin olla siellä vain 4h ja selvinpäin... *eiei* must on tullut mummo....
Lyylikki

Posts: 2,975

#14857 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Lomat on nyt lomailtu. Huomenna klo 8 pitäis olla töissä taas. Kuulemman mun kanssa on joku uus tyttö, joka on alottanu tänään, että ollaan sitte mitä ilmeisimmin molemmat aivan pihalla.
Fresia

Posts: 764

#14858 • • Fresia vähän outo
Iski saamarin kova päänsärky *poks* *igor* Taitaa tulla migreeni, tosi hauskaa *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#14860 • • Edited UnityF joo just se
Polveen sattuu edelleen vaikka kaatumisesta on jo muutama päivä *uuh*
ja tää on just se polvi joka on menny pari kertaa pois sijoiltaan *uuh*
Ehkä tää kipu alkaa kohta hellittää. Eniten ottaa päähän kun en voi syödä kunnon kipulääkkeitä raskauden takia, panadolia vain nasuun ja toivoo että huomenna olis jo helpompaa.