päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,233 views

KooKie

Posts: 4,338

#9981 • • KooKie aka. Petress Pan
Ensinnäki mua väsyttää koko aika, vaikka nukun järestään 8-11 h yöunia. Oli pakko nukkuilla tänää päiväunet vaikka yleensä kartan niitä... Ja vieläki väsyttää *uuh* Veto poissa...
Ja sit toinen ja enemmän just TÄN päivän :( on, että broidi pitää mua jonain hiton vasikkana ja vielä uhkailee päälle. Kiitti näistä. *uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#9982 • • hyperventilaatio Guest
USA:n kaavailemat "ennaltaehkäisevät" ydinaseiskut. *eiei*
Tapetaan vaan kaikki toisemme.


*piis*&*sydän*
aurinko

Posts: 895

#9983 • • aurinko mustikkainen noitanainen
inhottava päivä.

inhottava eroahdistus ja etukäteen tullut koti-ikävä :(

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Avatar
#9984 • • Marianne Guest
Ei viddu taas sairaana*eiei* mulla taitaa tosiaan olla huono vastustuskyky*nuha*
Dinsku

Posts: 186

#9985 • • Dinsku
Kaikki mättää.. kotona ei mee hyvin ja taitaa tulla ero *poks*
sune

Posts: 2,096

#9986 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kisu paskans tokan kerran viikon sisällä meijän parvekkeelle ja mulla alkaa huumorintaju pikkuhiljaa loppua asian suhteen. *igor*

--
ei kovin ihku eikä plur

Loose Grip

Posts: 330

#9987 • • Loose Grip

sune, 13.9.2005 08:08:
Kisu paskans tokan kerran viikon sisällä meijän parvekkeelle ja mulla alkaa huumorintaju pikkuhiljaa loppua asian suhteen. *igor*



Hohohoo, ei tuo nyt ole vielä mitään. Emännän entinen kisumirri oli oikea paskaruitta, se tykitti pentuna kaikki paikat ihan seiniä myöten ja about joka päivä. Miten niin pienestä kissasta voi irrotakaan niin paljon paskaa... Joten tuo toinen kerta ja parvekkeelle ei pitäis tuntua missään...
sune

Posts: 2,096

#9988 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Loose Grip, 13.9.2005 08:11:
---
sune, 13.9.2005 08:08:
Kisu paskans tokan kerran viikon sisällä meijän parvekkeelle ja mulla alkaa huumorintaju pikkuhiljaa loppua asian suhteen. *igor*

---


Hohohoo, ei tuo nyt ole vielä mitään. Emännän entinen kisumirri oli oikea paskaruitta, se tykitti pentuna kaikki paikat ihan seiniä myöten ja about joka päivä. Miten niin pienestä kissasta voi irrotakaan niin paljon paskaa... Joten tuo toinen kerta ja parvekkeelle ei pitäis tuntua missään...



tuntuu se koska ne ei oo mitää kissanpaskoja vaan karhunpaskoja. 12kg painavasta kissasta ei tuu mitää papanoita *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

iriil

Posts: 371

#9989 • • iriil
Tihkusateessa ei ole kiva lähteä kouluun. Siihen lisätään vielä tuuli ja Suvantosillan ylitys niin joha alkaa päivä viluisasti. Nyt sattuu korviin ja sellanen olo että tulen kipeäksi. mutta silti pitää huomenna lähteä katsomaan YUP:ta Ilosaareen, vaikka kuumeessa.
Dinsku

Posts: 186

#9990 • • Dinsku

fallen angel, 13.9.2005 08:23:
Hmm.. työkaveri likin ilmeisen pahasti allerginen pikku koirulilleni.. Jouduin olosuhteiden takia luopumaan siitä.. Sattuu. Mutta pienen parastahan tässä pitää ajatella. Ei se olis voinu kotona yksin työpäiviä olla, enkä halunnut päivähoitoonkaan sitä viedä..

Life is a BITCH.



No voihan paska!!! *lohduttel*
Fresia

Posts: 764

#9991 • • Fresia vähän outo
Viime yö kuumeessa ja tänään fuksiaiset (joita en halua missata) *poks* Kai se tästä parin lääkkeen voimalla *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

äm

Posts: 2,376

#9992 • • äm
Pitäis oppia pari sivua ulkomaata huomiseks *igor*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

josbe

Posts: 1,982

#9993 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Fresia, 12.9.2005 20:24:

Ja lisäks **tuttaa yhden pojan logiikka meidän väleistä ja mikä satuttaa toista ja mikä ei. Miks en vaan heitä sitä pois elämästäni *grr*



Hyvä! Mä oon miettiny ihan samaa! Miks katella jotain paskamaista käyttäytymistä, jos ei oo pakko. Ensin vittuillaan ja sitten itketään. "Que sigues llorando, pedo!" -on ollu mun kesän motto. (Shakiran La Tortura:sta vapaasti suomennettuna "Jatka itkemistä, paska!") Meizi on menneen talven lumia, joten siinähän kitiset vuorostas! *pahis*
onni3mk

Posts: 3,973

#9994 • • onni3mk Onni on.
Pistävät sitten KELAsta varmuuden vuoksi kaksi kirjettä mulle, joissa molemmissa on hylätty mun työttömyysajan tuet *grr* Enkö mä muka ekalla kerralla tajua? Ei oo kauheen kiva lukee noita lappuja uudelleen ja uudelleen...

--
Onni on.

minttu83

Posts: 179

#9995 • • minttu83

josbe, 13.9.2005 11:30:
---
Fresia, 12.9.2005 20:24:

Ja lisäks **tuttaa yhden pojan logiikka meidän väleistä ja mikä satuttaa toista ja mikä ei. Miks en vaan heitä sitä pois elämästäni *grr*

---


Hyvä! Mä oon miettiny ihan samaa! Miks katella jotain paskamaista käyttäytymistä, jos ei oo pakko. Ensin vittuillaan ja sitten itketään. "Que sigues llorando, pedo!" -on ollu mun kesän motto. (Shakiran La Tortura:sta vapaasti suomennettuna "Jatka itkemistä, paska!") Meizi on menneen talven lumia, joten siinähän kitiset vuorostas! *pahis*



Mun täytyy nyt kyllä varmaan liittyä tähän. En mä tästä kaverista niin hirveesti aluksi pitänytkään. Kai ne sisäiset varoituskellot yritti kertoo mitä oli tulossa. Ja kyllähän mä tiedän (ja ei varmasti kestä kauaa kun sekin tietää) et mä oon parasta mitä sille on koskaan tapahtunut.
Mut jos jätkä haluaa pelailla niin pelailkoon ihan keskenään...mulla on parempaa tekemistä.

(huonompi juttu on vaan, et suurin osa mun omaisuudestani on tällä hetkellä sen luona...keksisköhän kukaan keinoa miten saisin tavarani ilman et näkisin tätä tyyppiä...)

--
Wake me up when September ends

Mai

Posts: 374

#9996 • • Mai Villikisu
Ihan liian väsynyt kokopäivän*uuh* kaipa se nyt sit kostautui kuneilen olin yli-energinen, iloinen ja pirteä....
susanna*

Posts: 36

#9997 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)
*poks*
laiskottaa.
ei jaksa edes ajatella.no,töissähän nää koomatilat on hyvä käydä läpi,
ettei mee arvokasta vapaa-aikaa hukkaan...
Supersonicways

Posts: 86

#9998 • • Supersonicways
Täytyy täytellä jotain **tun lomakkeita Kelalle*eiei* Kun vain riittäisi se [iso]yksi[/iso] lomake, mutta ei....aina löytyy "Täytä lomake a, b1, b3, c1, .....*grr*

Haluan vain minulle kuuluvat tukeni...onko siinä jotain väärää?*uuh*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

ezzy

Posts: 8,060

#9999 • • Edited ezzy Droid-pappa
major league vitutus päällä taas, kaikki kusee. loma jossakin kaukana tekis gutaa...
Vaikuttaa olevan poikkeuksellinen päivä nykyään jos ei vituta...

isovanhemmatkin vetelee viimeisiään...
onni3mk

Posts: 3,973

#10000 • • onni3mk Onni on.

Supersonicways, 13.9.2005 13:02:
Haluan vain minulle kuuluvat tukeni...onko siinä jotain väärää?*uuh*



Ahhah! Ei tuu käymään noin helposti ei.

Nimim. Odottelin 3kk tukia ja lähettelin aina uusia lappuja ja viime viikolla sain kuulla, ettei tukia tule.

--
Onni on.