päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,242 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#14781 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joutuu oleen yksin :(

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#14782 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 22.7.2006 19:45:
joutuu oleen yksin :(



Samaa linjaa :( Pitkästä aikaa tänään ois sellanen olo et ei haluis olla yksin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

muZZle^

Posts: 305

#14783 • • muZZle^
höh muillaki samoja ongelmia...tylsää olla yksin ku haluis just seuraa *uuh* ei kiwa.
bates

Posts: 707

#14784 • • bates Tirehtööri
Suomalaisissa sananlaskuissa ja one-linereissa on kyllä näin tarkemmin ajateltuna todellakin perää.
Esim "sitä saa mitä tilaa" on osoittautunut varsin paikkaansa pitäväksi.

Myös "minkä taakseen jättää sen eestään löytää" on näyttänyt osuvan napakymppiin. Vittu sentään.

--
The best way to predict the future is to invent it.

anis

Posts: 2,451

#14785 • • anis
hirveessä darrassa töihin, tosi heikko olo ja yhellä tyypillä on mun rahat.. kusipää.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

NiMo

Posts: 483

#14786 • • NiMo PolkkaPuppe
nyt on todella huomannut sen miten alas joku voi oikeasti vajota.... ja se on niin säälittävää mitä silloin sanoo toiselle, vaikka se onkin melkein paras kaveri, tai ainakin joku luuli niin...
sanat ei vaan riitä kertomaan tällä hetkellä että mitkä fiilikset ovat...

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

AnssiV

Posts: 1,798

#14787 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Ei ole koskaan aiemmin tuntunut oleminen niin pahalle että ei olisi pystynyt tuskaltaan edes itkemään... ..nyt tuntuu.
*super**uuh*
Tiia

Posts: 352

#14788 • • Tiia
Kaveri huitas aamulla mua naamaan ja rillit meni rikki.
domi

Posts: 7,069

#14789 • • domi Työn sankari.
Ihan vitun kiva viikonloppu, näki kavereita, pystyi olemaan sosiaalinen, kaikki suunnitelmat meni ihan niinkuin pitikin, ja festareilla oli kivaa. Lisäksi oon ymmärtänyt muutamia asioita varsin oikein ja sain kiitosta niistäkin. Et semmosta.
Freja

Posts: 8,775

#14790 • • Freja Sihteeri
Vituttaa taas kaikki.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

m1kk3

Posts: 5,560

#14792 • • m1kk3 no-life
järkyttävä vitutus ja raivo, eniten vituttaa kun en ees tiedä mistä se johtuu. mikään ei huvita, en halua nähdä ketään enkä tehdä mitään. VITTU! *dissaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

aurinko

Posts: 895

#14793 • • aurinko mustikkainen noitanainen
tää tauti :( ei vaan jaksais enää :(

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

sapeli

Posts: 11,768

#14794 • • sapeli jokukukamikä?

domi, 23.7.2006 16:54:
Ihan vitun kiva viikonloppu, näki kavereita, pystyi olemaan sosiaalinen, kaikki suunnitelmat meni ihan niinkuin pitikin, ja festareilla oli kivaa. Lisäksi oon ymmärtänyt muutamia asioita varsin oikein ja sain kiitosta niistäkin. Et semmosta.



Tulikos tämä nyt raskaalla sarkasmilla voideltuna vai menikö väärään topikkiin? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

domi

Posts: 7,069

#14795 • • domi Työn sankari.

sapeli, 23.7.2006 19:27:
---
domi, 23.7.2006 16:54:
Ihan vitun kiva viikonloppu, näki kavereita, pystyi olemaan sosiaalinen, kaikki suunnitelmat meni ihan niinkuin pitikin, ja festareilla oli kivaa. Lisäksi oon ymmärtänyt muutamia asioita varsin oikein ja sain kiitosta niistäkin. Et semmosta.

---


Tulikos tämä nyt raskaalla sarkasmilla voideltuna vai menikö väärään topikkiin? *hih*


sarkasmia hyvinkin, tagit unohtui.
zeuzz

Posts: 526

#14796 • • zeuzz digital punk

anis, 22.7.2006 23:40:
...ja yhellä tyypillä on mun rahat.. kusipää.



sama juttu täällä. onhan se hyvä, että rahat ovat tallessa jossain muualla, ettei vaan itse tulisi niitä tuhlattua.

ja ajatteles jos sattuisit oikeasti niitä rahojasi tarvitsemaan! sehän se vasta kauheata olisi! *eikä*
Dana

Posts: 647

#14797 • • Dana
Uusi jääkaappi käy vähän ylikierroksilla.. tulin takaisin helsinkiin löytämään koko jääkapin sisällön jäätyneenä.. kaikki maidosta ja tomaatista alkaen.. siinähän yrität tehdä leipää kun salaatti hajoaa käsiisi ja juusto on kovaa kuin kivi! *dissaa*
Axu-T

Posts: 427

#14798 • • Axu-T

Dana, 23.7.2006 21:58:
Uusi jääkaappi käy vähän ylikierroksilla.. tulin takaisin helsinkiin löytämään koko jääkapin sisällön jäätyneenä.. kaikki maidosta ja tomaatista alkaen.. siinähän yrität tehdä leipää kun salaatti hajoaa käsiisi ja juusto on kovaa kuin kivi! *dissaa*



"Vi****aa kuin pientä oravaa jonka hammas on kipeä ja käpy jäässä.."
bubbelgum

Posts: 2,477

#14799 • • bubbelgum ~sylikissa~
Yksinäinen ja surullinen olo... Miks kaiken pitää olla niin vaikeeta? :(

--
Hullu ku pullosta tullu.

xandra

Posts: 281

#14800 • • xandra bambi
mä en saa unta vaik väsyttää ihan kauheesti ja herätys on huomenna taas puol viis.. *uuh*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall